بازدید 2794

جزئیات بودجه سال ۹۹ شهرداری

کد خبر: ۹۶۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 01 March 2020

رسولی جزئیات بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران پس از دویست و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع اصحاب رسانه در تشریح بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران گفت: پس از ارایه لایحه بودجه از شهرداری تهران، در رفت و آمد‌هایی که این بودجه داشت سرانجام روی مبلغ ۳۰ هزار و ۵۷۴ میلیارد تومان ایستاد و این رقم در مقایسه با بودجه مصوب سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشت.

خزانه دار شورای شهر تهران افزود: بودجه شهرداری تهران در بخش‌های مختلف اعم از منابع، تغییراتی داشت و در این تغییرات ۳۰ میلیارد تومان مازاد سال ۹۷ به پلیس راهور اختصاص یافت و در ادامه نیز ۱۷۰ میلیارد تومان تغییر در بودجه خدمات شهری و محیط زیست داشتیم.

رسولی ادامه داد: برای باغ‌های کن، فرحزاد و طرح نیلوفری (راه آهن) مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافت و لازم است اعلام کنم کمترین تغییرات بودجه‌ای در حوزه شهر هوشمند بود.

او بیان کرد: ۴۷ درصد بودجه سال ۹۹شهرداری صرف اجرای طرح عمرانی و ۳۸ درصد آن صرف هزینه‌های مدیریت شهری می‌شود.

خزانه دار شورای شهر تهران ادامه داد: برای اجرای ۱۰۴ طرح اولویت پذیر رقمی بالغ بر ۱۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان‌اختصاص یافت و در کنار آن برای ساماندهی محله‌های شهر تهران نیز ۲ هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

رسولی تاکید کرد: برای پابک سازی بدنه فربه شهرداری تهران با هدف بازنشستگی کارکنان رقمی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب طرح‌های تشویقی در نظر گرفته شد و برای وابستگی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری رقمی بالغ بر ۲۵ کمک در نظر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی