بازدید 6814
۳

هیچ ورزشکار مبتلا به کرونا نداریم

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای ورزشکاران به ویروس کرونا نداشته ایم.
کد خبر: ۹۶۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 03 March 2020

به گزارش «تابناک»، مهرزاد خلیلیان سخنگوی ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز به اتفاق گروهی از مدیران وزارت بهداشت با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار کردیم و خوشبختانه بین دو وزارتخانه ورزش و جوانان و بهداشت برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا هماهنگی و همراهی خوبی وجود دارد.

خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره تعداد ورزشکاران مبتلا به کرونا یا ورزشکارانی که بهبود پیدا کردند گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای ورزشکاران از سطح ملی تا استانی به ویروس کرونا نداشته ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پس حتما داریم!
اما تا دلت بخواد فوت شده از کرونا که اسمش چیز دیگه ای ذکر شده داریم. الهام شیخی فوتسال قم. سیامند رحمان که علت را ایست قلبی زدید اما دیگه همه میدونند ایست قلبی هم از عوارض کروناست. هر کی تو این چند روزه به رحمت خدا رفته احتما بالای 90 درصد از کرونا هست حالا هی لاپوشونی کنید. دراوردن امار که کار نداره یه امار مرگ و میر عادی در شرایط عادی تو اسفند 97 و مهر 98 داشته باشید با امار الان مقایسه کنید خودتون میفهمید. بسه دیگه اگه راستشا نمیگید دروغم نگید اصلا حرف نزنید. هر چی بیشتر حرف میزنند یه عده ادم به عمق فاجعه و بی اخلاقی بعضی مسولا و دروغگوییشون بیشتر پی میبره. حدیث معتبر هست که" تمام بدیها در خانه ایست و کلید آن درغ است" نه دینی مانده نه اخلاقی نه دنیایی نه اخرتی مرگ هم از رگ گردن برای تک تک ایرانیا از پیر و جون نزدیکتر شده. یکم برگردیم به اخلاق و انسانیت. بسه دیگه
دوهفته پیش هم هیچ مورد ابتلا نداشتیم درایران ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل