بازدید 10410

ترکیه: هیچ موردی از کرونا گزارش و تایید نشده است

مقامات ترکیه اعلام کرده‌اند که با وجود احتمال بسیار بالای شیوع کروناویروس در کشور تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این ویروس گزارش و تأیید نشده است.
کد خبر: ۹۶۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸ 11 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مقامات ترکیه گفته‌اند که با وجود احتمال بسیار زیاد شیوع کروناویروس در این کشور تاکنون هیچ گونه موردی از ابتلا به ویروس کرونا جدید گزارش و تأیید نشده است.

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه نیز اعلام کرد: "اروپا در اقدامات خود برای مقابله با کرونا بسیار کند است و هنوز هم خیلی دیرهنگام و ساده با مسئله برخورد می‌کند."

وی هم‌چنین گفت: "به احتمال بسیار زیاد این ویروس در ترکیه هم شیوع پیدا خواهد کرد. اما تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این ویروس همه‌گیر تایید نشده است."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸
با همین دروغهای شاخدارتون یه دفعه سرتون بلای میاد که امروز ما هستیم.حالا می بینید.
خخخخ
تو که راست میگی ؟!!!
باور كردنيه؟؟؟
امشب طبق گفته های وزیر بهداشت ترکیه یه نفر تشخیص قطعی ویروس انجام شده که از طریق یکی از کشورهای اروپائی وارد کرده البته شهروند ترکیه بوده
محاله
ایشالا راست بگن.
دروغه
منم اگه سالانه از کانال گردشگری 35 میلیارد دلار درآمد داشتم انکارش میکردم!
شاهنامه خوش اولش......
چه علتی دارد که در ترکیه باتعداد بسیار بالای توریست از تمام کشورهای جهان وکشوری اسلامی با فرهنگی غالب دربخش اسیائی مانند ایران وتعداد زیاد پناهنده در گیری نظامی ورفت وامد بالایایرانیان به ان کشورهیچ گونه شخص حامل ویروس کرونا دیده نشده است.مطمئنا رکیه باچین نیز رابطه اقتصادیمو فرهنگی قابل توجه هم دارد.
مسخره دروغ گو
بیایید واقعیت را قبول کنیم، در بحث شیوع کرونا در ایران عملکرد وزارت بهداشت ایران بسیار ضعیف و ابتدایی و حتی بچه گانه بود و سبب گسترش کرونا در ایران شد. وزارت بهداشت ما از قدیم یک هسته علمی قوی داشت که در دوره آقای نمکی آن هم از بین رفت. شاید هم بد شانسی ایشان بود که در زمان مدیریت اولین غیر پزشک بر وزارت بهداشت کرونا شیوع پیدا کرد و ایشان که هیچ تجربه پزشکی نداشت براحتی اشتباهات فاحش کرد. می توان ایرادات فراوان وزارت بهداشت را لیست کرد ولی مهمترین آن نداشتن گایدلاین اولیه از همان ابتدای شیوع بیماری در چین برای بیماریابی و اسکرین و قرنطینه بیماران مشکوک بود. امیدوارم رسانه تابناک در یک مقاله لیست وار اشتباهات صورت گرفته را بنویسد تا برای آینده درس بگیریم.
نتیجه اقدام سریع در بستن مرزها و وجود امکانات قرنطینه مسافران چین و ایران به مدت ۱۴ روز، نصب دوربین های حرارتی در مرزها، لغو پروازها به کشورهای درگیر کرونا.
بارها پیشنهاد داده ام وزارت بهداشت سیستم بهداشت و درمان ترکیه را بررسی و حدالمقدور کپی کند!
کرونا دنیا رو برداشته فقط ترک ها به لحاظ ژنتیکی این وسط مصون هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از ترس اینکه به صنعت گردشگری شون لطمه وارد نشه چه دروغ هایی که نمی گن!!!!
احسن صحيح است
بله ویروس کرونا وارد ترکیه نشده است زیرا از اردوغان می ترسد که اورا فوری به زندان بیندازد
ترکیره حتما کلی هم کرونایی داره و داره مخفی میکنه چون بزرگترین ضرر را خواهد کرد
تابناک مشکلت با ترکیه خیلی جدی هست! حداقل سه خبر جدید گذاشتی و گفتی ترکیه شیوع کرونا را پنهان می‌کند. آخه با وجود مطبوعات آزاد در ترکیه اصلا امکان چنین جیزی وجود داره مگه؟! ایران که نیست مطبوعات اجازه چاپ حقایق را از ترس توقیف نداشته باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار