بازدید 16987

کسب درآمد ارزی و استخراج بیت کوین با همیار ماینر

کد خبر: ۹۶۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 19 February 2020

کسب درآمد ارزی و استخراج بیت کوین با همیار ماینر

با نگاهی مختصر به روند جستجوی ایرانیان در گوگل می توان یک الگوی خاص را متوجه شد، اکثریت ایرانیان در اینترنت به دنبال یک چیز هستند، آن هم کسب درآمد ارزی است. طبیعتا این روند هر چقدر که بازارهای سنتی آشفته تر می گردند، پر رنگ تر می شود.

در وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور، اقداماتی که به هر نحو قانونی و مجاز منجر به کسب درآمد ارزی گردد، مورد استقبال قشر زیادی از جامعه قرار می گیرد. از تابستان سالی که گذشت، شرکتی به نام همیار ماینر مشغول فعالیت است که توانسته با کسب مجوزهای لازم و جذب اعتماد مردم از راه صحیح، کسب درآمد ارزی را برای ایشان سهل الوصول نماید، آن هم از طریق استخراج و کسب بیت کوین بدون نیاز به تجهیزات خاص و دانش و تجربه مربوط. در این مقاله می خواهیم شما را با این روش درآمدزایی ارزی آشنا کنیم اما ابتدا اجازه دهید کمی شما را با بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.

به احتمال زیاد نام بیت کوین را زیاد در اخبار شنیده اید. بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال است که از سال 2009 حیات خود را آغاز کرده است. جالب است بدانید که حجم نقدینگی کل این بازار در زمان نگارش این مقاله چیزی حدود 300 میلیارد دلار است، به عبارتی دیگر تقریبا 4200 تریلیارد تومان!  بروزترین تکنولوژی دنیا به نام بلاکچین یا زنجیره شبکه در این بازار به کار گرفته شده و از دید امنیتی بالاترین اقدامات در آن لحاظ شده است، پس امکان هک شدن، نفوذ و دستکاری در این بازار تقریبا صفر است.

نکته جذاب دیگری که لازم است بدانید، افزایش روزمره تقاضا در این مارکت است که نهایتا منجر به افزایش تصاعدی ارزش ارزهای دیجیتال بالاخص بیت کوین می گردد. به عنوان مثال، اگر فقط 5 سال پیش 10 میلیون تومان بیت کوین می خریدید، الان در بهمن ماه سال 1398 حدودا 1.5 میلیارد تومان سرمایه نقدی داشتید!

حال که این بازار را شناختید، فرصت مناسبی است که ابتدا روش خرید و فروش بیت کوین را یاد بگیرید و سپس با پرسودترین روش کسب درآمد ارزی در آن نیز آشنا شوید.

روش کسب درآمد ارزی از بیت کوین

برای خرید و نگهداری بیت کوین و سایر ارز دیجیتال ها، شما می توانید با ثبت نام در یک صرافی معتبر رمزارزها در ایران و طی کردن مراحل احراز هویت، به راحتی هر رمزارزی را که می خواهید، خریداری کرده و به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. فقط کافی است رمز پویا و خرید اینترنتی کارت شتابی خود را فعال کرده باشید.

کسب درآمد ارزی و استخراج بیت کوین با همیار ماینر

سپس نیاز به یک کیف پول شخصی دارید که برای این کار جهت امنیت سرمایه خود، حتما می بایست از معتبرترین سایتها استفاده کنید. سایت blockchain.com به توصیه سایت همیارماینر معتبرترین کیف پول شخصی آنلاین بیت کوین است که میلیاردها دلار نقدینگی بازار در این سایت در حال مبادله شدن در هر لحظه است.

خب، حالا شما هم بیت کوین خریداری کردید و هم به صورت امن آن را نگهداری کرده اید. اگر سطح ریسک پذیری شما پایین باشید احتمالا دست به آن نزنید و چند سال صبر کنید تا ارزش بیت کوین هایتان افزایش پیدا کند سپس آنها را به دلار یا ریال تبدیل کنید و از افزایش سرمایه خود لذت ببرید.

کسب درآمد ارزی و استخراج بیت کوین با همیار ماینر

اما اگر کمی اهل ریسک منطقی و معقول باشید با یک جستجوی ساده در اینترنت  و سرچ عبارت "سرمایه گذاری پر سود" متوجه می شوید که راه های بسیار زیادی جهت افزایش مقدار بیت کوین هایتان وجود دارد. برای مثال اجاره ماینر یا کلود ماینینگ همیار ماینر  که به پشتوانه یک شرکت رسمی و قانونی در ایران یک سالی است شروع به فعالیت کرده است.

اجاره ماینر یعنی چه؟

اجاره ماینر همیار ماینر به این معنی است که شما به جای خریداری دستگاه های ماینر که به صورت قاچاقی وارد می شوند و ریسک های راه اندازی و نگهداری و تعمیرات و خرابی آن ها، قدرت این دستگاهها را که در فارمها و مزارع استخراج قانونی در داخل و خارج ایران در حال بهره برداری هستند، اجاره می کنید و از منافع آن بهره مند می شوید.

به طور مثال با اجاره 200 تراهش بر ثانیه از قدرت دستگاههای ماینر (Th/s واحد اندازه گیری قدرت پردازنده های ماینینگ است) می توانید ماهانه حدودا 5 الی 6 میلیون تومان درآمد ارزی داشته باشید. اجاره این مقدار ماینر نیز به طور متوسط برای شما حدودا 50میلیون تومان در سال هزینه خواهد داشت. معمولا عقد قرارداد و مراجعه حضوری به محل شرکتها امکان پذیر نیست ولی همیار ماینر با آغوش باز مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران را به محل شرکت دعوت می کند تا با خیال راحت به سرمایه گذاری بپردازند.

توصیه می کنیم اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازار رمزارزها هستید حتما به وبسایت همیار ماینر به آدرس www.HamyarMiner.com سر بزنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی