بازدید 58366

تلویزیون بعد از مدت‌ها شجریان را نشان داد

برنامه "شب موسیقی" شبکه ۴ که برنامه تخصصی شعر و موسیقی است در شروع برنامه این هفته خود به شرایط جسمی استادمحمدرضا شجریان پرداخت.
کد خبر: ۹۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 24 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، در این برنامه درحالی که طرح پرتره‌ای از این خواننده سرشناس ایران بر صفحه نمایش نقش بسته بود، مجری آخرین اخبار درباره سلامت شجریان را بیان کرد و سپس ویدئوی ضبط شده از همایون شجریان که صحبت‌های او درباره سلامتی پدرش بود را پخش کرد.
بعد از یک دهه که تلویزیون سعی می‌کرد خبری درباره شجریان نرود یا در نهایت اگر چیزی از او پخش می‌شود اخبار انتقادی باشد، در ۳ روز گذشته به نظر می‌رسد آن‌ها با خواننده "ایران‌ای سرای امید" مهربان‌تر شدند و پنجشنبه گذشته این ساخته او از شبکه افق پخش شد.

اگرچه سال‌هاست که دیگر نوای دلنشین ربنای او را تلویزیون پخش نمی‌کند و این برنامه تخصصی هم علی‌رغم اعلام روابط عمومی شبکه ۴ بدون ارائه هیچ توضیحی، برخلاف وعده قبلی همایون شجریان را روی خط زنده‌شان نیاورد، اما باز به نظر می‌رسد، در این روز‌های سخت بیماری استاد، تلویزیون کمی با او مهربان‌تر شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸۲
انتشار یافته: ۱۰
نوش دارو بعد ازمرگ سهراب
تلویزیون با کسی که نمیتونه تکلم کنه راحت تر کنار میاد
شجریان خودش نمیخواست تلویزیون نشانش دهد
نوش دارویی و ...
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست
استاد شجریان در قلبهاست نه در صدا و سیمای میلی
قانونش اینه. تا هستی نمی بیننت وقتی اینطوری شدی جاخالی میدن و توجیه شروع میشه که بازم ازت چیزی بهشون بماسه. الان دیگه استاد استاده
امثال شجریان نیازی به تلویزیون ندارند.
بعید میدونم طرفداران استاد هم اصولا اهل صدا و سیما دیدن باشند.
این تلویزیون هستش که بر مبنای منافع سیاسی کودکانه خودش یک روز در فیلتر کزدن به دنبال عقده گشایی و روزی با نشان دادن در پی کسب اعتبار هستش.
رسانه میلی
عزیزم خود استاد شجریان از تلویزیون بصورت مکتوب درخواست نموده بود که نه تصویر و نه صدای ایشان از رسانه ملی پخش نشود . این خواسته خودش بود به تلویزیون چه ربطی داره
شخصی که از هنر برای اهداف سیاسی استفاده کند و بدتر از ان با دشمنان ایران هم کاسه شود نباید هم فضا را به او داد هر چند خودش هم گفته بود نمی خواهد اثاراش پخش شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار