بازدید 4653

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید تجهیزات آزمایشگاهی همواره به سادگی امکان پذیر نیست، ما در این مطلب نکاتی مهم برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی را برای شما بیان خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 18 February 2020

تجهیزات آزمایشگاهی امروزه نقش بسیار مهمی را در یک آزمایشگاه مجهز ایفا می کنند و به همین علت است که در حال حاضر بسیاری از افرادی که قصد ساخت یک آزمایشگاه جدید را در زمینه های مختلف دارند علاقه مند هستند که تجهیزاتی با کیفیت و البته با قیمت مناسب را خریداری کنند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره خرید این تجهیزات صحبت کنیم و فاکتورهایی را که شما در زمان تهیه تجهیزات آزمایشگاهی باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید را برای شما بیان کنیم. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید تا اطلاعات کاملی را درباره این موضوع بدست آورید.

تجهیزات آزمایشگاهی کامل را خریداری کنید

یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که حتما سعی کنید تجهیزات کامل را برای آزمایشگاه خود خریداری کنید. به عنوان مثال در نظر بگیرید که شما قصد خرید تجهیزات آزمایشگاه نفت را دارید و علاقه مند هستید یک آزمایشگاه در زمینه فراورده های نفتی بسازید. در چنین شرایطی اگر شما نتوانید تجهیزات کامل را برای آزمایشگاه خود خریداری کنید قطعا در آینده با مشکلات زیادی روبرو می شوید و ممکن است مجبور شوید که در آینده تجهیزاتی که خریداری نکرده اید را با کمترین کیفیت خریداری کنید. بنابراین یکی از مهمترین ویژگی های فروشگاهی که قصد خرید این تجهیزات از آن را دارید این است که تجهیزات کامل را در اختیار شما قرار دهد تا مجبور نشوید که تجهیزات مورد نیاز خود را از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. یکی از مهمترین ویژگی های شرکت ما این است که برخلاف بسیاری از شرکتهای دیگر که اقدام به فروش این تجهیزات کرده اند این است که کامل ترین پکیج ها را در اختیار شما قرار می دهد.

برای مثال برای تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی ، انواع دستگاه کلدال هضم و تقطیر ، سوکسله اتوماتیک ، دستگاه اندازه گیری فیبر خام ، رفراکتومتر ، پلاریمتر ، دستگاه اندازه گیری گلوتن ، دستگاه فالینگ نامبر، آسیاب غلات ، اتوانالایزر و غیره را میتوان مثال زد .

همچنین برای تجهیزات آزمایشگاه کشاورزی و گیاه شناسی انواع دستگاه کلروفیل متر ، فتوسنتز متر ، سطح سنج برگ گیاه ، بمب آب برگ گیاه ، رطوبت سنج خاک ، پرومتر گیاه ، تشعشع سنج گیاه ، رطوبت سنج خاک ، کلروفیل فلورسنس گیاه را میتوان مثال زد .

برای تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب نیز میتوان دستگاه اندازه گیری پی اچ آب ، هدایت الکتریکی آب ، شوری سنج آب ، فتومتر ، اسپکتروفتومتر تخصصی آب ، کدورت سنج آب ، اکسیژن متر آب ، دستگاه جذب اتمی برای عناصر سنگین اب را مثال زد .

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید لوازم آزمایشگاهی در مدل های مختلف

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک شرکت تجهیزات آزمایشگاهی باید داشته باشد این است که تجهیزات در مدل های مختلف را به شما ارائه دهد. معمولا لوازم آزمایشگاهی در مدل های مختلف، در شرکت ها و کشورهای مختلفی تولید می شوند که شما متناسب با کاربردهای مورد نیاز خود نیاز دارید که مدل های مختلفی را برای نمایشگاه خود خریداری کنید. به عنوان مثال تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی با تجهیزات سایر آزمایشگاه ها تفاوت های بسیار زیادی دارد که حتما باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. یکی دیگر از مزیت های خرید از شرکت دانشور شیمی این است که ما در وب سایت اینترنتی خود محصولات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید متناسب با کاربردهای مد نظر خود هر یک از آنها را خریداری کنید. بنابراین در صورتی که شما هم از افرادی هستید که علاقه مند به خرید لوازم آزمایشگاهی هستید به شما توصیه می کنیم حتما از وب سایت ما دیدن کنید.

 

برخی از دسته بندی تجهیزات آزمایشگاهی به شرح زیر می باشد :

  1. تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
  2. تجهیزات آزمایشگاه کشاورزی و گیاه شناسی
  3. تجهیزات آزمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی
  4. تجهیزات آزمایشگاه صنایع غذایی
  5. تجهیزات آزمایشگاه رنگ
  6. تجهیزات آزمایشگاه پلیمر و پلاستیک
  7. تجهیزات آزمایشگاه تحقیقاتی و پیشرفته
  8. تجهیزات آزمایشگاه ژنتیک
  9. تجهیزات آزمایشگاه داروسازی

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

تضمین کیفیت تجهیزات آزمایشگاهی

شرکتهایی که اقدام به فروش تجهیزات آزمایشگاهی کرده است باید ویژگی های مختلفی را داشته باشد تا بتواند این تضمین را به شما بدهد که بهترین تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این  ویژگی ها این است که این فروشگاه یا شرکت باید بتواند کیفیت تجهیزاتی که به فروش می رساند را به صورت کامل تضمین کند. امروزه فروشگاه ها و شرکت های بسیار زیادی هستند که تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی بی کیفیت را به فروش می رسانند و باعث به وجود آمدن جو نامناسبی در میان خریداران این تجهیزات شده اند. شرکت های اندکی هستند که بتوانند به صورت کامل کیفیت تجهیزات خود را تضمین کنند که شرکت دانشور شیمی یکی از این شرکت ها می باشد. شما با مراجعه به وب سایت ما می توانید با خیالی راحت تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید و نگرانی در خصوص کیفیت این تجهیزات نداشته باشید. تمامی تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده از شرکت داشنور شیمی دارای یکسال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند . همچنین نصب و راه اندازی تمامی تجهیزات آزمایشگاهی رایگان بوده و آموزش کار با دستگاه توسط کارشناسان فنی شرکت دانشور شیمی صورت می پذیرد .

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

پایین بودن قیمت این تجهیزات

قیمت تجهیزات نمایشگاهی همواره یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی بوده است که قصد خرید این محصولات را دارند. با توجه به تحریم هایی که امروزه علیه کشور صورت گرفته است قیمت این تجهیزات به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است و البته برخی از شرکتها نیز از این شرایط سو استفاده کرده و با بیشترین قیمت ممکن تجهیزات آزمایشگاهی را به فروش می رسانند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به خرید تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی با مناسب ترین قیمت هستید به شما توصیه می کنیم حتما به وب سایت ما مراجعه کنید. شما در وب سایت ما می توانید انواع مختلفی از لوازم آزمایشگاهی را مشاهده کنید که با مناسب ترین قیمت ممکن به فروش می رسند و تخفیف های ویژه ما نیز به شما در خرید این تجهیزات کمک خواهد کرد.

برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید آسان و تحویل فوری

شرکت دانشور شیمی با بیش از 10 سال سابقه در ضمینه تجهیزات آزمایشگاهی و لوازم آزمایشگاهی بعنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان و تولیدکننده های تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی ، امادگی تجهیز آزمایشگاههای عمومی و تخصصی را داشته و مشاوره کاملا رایگان در خصوص تجهیز آزمایشگاه را به مشتریان خود ارائه می نماید.

در صورتی که شما هم علاقه مند شده اید که تجهیزات ازمایشگاهی مورد نیاز خود را از وب سایت ما تهیه کنید باید بدانید که خرید از وب سایت ما بسیار راحت است. شما برای این کار کافی است که در بخش جستجوی محصولات نام تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کنید و با وارد شدن به صفحه خرید این محصولات اطلاعات و مشخصات محصول مورد نظر خود را مشاهده نمایید .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها