بازدید 14159
۲
هراتیان انصراف داد، جلالی و صوفی هم می روند

شهردار با فشار نهادهای بالا از انتخابات فوتبال کنارکشید!

شهردار مشهد که با ثبت نام در انتخابات شگفتی ساز شده بود مدعی شد که توانسته ۱۰ امضا برای تایید صلاحیت اولیه جمع کند، اما فشار از سوی نهاد‌های بالادستی و استانی باعث شد تا او به این نتیجه برسد با عنوان شهردار مشهد به کار خود ادامه دهد
کد خبر: ۹۵۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 16 February 2020

امیر مسعود هراتیان و محمدرضا کلائی که گفته می شد امضاهای لازم را نتوانستند جمع آوری کنند، از ادامه حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال انصراف دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق خبرهای رسیده، دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده‌اند تا تعداد نامزد‌ها از ۹ به ۷ کاهش پیدا کند. 

شهردار با فشار نهادهای بالا از انتخابات فوتبال کنارکشید!

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد که با ثبت نام در انتخابات شگفتی ساز شده بود توانست ۱۰ امضا برای تایید صلاحیت اولیه جمع کند، اما فشار از سوی نهاد‌های بالادستی و استانی باعث شد تا او به این نتیجه برسد با عنوان شهردار مشهد به کار خود ادامه دهد و از ادامه حضور در انتخابات فدراسیون انصراف دهد.

امیر مسعود هراتیان که پیش از این نیز ریاست هیات فوتبال اصفهان را بر عهده داشت به علت عدم کسب ۱۰ امضا از سوی اعضای مجمع و در نتیجه عدم تایید صلاحیت در مرحله اول از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد. شنیده می‌شود که عباس صوفی و رضا جلالی دو نامزد دیگری هستند که تا به الان موفق به جمع آوری ۱۰ امضا نشده‌اند و احتمال اینکه تعداد نامزد‌ها تا پایان امروز از ۷ نفر به ۵ نفر کاهش پیدا کند زیاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بابا اینا چی میخوان از جون فوتبال
چرا از علی دایی یا مهدی مهدوی کیا یا علی کریمی دعوت نمیشود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار