بازدید 9386
فرهاد برای بازی حساس به زحمت ۱۱بازیکن اصلی دارد

شوک به استقلال : ۲بازیکن اصلی دیگر غایب بازی الاهلی!

علی کریمی به دلیل سرماخوردگی شدید و فرشید باقری به علت مصدومیت در بازی امروز مقابل الاهلی عربستان حضور نخواهند داشت تا استقلال در آستانه این بازی حساس دو هافبک دفاعی اصلی خود را از دست بدهد.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 17 February 2020

ظاهرا قرار نیست بحران مصدومیت در استقلال تمام شود و این تیم در آستانه بازی با الاهلی دو هافبک دفاعی خود را هم از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، علی کریمی به دلیل سرماخوردگی شدید و فرشید باقری به علت مصدومیت در بازی امروز مقابل الاهلی عربستان حضور نخواهند داشت تا استقلال در آستانه این بازی حساس دو هافبک دفاعی اصلی خود را از دست بدهد. 

این اتفاق در حالی است که استقلال برای بازی امشب فقط مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در اختیار دارد و مشخص نیست فرهاد مجیدی از کدام بازیکن به عنوان زوج او استفاده می‌کند. البته محمد دانشگر بازیکنی است که در نفت تهران و سایپا سابقه حضور در پست هافبک دفاعی را داشته و شاید او در این بازی در این پست حساس به میدان برود.

شیخ دیاباته، علی کریمی، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، سیاوش یزدانی و محمد بلبلی غایبان مصدوم استقلال مقابل الاهلی عربستان خواهند بود که این آخری در حالت سلامت هم چندان شانس بازی نداشت. فرهاد مجیدی برای انتخاب ۱۱ نفر اصلی با مشکلات بزرگی روبرو است و این تیم امشب نفرات زیادی روی نیمکت نخواهد داشت و احتمالا لیست این تیم هم تکمیل نمی‌شود؛ مشابه چیزی که پرسپولیس دو فصل قبل بعد از محرومیت بین المللی و مصدومیت چند بازیکن اصلی اش تجربه کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی