بازدید 7968
۱

اعتراض رسمی و شدید استقلال به داوری بازی با الاهلی

کد خبر: ۹۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 17 February 2020

باشگاه استقلال به دنبال اشتباهات داوری دیدار این تیم برابر الاهلی عربستان در بازی دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اعتراض رسمی خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال در حالی در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد که ارسلان مطهری در دقیقه ۸۶ با یک شوت از راه دور دروازه الاهلی را باز کرد، اما کمک داور اعتقاد داشت که محمد دانشگر در منطقه آفساید بوده و، چون دید دروازه‌بان را کور کرده، پس گل مردود است.

در تصاویر تلویزیونی، اما مشخص شد که تصمیم داور و کمکش اشتباه بوده و گل استقلال سالم بوده است. در همین زمینه، مسئولان باشگاه استقلال که در کویت حضور دارند، تصمیم گرفته‌اند طی نامه رسمی به AFC، به داوری این دیدار اعتراض رسمی کنند. اعتراض استقلالی‌ها تنها به این صحنه اختصاص ندارد و آن‌ها معتقدند برخی سوت‌ها در جریان بازی نیز علیه استقلال بوده است. یک تیم داوری از کره جنوبی قضاوت دیدار الاهلی - استقلال را برعهده داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پول و سیاست اثر مستقیم در فوتبال دارند و فساد را در سطح بین المللی در آسیا گسترده است. عربستان و ای اف سی در راستای تخریب روحیه مردم و جوانان ایران در پی ناداوری در برابر تیم های ورزشی ما هستند . این سیاست کاخ سفید و غاصبین قدس است که توسط عربستان اجرا می شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان