بازدید 17119
۸

کشف انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی توسط سپاه

سازمان اطلاعات سپاه استان تهران یک انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی در جنوب تهران بزرگ را کشف و تمام محموله‌های آن را ضبط کرد.
کد خبر: ۹۶۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ 02 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سازمان اطلاعات سپاه استان تهران یک انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی در جنوب تهران بزرگ را کشف و تمام محموله‌های آن را ضبط کرد.

در این انبار، انواع ماسک‌های اتاق عمل، ماسک بیهوشی، لوله ساکشن، دستکش جراحی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه پزشکی، با ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان احتکار شده بود.

کادر درمانی بیمارستان‌ها و مبتلایان به بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا در این ایام با کمبود برخی تجهیزات پزشکی در بازار روبرو هستند و در این باره وزیر بهداشت نیز نامه‌ی گلایه آمیزی برای رئیس‌جمهور نوشت، با این حال برخی از سودجویان و سوداگران با احتکار این تجهیزات عملاً جان هموطنان را نشانه گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۸
باید احتکارگران را به ویروس کرونا مبتلا کرد...
انبار پیدا کردن کافیه ؟
دور میدان فلسطین یک داروخانه کنار عینک فروشی هست که امروز یک آنتی سپتیک که رویش قیمت هشت هزار تومان درج شده با پرویی به قیمت چهل و سه هزار تومان می فروشد!!!!
نظارت کجاست ؟!!!
دولت به این افراد اجازه جولان میده....

اگه دوتاشون اعدام بشن بقیه ماستاشونو کیسه میکنن.
کاش کسی جدی و قاطع باشه
اگه مسببین این احتکار به اعدام محکوم نشوند در فردا روزی شریک جرم اینانید.
ضبط میشه کجا میره؟
مردم به مرز انفجار رسیدن شاید خودتون هم فهمیدید ....
یه عکس بزار باورمون بشه چند روزه از این نوع کشفیات ادعایی میگید اما کو پس؟؟؟!!!! بابا به داد کادر درمان برسید حداقل مردم عادی پیشکشتون. شورشا در اوردید دیگه اصلا مسول و مسولیت به چه درد میخوره پس فقط برای حقوق گرفتن نجومی ساخته شده. نباید هلال احمر وزارت بهداشت ارتش سپاه و وزارت صمت حداقل چندتا دستگاه تولید ماسک ساده که هزینه ای هم نداره تو هر استان برای مواقع بحران داشته باشند یا ذخایر استراتژیک داشته باشند بابا شورشا در اوردید با این مدیریت.
محتکران را اعدام کنید این خواسته همه ملت است
کدام یک از این اقلام مورد نیاز مردم عادی یا پزشکان در مبارزه با کرونا است ؟! دوباره جوگیر شدید و یک نفر را بیجهت بی ابرو کردید ؟مردم از کارهای عوام فریبانه چه کنند
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی