بازدید 13218
۳

تجمیع یارانه نقدی و معیشتی مصوب نشد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق که بنا بود از ساعت 14 آغاز شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 26 February 2020

 

به گزارش تابناک، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق که بنا بود ساعت 14 آغاز شود به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد.

وی افزود: بر همین اساس نشست بعدی کمیسیون برای ادامه بررسی‌ها در خصوص لایحه بودجه سال 99 ساعت 7 صبح روز یکشنبه 11 اسفند 98 برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: در نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق علاوه بر تخصیص 60 لیتر بنزین برای ایام نوروز به هر خودرو، موضوع تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به تصویب اعضای کمیسیون نرسید.

سعیدی خاطرنشان کرد: موضوع مالیات‌ها، فروش اموال و حقوق و دستمزد و پیشنهاد‌ات دیگری که نمایندگان پیرامون موضوعات مختلف دارند، بنا شد تا در جلسه روز یکشنبه مورد بررسی قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
گفتم آخه محاله برای ملت کاری انجام بدن
انتخابات تموم شد، شعارها هم تموم شدن
قبل از انتخابات حرف از تجمیع زدند تا رای بیارن (چون خودشونم میدونن به 60 میلیون معیشتی ندادن) حالا که دیدن رای نیاوردن میگن تجمیع بی تجمیع!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار