بازدید 7551

هیچ آمار مثبتی از کرونا را از مردم پنهان نمی‌کنیم

وزیر بهداشت گفت: هیچ آمار مثبتی از کرونا را از مردم پنهان نخواهیم کرد. همچنین به اندازه کافی کیت و کارشناس برجسته برای تشخیص در دانشگاه‌های علوم پزشکی داریم و مردم به شایعات توجه نکنند.
کد خبر: ۹۶۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 22 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس،‌ سعید نمکی وزیر بهداشت درباره بیماری کرونا در کشور اظهارداشت: هیچ آمار مثبتی را از مردم پنهان نخواهیم کرد، مردم به شایعات توجه نکنند.

وی افزود: هر بیمار بستری به عنوان مشکوک در تخت بیمارستان اسمش بیماری کرونا نیست بلکه تعداد قابل توجهی سرما خوردگی فصلی است.

وزیر بهداشت بیان داشت: زمانی می‌گوییم کرونا که از سه مرحله تشخیص گذشته باشد و این را باید مسؤول فنی در انستیتو پاستور آن را تأیید کند و تشخیص بر مبنای پروتکل‌های تعریف شده در دنیا باشد.

وی ادامه داد: به اندازه کافی کیت و کارشناس برجسته برای تشخیص در دانشگاه‌های علوم پزشکی داریم و مردم به شایعات توجه نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۳
کسی باور نمی کند .چون تا این لحضه دروغ گفتید
همونجور که تا الان پنهان نکردین
فقط خدا از کاز شما سر در میاره
جناب آقای وزیر بهداشت! از یک اپیدمیولوژیست بپرسید 12 نفر در قم 4 نفر در تهران 2 نفر در رشت 1 نفر در پرواز کانادا و یک نفر در پرواز لبنان یعنی چه؟ تازه این آمار رسمی خود شماست. چرا وضعیت اضطراری اعلام نمی کنید منتظر چه هستید؟ کمک های خارجی؟ یک چیز اپیدمی را مهار می کند: ترس. و دقایق در اینجا تاثیر گذارند. آیا شما اینقدر از مردم متنفرید؟ آیا طبیعت باید درباره مردم ایران تصمیم بگیرد؟ من از رئیس جمهور و وزیرکشور و دیگر مقامات توقعی ندارم شاید آنها تهدید اپیدیمی و فاجعه کرونا ویروس را یک فرصت می بینند اما شما سوگند پزشکی خوردید
البته شاید تا حدی قصد پنهانکاری هم در میان بوده ولی فکر می کنم بیشتر به دلیل عجز و ناتوانی مجموعه در تشخیص و کنترل و مدیریت بوده که اینجوری اعلام شده
طبق معمول منتظر استکبار جهانی هستند که واکسن یا داروش رو تهیه کنه
بدلیل وجود کرونا,مسوولین لطفا" مدارس را در اسفند ماه تعطیل کنند و از شیوه آموزش از راه دور استفاده کنند. زمان جنگ 8 ساله نیز برای یکی دو سال این کار انجام شد. آنوقت فقط دو کانال تلویزیون داشتیم, الان که کلی کانال داریم. شبکه های اجتماعی هم که هستند و معلمین می توانند به راحتی تکالیف دانش آموزان را مشخص کنند. توجه داشته باشید که کودکان تقریبا" از این بیماری مصون هستند و خیلی هم به رعایت فاصله از یکدیگر توجه نمی کنند، ولی ناقلان خوبی برای دید و بازدید عید نوروز خواهند بود. اگر هم آموزش راه دور را نمی پسندند می توان پایان سال تحصیلی را به تعویق بیندازند و اسفند را آنجا جبران کنند. لطفا" به فکر مردم باشید.
برین خجالت بکشین ماسک قیمتش 4 برابر شده و پیدا نمیشه
نه ماده ضدعفوني کننده دست نه دستکش یکبار مصرف لاتکس پیدا میشه این ویروس بخاطر خوش خدمتي و بده بستون با چیني ها یکماهه وارد ایران شده بود الان اعلام کردین
من چون از سال ها پیش به درغگو بودن مسولین پی برده بودم از حدود یک ماه پیش با تکذیب های پی در پی آنها مشکوک شدم و در الکل در اختیار نظافتچی اداره را قرار دادم و روزانه چندین نوبیت دستگیره در ها میز ها سرویس های بهداشتی را ضد عفونی کردم هر شخص مشکوک با علایم سرما خوردگی را به مراکز درمانی ارجاع می دادم و از حضورش در اداره جلوگیری می کنم آموزش های لازم را به فرزندانم و خانواده داده ام و خارج از مسولیتم آموزش های لازم را به آبدارچی و نظافتچی و پرسنل اداره ام دادم و آنها را حساس کردم. اگر آنها در این موارد یک دهم من جدی بودند کشور به این روز نمی افتاد. برنامه ریزی ,انجام کار و به نتیجه رساندن آن با کمترین هزینه هنری است که در مسولین و مدیران کشور به شدت نایاب است.
دروغ، دروغ ....
پنهان کردن هم ندارد، چون باید به مردم در مورد روشهای پیشگیری و علائم هشدار دهنده بیماری و عوارض آن اطلاع رسانی کرد. مدارس را یکهفته تعطیل کنید تا تمام بیماران مشخص شوند.
تا چند روز پیش که از اساس تکذیب می کردید. اگر همان بقول شما شایعات و نامه های جعلی نبود تا الان خودتان هم خبر دار نشده بودید
سلام. حال پنهان نمی کنید، اما بگویید چگونه شد که ما بعد از چین در میان 30 کشور دوم شدیم، بعد از درگذشت مبتلایان خبر را اعلام کردیم و پیشگیری نکردیم تا بیماری به سایر شهرها هم سرایت کرد؟
اونقدر مردم دروغ شنیدن و اون چیزهایی که شما شایعه انگاشتین به واقعیت مبدل شدن مردم دیگه چیزی رو باور ندارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار