بازدید 10401

تکذیب شناسایی مورد مشکوک به کرونا در ملایر

رئیس بیمارستان غرضی ملایر شایعه شناسایی مورد مشکوک به کرونا در این مرکز درمانی را ‏تکذیب کرد و گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا به این بیمارستان مراجعه نکرده است. ‏
کد خبر: ۹۶۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 21 February 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا افزود: امروز بیمارستان غرضی در حالت آماده باش قرار گرفت و کلاس‌های آموزشی و پیشگیری برای کلیه پرنسل به منظور مقابله با موارد مشکوک برگزار شد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه ما در نزدیکی قم هستیم، بنابراین فراخوان به همه همکاران داده و جلسات هماهنگی برگزار شده و در حال حاضر هیچ مورد مشکوکی به بیمارستان مراجعه نکرده است.

توکلی با اشاره به اینکه افراد مشکوک به کرونا معمولا با علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا و مشکلات تنفسی به اورژانس مراجعه می‌کنند، اظهارکرد: درحال حاضر اورژانس بیمارستان غرضی آرام است و مراجعه کننده خاصی در این زمینه نداشته ایم.

رئیس بیمارستان غرضی ملایر از آماده باش کامل کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان ملایر برای مقابله با این بیماری خبر داد و افزود: بیماری کرونا یک بیماری ویروسی و مرگ و میر آن مانند بیماری آنفلوآنزا و در حدود دو درصد است.

توکلی خاطرنشان کرد: بیشتر فوتی‌ها در اثر این بیماری افراد مسن، افراد دارای سابقه بیماری‌های زمینه‌ای و قلبی - عروقی هستند و معمولا در افراد سالم مشکلی ایجاد نمی‌کند و ۹۸ درصد بیماران بدون هیچ علائمی می‌توانند به زندگی عادی بازگردند.

وی توصیه کرد: برای کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا، شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون یا محلول‌های ضدعفونی کننده، پوشاندن بینی و دهان هنگام عطسه یا سرفه، خودداری از تماس نزدیک با افرادی که علائم شبیه به آنفلوآنزا یا سرماخوردگی دارند، پخت صحیح و کامل گوشت و تخم مرغ و خودداری از تماس حفاظت نشده با حیوانات، ضروری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار