بازدید 7511
۱

عضو غیرورزشی جدید وزیرورزش در هیات‌مدیره استقلال

کد خبر: ۹۶۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵ 26 February 2020

با توجه به انتخاب غیررسمی و تلویحی علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال باید یک یا دو عضو جدید دیگر به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شود که شنیده می شود وزیر ورزش در ادامه روال انتصاب افرادی غیرمرتبط و ناآشنا به فوتبال حرفه‌ای در دو تیم استقلال و پرسپولیس، این بار یک مدیر شورای شهری را روانه هیات مدیره آبی ها خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با وجود تایید کناره گیری خلیل زاده از سرپرستی باشگاه ، شنیده می‌شود بار دیگر وزیر ورزش با بک انتخاب سیاسی و غیرورزشی بشیر نظری، عضو شورای شهر تهران را برای اضافه شدن به هیات مدیره در نظر گرفته است. همچنین احمد سعادتمند، رئیس سابق هیات مدیره استقلال احتمالا به عنوان دومین عضو جدید انتخاب شود که البته چنین چیزی تا به این لحظه قطعی نشده است.

در کنار انتخاب نفرات جدید و مدیرعاملی فتح الله زاده، شخص خلیل زاده رئیس هیئت مدیره و کامران منزوی هم نایب رئیس این هیئت خواهد بود. همچنین عبدالرضا موسوی دیگر عضو محسوب می‌شود که البته بعید نیست با شرایط حاکم بر استقلال او از سمت خود کناره گیری کند هرچند خود او تا این لحظه هیچ حرفی از استعفا و کناره گیری نزده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناک گرامی خودوزیرمگرورزشی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل