بازدید 7473

جامع ترین وبسایت ارزهای دیجیتال و بلاکچین در ایران

صنعت بلاکچین و مبحث ارزهای دیجیتال در ایران چند سالی است مورد توجه بسیاری از مردم و حتی دولت قرار گرفته است. بلاکچین و صنعت کریپتوکارنسی رو میتوان آینده فناوری و بازارهای مالی معرفی نمود.
کد خبر: ۹۶۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 01 March 2020

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency به نوعی پول الکترونیکی اطلاق می شود که معمولاً بروی بستر بلاکچین ایجاد می شود و بر پایه علوم رمز نگاری تدوین می شوند.

جامع ترین وبسایت ارزهای دیجیتال و بلاکچین در ایران

در حال حاضر بدلیل رشد سریع صنعت بلاکچین، شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات دنیا نظیر فیسبوک، ارزهای دیجیتالی اختصاصی خود را ارائه کرده اند و دولتها نیاز سرمایه های بسیار زیادی را صرف رشد و توسعه ارزهای دیجیتال و صعنت بلاکچین می کنند.

بدون شک، بازارهای مالی توسعه یافته در صنعت بلاکچین مردم کل دنیا را درگیر کرده است بطوری که ارزهای دیجیتال بعنوان پولهای الکترونیکی ارزش بسیار بالائی دارند و در حال حاضر بازارهای مالی مستقل و شاخص بورس مشخصی را دارند.

در حال حاضر صرافی ارزهای دیجیتال گوناگونی در دنیا ایجاد شده که گواه این مسئله می باشد که بازارهای 00مالی رمزارزهای دیجیتال و مبتنی بر صنعت بلاکچین بسرعت در حال پیشرفت هستند.

همانند طلا و ارزهائی نظیر دلار و یورو، بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال، ارزش مالی بسیار زیادی دارند و در سبدهای سرمایه گذاری، پیشنهاد خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بصورت هوشمندانه داده می شود. البته در حال حاضر، تا ثبات ارزهای دیجیتال مسیر زیادی باقی نمانده اما می توان گفت آینده فناوری اطلاعات و بازارهای مالی در اختیار سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال و صنعت بلاکچین است .

جامع ترین وبسایت ارزهای دیجیتال و بلاکچین در ایران

علاوه بر موضوع خرید و فروش ارزهای دیجیتال، برخی دیگر از افراد به سراغ نوع دیگری از سرمایه گذاری در صنعت ارزهای دیجیتال می روند. آنهم ماینینگ ارزهای دیجیتال یا استخراج ارزهای دیجیتال است. در روش استخراج، دستگاه های استخراج ارزهای دیجیتال به کمک شبکه بلاکچین، به سراغ حل مسائل پیچیده ریاضیاتی برای گسترش شبکه بلاکچین می روند. در این حالت، ماینرها بابت کمک به حل مسائل حل نشده در شبکه بلاکچین، پاداش دریافت می کنند و امروزه خرید دستگاه های ماینینگ برای استخراج ارزهای دیجیتال گوناگون، روشی کاملاً معمول برای سرمایه گذاری و استفاده از شبکه بلاکچین می باشد. شما نیز می توانید با داشتن سرمایه ای بدون محدودیت خاصی، البته با دریافت مجوزهای لازم، بعنوان یک ماینر فعالیت کنید .

اما به دلیل گسترش فعالیت های شرکت های خصوصی و یا دولتی در زمینه صنعت بلاکچین، آگاهی روزانه از این صنعت بسیار مهم و کسب اطلاعات دقیق در خصوص بازارهای مالی ارزهای دیجیتال، اهمیت ویژه ای دارد. وبسایت بیت کوین گاه نیز برای همین موضوع تشکیل شده. ارائه اطلاعات جامع و صحیح در زمینه صنعت بلاکچین و کریپتوکارنسی به کاربران اینترنت بدون محدودیت.

اگر قصد آشنائی با صنعت بلاکچین را دارید و یا قصد دارید در بازارهای مالی کریپتوکارسنی وارد شوید، خواندن مطالب بیت کوین گاه به شما توصیه می شود.

همچنین اگر به دنبال خرید ارزهای دیجیتال هستید و قصد دارید موضوع تبادلات مالی در بازارهای ارزهای دیجیتال را شروع کنید نیز می توانید از سرویس صرافی ارزهای دیجیتال بیت کوین گاه استفاده نمائید. در این حالت با پرداخت کمترین میزان کمیسیون می توانید ارز دیجیتال خود را خریداری نمائید و یا حتی می توانید ارز دیجیتال خود را به بیت کوین گاه بفروشید .

لازم است بدانید که خرید ارزهای دیجیتال و استفاده از سرویس صرافی ارزهای دیجیتال بیت کوین گاه منوط به ثبت نام و ثبت کد ملی، ارسال کارت ملی و احراز هویت بصورت کامل و رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی در فضای مجازی است.

جامع ترین وبسایت ارزهای دیجیتال و بلاکچین در ایران

یکی دیگر از مسائل مهمی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید این است که نیازمندی خاصی در صنعت ارزهای دیجیتال داشته باشید. در این حالت وبسایت دیوار ارزهای دیجیتال یا سرویس نیازمندی های ارزهای دیجیتال مربوط به مجموعه بیت کوین گاه بصورت کاملاً رایگان در اختیار شماست.

در وبسایت نیازمندیهای ارزهای دیجیتال، شما می توانید نیازمندیهای خود را در خصوص ارزهای دیجیتال، به رایگان ثبت نموده. اگر درخواست خرید یا فروش محصول یا ارز دیجیتال خاصی را دارید، میتوانید درخواست خود را به رایگان و با رعایت موازین و قوانین فضای مجازی ارسال نموده تا دیگر کاربران مشاهده کنند و به نیاز شما پاسخ دهند.

همچنین، آخرین اخبار ارزهای دیجیتال از طریق وبسایت بیت کوین گاه قابل مشاهده می باشد.

 

برای تماس با دفتر بیت کوین گاه می توانید با شماره 02182805719 تماس حاصل فرمائید .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی