بازدید 3829
۳
بازی انتقامی برگشت با حضور دیاباته - السوما

الاهلی هم مقابل استقلال بهترین بازیکنش را نداشت

در حالی که استقلالی ها بسیار روی غیبت چندین بازیکن اصلی شان پس از باخت مقابل الاهلی مانور دادند، حریف سعودی هم بهترین بازیکن و گلزنش را در اختیار نداشت که در بازی برگشت حضور او می تواند کار را سخت تر کند.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 18 February 2020

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار در خصوص رسیدن و نرسیدن عمر السوما مهاجم برجسته سوری این تیم پیش از آغاز دیدار الاهلی با استقلال، او در میدان حاضر نشد با وجودی که نام او در لیست نیمکت نشینان الاهلی به چشم می‌خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که استقلالی ها بسیار روی غیبت چندین بازیکن اصلی شان پس از باخت مقابل الاهلی مانور دادند، حریف سعودی هم بهترین بازیکن و گلزنش را در اختیار نداشت که در بازی برگشت حضور او می تواند کار را سخت تر کند.

شاید اگر سرمربی جوان تیم الاهلی مجبور به سه تعویض اجباری نمی‌شد سوما هم می‌توانست دقایقی در زمین حضور پیدا کند، اما به هرحال او چه بازی بکند چه نکند مورد توجه هواداران و مسئولان تیم الاهلی است.

پس از به صدا درآمدن سوت داور بازی به نشانه پایان دیدار تعدادی از تماشاگران سبز پوش الاهلی طاقت نیاوردند و با ورود به زمین بازی او را در آغوش گرفتند. همچنین علاوه بر این، عمرسوما از محبت مسئولان و کادر این تیم هم بی بهره نماند و به لطف این برد به این مهاجم خطرناک نیز تبریک می‌گفتند به نوعی می‌توان او را نقش اول این بازی پس از به اتمام رسیدن این دیدار قلمداد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برو بابا لنگی بیچاره
عوضش دارو و داشت براش خوب نتیجه دراورد.....
استقلال هم از لیگ باید ضریه بخوره با حضور وزیر پرسپولیسی و هم از آسیا با مدیران عرب ....
فقط با رشوه به داور می‌توانند ببرند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس