بازدید 14710
۴

تهیه محلول ضدعفونی کنار سگ و ده‌ها لاشه موش

مدتی پیش از طریق منابع خبری، گزارشی از فروش محلول‌های ضدعفونی‌کننده در مناطق فرحزاد و سعادت‌آباد به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن مأموران کلانتری ولنجک رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل مشخص شد در این مناطق دو نفر به‌صورت غیربهداشتی در حال تهیه بسته‌های حاوی الکل طبی، مواد ضدعفونی‌کننده و محلول‌های شوینده هستند.
کد خبر: ۹۶۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 11 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، مأموران با حضور در این محل دو متهم را دستگیر و سه هزار لیتر الکل طبی و محلول ضدعفونی‌کننده غیربهداشتی را کشف و ضبط کردند.

دو متهم دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل شدند و در جریان بازجویی از آنان مشخص شد که دو انبار دیگر در محدوده جاده‌ ساوه نیز در اختیار این افراد است که مأموران با مجوز قضایی به این دو انبار رفتند و دو تبعه کشور افغانستان را که در حال بسته‌بندی این اقلام بودند دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از این محل نیز حدود ۱۷ هزار لیتر الکل و مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده غیربهداشتی نیز کشف و ضبط شد.

مأموران هنگام بازرسی محل با ده‌ها لاشه موش و چندین سگ ولگرد رو به رو شدند که این موضوع نیز در مستندات پرونده ثبت شد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که در مجموع حدود ۲۰ هزار لیتر الکل طبی و موادضدعفونی‌کننده غیربهداشتی از این سه انبار کشف شد و 8 نفر دستگیر شدند که برای آنان پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
اون لاشه ها برای تست مواد ضد عفونی کننده است
چند روزیه یه عده دم در مترو فردوسی تهران در حال فروش ماسک و الکل هستند
تابی، اطلاع بده اینا رو دستگیر کنن
یه عده طبق معمول تو این روزهای بحرانی شیوع کرونا نون خودشونو تو خون مردم میزنن میخورن.

کسانی که مواد پیشگیری مثل دستکش و ماسک و مواد ضد عفونی رو احتکار میکنن،کسانی که گرونفروشی میکنن و کسانی که کالای تقلبی و غیر استاندارد تهیه و توزیع میکنن خائن به مردم کشور هستند و بالاترین حد مجازات رو باید براشون اعمال کنن که با سلامت و زندگی مردم سوداگری میکنن.
این احمق ها فکر اینو نمیکنن که اگه جلوی این ویروس و بیماری هر چه سریعتر گرفته نشه این چرخه به خودشون و خانواده ه های خودشون میرسه.
البته از دولتی که نتونست تو این چند سال اخیر افزایش افسار گسیخته قیمت ها رو کنترل و با متخلفین برخورد کنه انتظاری برای بهبود اوضاع فعلی نیست .
باز گلی به گوشه جمال اون با غیرتهایی که تو این اوضاع به مردم به نوعی کمک میکنن تا ملت به سلامتی از این روز ها گذز کنن.
در مورد سگها که گزارش پلیس هم ولگرد بودنشان را تائید کرده. ولی لاشه موشها مبین تاثیر بسیار شگفت انگیز تولیدات این افراد است. بعبارت دیگه وقتی این محلول موش به اییییییییییییییین یزرگی را میکشه وای بحال ویروس نگون بخت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل