بازدید 8426
۴

ممنوعیت ورود مسافر از استان‌های آلوده به قزوین

استاندار قزوین گفت: تا پایان هفته آینده ورود مسافر از استان‌های آلوده به قزوین ممنوع شد.
کد خبر: ۹۶۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ 06 March 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، هدایت‌اله جمالی‌پور استاندار قزوین اظهار کرد: تا پایان هفته آینده ورودی و خروجی‌های استان قزوین به صورت غربالگری کنترل می‌شود.

وی افزود: ورود خودرو‌ها با پلاک استان‌های آلوده شامل البرز، تهران، گیلان و قم به استان قزوین به‌طور کلی ممنوع خواهد بود و با توجه به اینکه برخی از شهروندان قزوینی در تهران شاغل هستند ورود و خروج این خودرو‌ها نیز با دقت کنترل خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه تمامی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عید نوروز در استان قزوین لغو شده است، عنوان کرد: هتل‌ها و مسافرخانه‌های استان قزوین در ایام نوروز به هیچ عنوان پذیرش نخواهند داشت.

وی در ارتباط با ادامۀ فعالیت رستوران‌ها نیز تصریح کرد: رستوران‌ها، غذاپزی‌ها و ساندویچی‌ها در استان ملزم شدند تنها از طریق غذای گرم، به صورت بیرون‌بر و با پیک به مردم سرویس دهند.

جمالی‌پور ادامه داد: کلیه اماکن عمومی مذهبی تعطیل و تجمعات با بیش از ۱۰ نفر نیز در استان ممنوع است و امیدواریم شهروندان همراهی مناسبی با مسؤولین داشته باشند.

وی گفت: دشمن موذی به درب خانه‌های مردم آمده و مهم‌ترین راه مقابله با آن صرفا مراقبت و احتیاط است.

این مسؤول ادامه داد: نیرو‌های بسیج نیز به مانند گذشته به کمک بخش درمان آمده‌اند تا با کمک هم کرونا را شکست دهیم.

وی اظهار کرد: رستوران مجتمع‌های رفاهی بین راهی، کلوپ‌ها، باشگاه‌ها، استخر‌ها و مهد‌های کودک نیز به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

جمالی‌پور تصریح کرد: بازار‌های روز در استان از این پس تعطیل است و تصمیم گیری برای بازار اصلی شهر قزوین نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: عوارض شهرداری‌ها برای جلوگیری از مراجعه شهروندان تا پایان فروردین سال ۹۹ بر مبنای سال ۹۸ محاسبه خواهد شد.

مقام عالی دولت در پایان یادآور شد: ساعت کاری دستگاه‌ها، ادارت و بانک‌های استان قزوین نیز تا پایان هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود و کلیه مأموریت‌های غیرضروری نیز لغو خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
از استانهای آلوده به استان های آلوده
شاهکار وزیر بهداشت و دولت تدبیر
الان یک جورایی استان گیلان قرنطینه شده چون ورودی و خروجی به قزوین و اردبیل و مازندران ممنوع شده. حالا سوال اینه که چرا همین کار رو برای قم نکردند و نمیکنند؟
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو
باید برای قطع چرخهٔ گردش ویروس کرونا همهٔ ورودی ،و خروجی شهرها ،و استانها با قاطعیت بسته شود و تنها مواد سوختی ،و دارویی ،و غذایی حق ورود ،و خروج را داشته باشند ؟ آیا واقعا پلیس در این زمینه ناتوان است ؟فقط کافی است سه هفته قرنطینه کامل از درب منزل اجرا گردد ؟ تا کرونا ویروس شکست بخورد ؟،،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی