بازدید 3799

ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به استان‌ها

کد خبر: ۹۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 22 February 2020

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به استان‌ها در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین خبر داد.

به گزارش ایسنا، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع از ارسال دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس به استان‌ها خبر داد و تاکید کرد: در راستای تحقق راهکار ۶-۲۲ سند تحول بنیادین و اجرای مصوبه ۶۷۳ شورای عالی آموزش و پرورش و مصوبات شورای عالی اداری و به منظور تضمین و بهبود کیفیت در مدارس این دستورالعمل ارسال می‌شود.

براساس این دستورالعمل، ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها باید با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها نسبت به اجرای دقیق و کامل این دستورالعمل اقدام کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، همچنین؛ مدیران کل آموزش و پرورش با هدف مدیریت بهینه و اجرای بهتر این دستورالعمل، می‌بایست نماینده‌ای را تا دهم اسفند به دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل امور اداری و تشکیلات معرفی کنند.

گفتنی است؛ این دستورالعمل شامل مدیران مدارس دولتی در تمامی مقاطع تحصیلی می‌شود و مدارسی که نیازمند مدیر جدید هستند بدون ذکر نام مدرسه با ثبت مشخصاتی از جمله؛ دوره تحصیلی، جنسیت دانش آموز، شهری یا روستایی بودن و عادی یا خاص بودن، اقدام خواهند کرد.

براساس این گزارش؛ در خصوص انتخاب معاونان مدارس، نیز همچون سنوات گذشته ،مدیر مدرسه گزینه‌های خود را به اداره آموزش و پرورش ارائه می‌کند تا ابلاغ آن‌ها صادر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل