بازدید 20298
۲
سوژه

افشاگری محرمی علیه کار برانکو دراوج بحران پرسپولیس!

مدافع ایرانی دیناموزاگرب درباره دیدارش با سرمربی تیم ملی ایران در زاگرب و درخشش او در حضور اسکوچیچ گفت: با او صحبت کردیم و او به من روحیه داد.
کد خبر: ۹۶۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 07 March 2020

صادق محرمی، مدافع سابق پرسپولیس و کنونی دیناموزاگرب در هفته بیست و پنجم لیگ کرواسی در دربی زاگرب به همراه تیمش به مصاف هایدوک رفت و موفق شد بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، درخشش صادقی در این بازی باعث شد تا جایی که ایگور تودور سرمربی تیم هایدوک اسپلیت به تمجید از مدافع ایرانی پرداخته بود و گفته بود: نمی‌توانم بگویم عملکرد ما خوب بود، چون شکست خوردیم، اما این راهی است که باید برویم و سعی کنیم خود را اصلاح کنیم، آن‌ها (دیناموزاگرب) پتکوویچ را داشتند که می‌تواند در بارسلونا بازی کند، همچنین مدافع راست شان صادق محرمی.

افشاگری محرمی علیه کار برانکو دراوج بحران پرسپولیس!

محرمی مصاحبه‌ای تفضیلی با رسانه «sportske» کرواسی درباره عملکرد خوبش در این روز‌ها انجام داد که طی آن غیر از تمجید از اسکوچیچ و روحیه او ، به ماجرای انتقالش از پرسپولیس به لیگ کرواسی پرداخت. محرمی در این مصاحبه بدون اینکه بداند چه موضوع جنجالی را افشا می کند، گفت: برانکو ایوانکوویچ، بلیکا، تومیچ و اسکوچیچ؛ تمام این مربیان در زندگی فوتبالی من تأثیر گذاشتند و این را می‌دانم که از سوی برانکو ایوانکوویچ به باشگاه دینامو توصیه شد تا مرا جذب کنند!»

این حرف محرمی به وضوح نشان می دهد که برانکو ایوانکوویچ در روزهایی که پرسپولیس به شدت دچار کمبود بازیکن بود و بخاطر محرومیت از پنجره نقل و انتقالات امکان جذب بازیکن جدید را نداشت، به صورت خودخواسته و مقاصد نامعلوم برای افکارعمومی، یکی از بهترین بازیکنان تیمش را تث=قدیم یک تیم درجه سه اروپایی در کشور زادگاهش کرد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با هوش خرگوش این موضوع رو خود برانکو هم گفته بود. تیم درجه سه؟ برو اطلاعاتت رو زیاد کن دیناموزاگرب بهترین تیم کرواسی هست که نائب قهرمان جهان شده. همیشه هم تو رقابت های اروپایی هست.تابناک این خبرنگارای بی سواد رو از کجا میاری
دست از سر پرسپولیس بردارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم