بازدید 18238

دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده سردار سلیمانی

‌رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به کرمان با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 16 February 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام و المسلمین رییسی رئیس قوه قضائیه در دیدار با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خداوند به پیغمبر می‌گوید‌ ای پیغمبر نام تو را ما بلند و پرآوازه کردیم، شهید سلیمانی را که در مکتب انبیا درس خوانده است، خداوند بلندآوازه کرده است که این بلند آوازگی لحظه‌ای و مقطعی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت: خداوند انشالله روح شهید سلیمانی را شاد کند و از ما راضی کند که بتوانیم وظایمان را نسبت به راه ایشان انجام دهیم و خداوند روز به روز جلوه آثار و برکات خون مطهر ایشان را بیشتر کند که تردیدی نداشته باشید که ماندگار خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: در زمان شهادت آقای بهشتی همه ما نگران بودیم و بسیار غصه خوردیم؛ ولی بعدا فکر کردیم که هیچ خونی مثل خون شهید بهشتی نمی‌توانست مسائل آن روز را حل کند. ما آن روز گرفتار جریان نفاق و بنی صدر بودیم و خون ایشان این مسائل را حل کرد، لذا خون شهید سلیمانی نیز مانند حیاتش در بسیاری از مسائل در کشور توانست موثر باشد و بعد از این هم قطعا آثار بسیاری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی در این دیدار، با تاکید بر مجاهدت‌های بزرگ سپهبد سلیمانی در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی از درگاه خداوند برای آن شهید عالی مقام علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل