بازدید 33734
۵

آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا کووید ۱۹ به ۴۴ نفر افزایش یافته است و تعداد فوتی ها همان دو نفر است.
کد خبر: ۹۶۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ 03 March 2020

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تعداد فوتی ها بر اثر ابتلا به کرونا کووید ۱۹ همان دو نفر است، اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا کووید ۱۹، در اصفهان تا شامگاه دوازدهم اسفندماه به ۴۴ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: ۱۴ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان های اصفهان، نایین، نجف آباد و شهرضا گزارش شده است که به نسبت برابر هفت زن و هفت مرد به کرونا کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: ۶ بیمار مبتلا به کرونا کووید ۱۹ بهبود یافته اند و از بیمارستان های معین مرخص شده اند.

وی اعلام کرد: مدارس و کتابخانه های عمومی استان اصفهان تا آخر هفته تعطیل اعلام شدند و ساعات کار ادارات استان اصفهان تا پایان هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ خواهد بود که تمدید این وضعیت در روز پنج شنبه مشخص خواهد شد.

نجیمی افزود: به منظور پیشگیری از بیماری کرونا کووید ۱۹ در مکانهای عمومی و با تصویب کمیته حمل و نقل ستاد استانی مدیریت بیماری، تا آخر اسفندماه طرح زوج و فرد در محدوده ترافیکی و مرکزی شهر اصفهان اعمال قانون نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
اگر از این به بعد صادقانه رفتار کنید و پرتلاش ظاهر شوید پس از 40 روز روند رشد آمار منفی خواهد شد. آمار نهایی مبتلایان بیشتر از یک میلیون نفر خواهد بود.
اگر آمار مبتلایان جدید 14 نفر باشد آمار کلی اصفهان با آنچه که قبلا وزارت بهداشت اعلام کرده بود 59 نفر می شود.
آمار رسمی تا قبل از 24 ساعت گذشته 2+0+0+8+10+12+13=45
که با 14 نفر جدید در 24 ساعت گذشته می شود 59 نه 44
آمار درست اعلام نمي کنيد بعد به فضاي مجازي گير ميدهيد از مدتها قبل وزارت بهداشت و امنيت از ورود کرونا اطلاع داشته و اعلام نکرده اند مردم خودتان مراقب خودتان باشيد که عده اي فرافکني مي کنند همانند موشک باران هواپيماي مسافربري و ....
اصفهان مرکز تجمع چینی ها بوده و احتمالا آمار بسیار زیادتر از این آمار ارایه شده است .زیرا بسیاری از فوت شدگان را به اسم آنفلو نزا و سکته قلبی ثبت می کنند .زیرا وقتی اکسیژن به قلب نرسد در واقع به علت سکته بیماران کرونایی می میرند.
خالی نبندید، بیمارستان خورشید اصفهان که یکی از بیمارستان های قرنطینه برای کروناست، پر پر شده. تو کاشان بیمارستان یثربی و بهشتی که برای این منظور اختصاص یافته پر شده و بیمارستان صحرایی زدن، پی آمار درست بدید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی