بازدید 8255

هیچ مخفی‌کاری درباره کرونا وجود ندارد

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «مسئولان وزارت بهداشت در ارائه‌ آمارهای مربوط به مبتلایان به کرونا و فوتی‌ها مخفی‌کاری نمی‌کنند»، از مردم خواست که به آنها اعتماد کرده و با حفظ اصول پیشگیری زندگی عادی خود را ادامه دهند چون استرس و اضطراب آسیب جدی به آنها وارد می‌کند.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 27 February 2020

به گزارش «تابناک»، همایون هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمار مسئولان وزارت بهداشت درباره‌ مبتلایان به ویروس کرونا درست بوده ما جلسه‌ای با آنها در مجلس شورای اسلامی داشتیم که توضیحات قانع‌کننده‌ای جهت جلوگیری از شیوع این ویروس ارائه کردند لذا مردم به آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان اعتماد کرده و نگران نباشند.

وی با تاکید بر این‌که «هیچ مخفی‌کاری برای کرونا وجود ندارد»، افزود: آمارهای ارائه شده قابل اعتماد است، ولی این‌که عده‌ای که حتی پزشک هم نیستند این آمارها را زیر سوال می‌برند جای تاسف است. اکنون زمان انتقاد نیست همه باید با همکاری و همبستگی جلوی این ویروس بایستیم. مردم هم با انجام پیشگیری‌های لازم اضطراب را از خود دور کنند.

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: شستن دست‌ها با محلول‌هایی با پایه الکلی و صابون بسیار مهم است باز هم تاکید می‌کنم که مردم اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و زندگی عادی‌شان را تعطیل نکنند. خبرهای خوبی برای مهار این ویروس شنیده شده، ایران از پیک ابتلا به کرونا عبور کرده و وارد فاز کنترل شده است.

هاشمی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۳۰ کشور مبتلا به کرونا هستند، برخی کشورها هم به خاطر منافع‌شان پنهان‌کاری می‌کنند ولی ما براساس پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها و کدهای جهانی و ملی و بومی عمل می‌کنیم. ما آنفلوآنزا را پشت سر گذاشتیم پس کرونا را هم مهار خواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: اگر قرار بر تعطیلی مدارس باشد نباید خانواده‌ها به سفر بروند. این تعطیلات برای پیشگیری از شیوع کروناست نه این‌که به سفر رفته و خدایی نکرده این ویروس را منتقل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
رنگ رخساره آقای حریرچی ،نشان میدهدازسِرنهان .
هرچه غلیظترتکذیب میکنید دم خروستان آشکارترمیشه چندوقتی هیچکسی هیچی نگه تا آرامش برقراربشه
تا کی میخواین دروغ بنویسین یه سر برید بیمارستان رازی رشت یه گزارش تهیه کنید ویا کل بیمارسنانهای رشت خدایا هر کسی که با جان ادمها بازی میکنه خودت به راه راست هدایتشون کن
بگویید دروغ نمی گوییم توان شناسائی بیماران بدلیل نداشتن امکانات در استان ها و شهرتانها مواجه هستیم
راستی چرا باید مسئولان همش تکرار کنند که پنهانکاری نمیکنند و مردم اعتماد داشته باشند؟؟؟
التماس برای اطمینان؟
فکر میکنید مردم به شما اطمینان ندارند؟؟ خیر دارند تا امروز فقط راستی و درستی از شما دیدند
مسئولان عزیز واقع بین باشید و حقیقت را به مرده بگویید .بله فرهنگ پذیرش خطر در مردم کم است و به سرعت واکنش احساسی دارند ولی بگویید حتی این حقیقت را. اقتصاد ایران توان قرنطینه و تعطیلی را ندارد این درست است. باید استفاده از ماسک و دستکش اجباری شود تا از ابتلا و انتقال این ویروس جبوگیری شود . با رعایت این الزام ظرف سه هفته ویروس به راحتی کنترل می شود . این موضوع ساده ای ات که باید گفته شود .
حالا که اظهر من الشمس شده
حتما شما راست میگی :)
مردم آسیب دیده از کرونا (جانی و مالی) برای شکایت از ماهان وزیر راه و ترابری و وزیر بهداشت به کجا مراجعه کنند؟
درباره هواپيما هم از اين حرفها زديد . مردم كاملا به شما اطمينان دارند
کی می تونه یک تک جمله دیگه با جمع نقیضین بگه؟
البته نظر پرسنل آزمایشگاههای بیمارستانها چیز دیگری است
ایران به هشت کشور کرونا صادر کرده و میخواهید مردم این امار را باور کنند . تو شهرهای کوچک تلفات داشتیم و اعلام نمی کنند میخوای اعتماد کنیم . اعتماد دیگر رفت . با مردم صادق باشید
اینو راست میگن منم فکر می کردم فقط مخفی کاریه الان متوجه شدم بیشترش ناتوانی و عجزه
آفرین براین صداقت!
بله چون خیلی راستگوهستید باور می کنیم!!!! پس چرا اجازه ندادید تیم سازمان بهداشت جهانی به ایران بیاید؟؟؟؟؟
لطفا گزارشی هم از وضعیت بیمارستان مسیح دانشوری و راه اندازی ساختمانهای نیمه کاره آن بعنوان مهمترین مرکز فوق تخصصی بیماریهای تنفسی و نیاز کشور به توسعه سریعتر این مرکز درمانی مهم و تجهیز آن تهیه بفرمائید.
امار ها با هم تناقض دارد. وقتی تعداد افرادی که از ایران رفتند خارج و مثبت اعلام شده اند و تعداد مرگ ها اعلام شده را با آمار رسمی مطابقت می دهیم. دم خروس از یک جایی می زند بیرون
سابقه درخشانتون تاييد كننده حرفتون هست
ما به آمار شما اعتمادی نداریم...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار