بازدید 23613
پیمانه اقتصادی؛

دلار صرافی‌های بانکی تکان نخورد/ بورس بازهم رکورد زد/ آغاز کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو/ پیشنهاد اختصاص بنزین نوروزی به دولت/ مطالبه ۴۰ میلیون تومانی آذویکو از مشتریان برای تحویل خودرو/ قیمت پیشنهادی آپارتمان در تهران

این پیمانه تیتر‌هایی همچون بازار سرمایه بهترین گزینه سرمایه گذاری، رشد اونس، سکه را گران کرد، نظرسنجی؛ طلا دوباره رکورد می‌زند، فاز نخست توافق تجاری چین وآمریکا از چند ساعت دیگر رسما اجرایی می‌شود، کرونا ۴ تا ۵ میلیارد دلار به خطوط هوایی جهان ضرر می‌زند و از سرگیری فعالیت هوندا در چین را در بر دارد.
کد خبر: ۹۵۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 15 February 2020

تابناک اقتصادیتابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون بازار سرمایه بهترین گزینه سرمایه گذاری، رشد اونس، سکه را گران کرد، نظرسنجی؛ طلا دوباره رکورد می‌زند، فاز نخست توافق تجاری چین وآمریکا از چند ساعت دیگر رسما اجرایی می‌شود، کرونا ۴ تا ۵ میلیارد دلار به خطوط هوایی جهان ضرر می‌زند و از سرگیری فعالیت هوندا در چین را در بر دارد.

بورس بازهم رکورد زد

امروز شاخص کل بورس تهران با رشد 2908 واحدی  معادل 0.63 ودرصدی در ارتفاع 461 هزار و 988 واحدی قرار گرفت، شاخص قیمت وزنی ارزشی با افزایش 776 واحدی معادل 0.63 درصدی رقم 123 هزار و 281 واحدی قرار گرفت، شاخص کل هم وزن با تقویت 1101 واحدی از ارتفاع 150 هزار واحدی فراتر رفت و شاخص قیمت هم وزن نیز با افزایش 734 واحدی رقم 100 هزار و 61 واحدی را به نمایش گذاشت. شاخص آزاد شناور با تقویت 3161 واحدی معادل 0.74 درصد به کانال 558 هزار و 895 واحدی صعود کرد، شاخص بازار اول با رشد 1048 واحدی معادل 0.32 درصدی 332 هزار و 2 واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار دوم با افزایش 10685 واحدی معادل 1.13 درصد به کانال 956 هزار و 491 واحدی صعود کرد. همچنین ارزش معاملات امروز بورس تهران بیش از 3971.1 میلیارد تومان بود که ناشی از دادوستد بیش از 6 میلیارد و 229 میلیون برگه سهم طی 713 هزار و 452 نوبت معاملاتی بود.

دلار صرافی های بانکی تکان نخورد/ بورس بازهم رکورد زد/

بازار سرمایه بهترین گزینه سرمایه گذاری

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: افق ۱۰ ساله نشان می دهد بازار سرمایه بهترین گزینه سرمایه گذاری است و نرخ بازدهی این بازار از ابتدای سال تا کنون به ۱۶۰ درصد رسیده است. وی افزود: سال جاری بیش از ۹۰ درصد شرکت ها اطلاعات خود را درست و به موقع روی سامانه کدال قرار دادند. حدود ۸ درصد با تاخیر یکی دو روزه  این اطلاعات را افشا کردند و ۲ درصد باقیمانده هم که تاخیر بیش از حد دارند، جریمه می شوند. یاسر فلاح ادامه داد: چنانچه مردم با سرمایه گذاری در بورس آشنا شوند و در این راه فرهنگسازی شود، سرمایه از اثرات منفی تورم مصون خواهند ماند و دیگر شاهد هجوم  مردم به صف دلار و سکه برای حفظ ارزش دارایی نخواهیم بود. به رغم شرایط مثبت بازار سرمایه، باید افرادی ‏که وارد این بازار می شوند خود را به ابزار دانش، تخصص، تحلیل و سواد مالی مجهز کنند. ‏بورس بازار تخصصی، علمی و پیچیده است و بدون دانش و اگاهی امکان کسب سود در آن وجود ندارد.

دلار صرافی‌های بانکی تکان نخورد

در معاملات امروز بازار ارز، شاهد عدم تغییر تابلوی صرافی های بانکی هستیم. این در حالی است که در هفته ای که گذشت، روند شاخص ارزی صعودی بود تا جاییکه دلار در این صرافی ها، حدود 350 تومان افزایش داشت و در بازار آزاد نیز دلار در روزهای پایانی هفته، در کانال 14 هزار تومانی قیمت گذاری شد. بر اساس جدیدترین نرخ های اعلامی از سوی صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 13450 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 13850 تومان بدون تغییر نسبت به روز پنجشنبه، به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود. همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها به نرخ 14850 تومان از مردم خریداری می شود به قیمت 15150 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود. 

رشد اونس، سکه را گران کرد

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز تحت تاثیر رشد قیمت اونس با افزایش حدود ۹۰ هزار تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته به بهای پنج میلیون و ۱۶۰ هزار تومان فروخته شد. مهم‌ترین عامل رشد قیمت طلا و سکه در معاملات امروز، افزایش قیمت اونس است. قیمت اونس نسبت به روز پنجشنبه حدود ۱۰ دلار افزایش یافت و به بهای یک هزار و ۵۸۴ دلار معامله شد. کارشناسان روند قیمت اونس را افزایشی می‌دانند که این موضوع، باعث افزایش جذابیت خرید طلا و سکه شده است. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در بازار آزاد تهران پنج میلیون و ۱۴۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین نیم سکه نیز دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان داد و ستد شد. علاوه براین هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۵۲۶هزار تومان و هر مثقال طلا نیز دو میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به فروش رسید. 

نظرسنجی؛ طلا دوباره رکورد می‌زند

در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز کارشناسان وال استریت با اشاره به بالا ماندن قیمت طلا با وجود رشد ارزش دلار و سهام، عوامل فنی و نگرانیهای پیرامون تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد جهانی، به افزایش قیمت طلا در معاملات هفته جاری خوش بین بودند. به نقل از ایسنا؛ در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت، ۱۷ نفر شرکت کردند که ۱۱ نفر معادل ۶۵ درصد افزایش قیمت و یک نفر معادل شش درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند و پنج نفر معادل ۲۹ درصد نظری نداشتند. در این بین، ۷۲۶ نفر در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز از سرمایه گذاران شرکت کردند که ۴۷۲ نفر معادل ۶۵ درصد افزایش و ۱۴۸ نفر معادل ۲۰ درصد کاهش قیمت را پیش بینی کردند در حالی که ۱۰۶ نفر معادل ۱۵ درصد نظری نداشتند.

فاز نخست توافق تجاری چین وآمریکا از چند ساعت دیگر رسما اجرایی می‌شود

دفتر نمایندگی تجاری آمریکا اعلام کرد که از چند ساعت دیگر اجرای فاز نخست توافق تجاری با چین کلید می‌خورد. این دفتر اعلام کرد که یک دفتر جدید برای حل اختلافات در راستای اجرای توافقات تجاری بین دو کشور ایجاد شده است و از شرکت‌ها و فعالان اقتصادی آمریکا که با اجرای این توافق از اقدامات چین متضرر شده و یا می‌شوند خواسته شده است که با این دفتر تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند. جفری گریچ، معاون نمایندگی تجاری آمریکا، مسئولیت اداره این دفتر جدید برای حل مناقشات با چین را بر عهده دارد. بر اساس توافق انجام شده هم چین و هم آمریکا باید دفتر حل مناقشات را ایجاد کرده تا در صورتی که یکی از طرفین بر این باور باشد که طرف مقابل به تعهدات خود عمل نمی‌کند در قالب این دفاتر مناقشه پیش آمده حل و فصل شود. چین در فاز نخست توافق تجاری با آمریکا متعهد شده است که طی دو سال آینده واردات خود از آمریکا را به 200 میلیارد دلار افزایش دهد. به نقل از فارس؛ با این حال اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد چین، توانایی این کشور در اجرای تعهداتش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

کرونا ۴ تا ۵ میلیارد دلار به خطوط هوایی جهان ضرر می‌زند

سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی (ایکائو) در بیانیه‌ای پیش‌بینی کرد که به دلیل لغو پروازها ناشی از شیوع کرونا، درآمدهای خطوط شرکت‌های هواپیمایی در سه ماهه نخست سال ۴ تا ۵ میلیارد دلار کاهش یابد. به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، این سازمان که در مونتریال آمرکا واقع شده است، چند روز پیش و بدنبال افزایش حجم لغو پروازهای جهانی اعلام کرد که انتظار می‌رود کرونا در مقایسه با ویروس واگیردار سارس که در سال ۲۰۰۳ شیوع پیدا کرد، تاثیرات وسیع‌تری را بر بخش صنعت داشته باشد. ICAO که نهاد تخصصی وابسته به سازمان ملل متحد است اعلام کرده است که حدود ۷۰ شرکت هواپیمایی تمام پروازهای خود را با مقصد و مبدا چین لغو و ۵۰ شرکت دیگر فعالیت‌های خود را در این مسیر محدود کرده‌اند. این اتفاق موجب کاهش ۸۰ درصدی ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی برای مسافران از چین و بالعکس و همچنین کاهش ۴۰ درصدی حجم پروازها توسط خطوط هوایی این کشور شده است. ایکائو علاوه بر این پیش‌بینی کرده است که این احتمال وجود دارد ژاپن و تایلند در سه ماه نخست سال به دلیل کاهش مسافران چینی، به ترتیب ۱.۲۹ و ۱.۱۵ میلیارد دلار از عواید بخش گردشگری خود را از دست دهند.

مطالبه ۴۰ میلیون تومانی آذویکو از مشتریان برای تحویل خودرو

به تازگی، چند نفر از ثبت نام کنندگان خودروی چینی MG۳۶۰ در تماس با ایرنا، از بدعهدی شرکت صنعت خودروی آذربایجان (آذویکو) به شدت گله کردند. یکی از این مشتریان گفت: در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۹۷ با شرکت در طرح فروش قطعی این شرکت، یک دستگاه خودروی MG۳۶۰‌ اتوماتیک را با پرداخت ۵۰ میلیون تومان پول خریداری کردیم و مقرر شد باقی مانده مبلغ (تا ۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) خودرو را در زمان تحویل خودرو (اوایا آبان ۹۷) پرداخت کنیم. وی بیان داشت: تا حدود یک ماه پیش مسوولان این شرکت در پاسخ به مشتریان عنوان می کردند که به دلیل تحریم ها و نرسیدن قطعات مورد نیاز، هیچ خودرویی برای تحویل موجود نیست، اما از حدود یک هفته پیش صحبت از تحویل ۷۴۶ دستگاه از این خودروها به میان می آورند. این مشتری افزود: مسوولان شرکت یاد شده، امروز پرداخت ۴۰ میلیون تومان دیگر علاوه بر مبلغ نهایی ۸۸.۸ میلیون تومانی را مطالبه می کنند تا افراد به خودروهای خود برسند، همچنین تهدید می کنند که اگر مشتری از پرداخت این مبلغ سر باز زند، امتیاز دریافت خودرو را به نفرات و اولویت های بعدی منتقل خواهند کرد.

وی ادامه داد: وقتی از مسوولان دلیل این اضافه پرداخت را سوال کردیم، عنوان کردند که ۷۴۶ دستگاه خودروی یاد شده ناقص بودند و برای تکمیل آنها باید قطعات را با ارز آزاد از بازار سیاه تهیه می‌کردند؛ «این در حالی است که مطابق شواهد موجود این خودروساز همه ارز دولتی مورد نیاز خود برای واردات قطعات را دریافت کرده است.» به گفته این مشتری، مطابق اعلام مسوولان شرکت مبلغ اضافه پرداخت در نظر گرفته شده اولیه ۸۰ میلیون تومان بود، اما قاضی تعزیرات حکومتی در یکی از شعبات این سازمان حکم به دریافت نیمی از این مبلغ یعنی ۴۰ میلیون تومان داده است. تنی چند از مشتریان آذویکو نیز به ایرنا گفتند: پس از گذشت بیش از یک سال از موعد تحویل خودروها، این شرکت از تحویل خودروها امتناع کرده و به هیچ وجه پاسخگوی حواله‌داران نیست.

پیشنهاد اختصاص بنزین نوروزی به دولت

وزیر نفت در خصوص سرنوشت اختصاص بنزین نوروزی گفت: من این را در دولت مطرح کردم و رئیس جمهور دستور دادند در این رابطه پیشنهاد داده شود. حالا منتظر هستیم پیشنهاد مطرح شود تا تصمیم‌­گیری نهایی صورت بگیرد. زنگنه اضافه کرد: در این راستا علت مخالفت برخی ارکان دولت هم، کاهش منابع یارانه­‌هاست. زیرا به دستور رئیس­ جمهور و تصویب سران پول افزایش قیمت بنزین باید به خانواده­‌هایی که مشکل دارند اختصاص داده شود. در صورتی که فرض کنید ما به 18 میلیون خودرو سواری برای نوروز، 100 لیتر بدهیم نزدیک به سه هزار میلیارد تومان از منابع یارانه­‌ها کم می­شود. با این حال هنوز وضعیت نهایی بنزین نوروزی مشخص نیست و ممکن اس تصویب یا رد شود. /فارس

قیمت پیشنهادی آپارتمان در تهران

دلار صرافی‌های بانکی تکان نخورد/ بورس بازهم رکورد زد/ آغاز کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو/ پیشنهاد اختصاص بنزین نوروزی به دولت/ مطالبه ۴۰ میلیون تومانی آذویکو از مشتریان برای تحویل خودرو/ قیمت پیشنهادی آپارتمان در تهران

آغاز کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو

در بودجه ۹۹ تصمیم گرفته شده که خرید و فروش خودرو مشمول مالیات شود. احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان ایران در رابطه با علت کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو پس از روند صعودی اخیر با اعلام مطلب بالا به ایسنا گفت: اینکه قیمت‌ها کاهشی‌اند، عمدتا به دلیل تصمیم گرفته شده در بودجه ۱۳۹۹ است که پیش‌بینی شده برای خرید و فروش خودرو مالیات اخذ شود. چند ماه است که سرمایه‌گذاران برای خرید خودرو هجوم آورده‌اند و اکنون که متوجه شده‌اند ممکن است دولت مالیات کلانی از آن‌ها دریافت کنند، نگران شده و در نتیجه خودروهای در انبار ذخیره شده را به بازار عرضه کرده‌اند. وی ادامه داد: همزمان با این موضوع، با عرضه روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه هریک از خودروسازان بزرگ به بازار، قیمت‌ها کاهشی شده‌اند. البته همانطور که پیش از این نیز پیشنهاد داده‌ایم، بهترین راه این است که قیمت‌ها تک نرخی شود تا رانت از بین برود. زمانی که حجم نقدینگی و اختلاف قیمت ۲۵ تا ۶۰ میلیونی قیمت درب کارخانه و بازار زمینه‌های ایجاد تقاضای کاذب و سوداگرانه را به شدت افزایش داده که سبب جذابیت سرمایه‌گذاری و ایجاد دلالی‌ دراین بازار می‌شود.

از سرگیری فعالیت هوندا در چین

شرکت هوندا موتور روز جمعه اعلام کرد که برنامه دارد فعالیت کارخانه خود در شهر ووهان چین را از ۲۱ فوریه از سربگیرد. فعالیت این کارخانه که در کانون اصلی شیوع ویروس مرگبار کرونا واقع شده است به دلایل امنیتی و برای ممانعت از ابتلای کارکنان به کرونا به حالت تعلیق درآمده بود. سومین خودروساز بزرگ ژاپن قصد دارد تولید در کارخانه ووهان را از ۲۴ فوریه آغاز کند. فولکس‌واگن، دایملر، جنرال‌موتورز، رنو، هوندا و هیوندای از جمله خودروسازانی هستند که سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی را در چین انجام داده‌اند. چین بیشترین تولید و فروش خودرو در جهان را به خود اختصاص داده است. به نقل از دنیای اقتصاد؛ هم‌اکنون ۶۰ میلیون نفر از مردم چین قرنطینه هستند و میلیون‌ها نفر دیگر از آنها تا وقتی شیوع کرونا متوقف نشود قصد ترک منازل خود را برای خرید خودرو نخواهند داشت. به علاوه تمدید تعطیلات خودروسازی طی روزهای آتی موجب شده شانس خروج بازار خودروی این کشور از رکورد یک سال گذشته کاهش یابد. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
شروع ثبت نام ایران خودرو : ساعت ۱۱ صبح
پایان ثبت نام : ساعت ۱۱:۰۱

ثبت نام صدها خودرو فقط در یک دقیقه !!!!!!!!!!!!

کمی تفکر ؟؟؟
مسئولان کشور را به دلالان سپرده اند

بورس تان هم دلالی است . حباب است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
به کسی نسپرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
به شرکتهای دلال خودشان می فروشند
دو دهه است از زبان مسئولان می شنویم دلار باید از مبادلات تجاری حذف شود اما هنوز مبنای حساب و کتاب همین مسئولان دلار است !!!!!!!!

خواهشا اول فکر کنید بعد حرف بزنید
آمریکا باید اول جلوی گرانی دلار خودش را بگیرد ؟؟!؟!؟!؟!؟؟؟!؟!؟!!؟؟!

این جمله ی عجیب و تاریخی نهایت خدمت یک مسئول در کشور عزیزمان به مردم است !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
از خبرگزاری محترم تابناک خواهشمندیم از مالباختگان شرکت آذویکو( آذربایجان خودرو) گزارش تهیه کنند . سپاس
خوبه
امروز همه چیز ارزون شده!!!!!!!
اقای نعمت بخش ادعاهای فضایی کردند و با خبر مالیات یک دفعه خودرو ارزان شد !!!!
خوب خدا را شکر
این هفته هفته گل و بلبلی است و همه چیز عالی و مرتب است تا انتخابات
صفحه اقتصادی تان هر روز ضعیف تر از روز قبل و فیک نیوزتر از قبل
اقای نعمت بخش گرانی خودرو تمامش کار خود خودرو سازها است و شما وقتی مصاحبه می کنید که پراید زیر قیمت است و خودروسازان دارند در فروش هر پراید ۱۰ میلیون ضرر می کنند؟ ان وقت میخواهید ماشین ارزان شود؟؟؟؟؟
تاچندروزدیگر و با اتمام مهلت اف ای تی اف(اخریهمن) و قرارگرفتن ایران درلیست سیاه بورس هرچه راخورده پس خواهدداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
کلیه واحداهای تابعه که به دستور وارده شده اند، پول خودشون میکشن بیرون بعد مردم رو میندازن به جون هم؛ کسی هم که گشنه باشه دیگه براش فرقی نمی کنه کجا ببازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
دوست عزیز اگه اف ای تی افتصویب نشه یکم تورزا خواهد بود و بورس هم با تورم رشد خواهد کرد....چرا دوست دارید بورس بریزه
آذویکو همینی هم که حاضر شده بده به خاطر تلاش ۴۰۰۰ نفر مالباخته هست
جراید :با افزایش تلفات ویروس کرونا، شاخص‌های بورسی جهان ریزشی شدند!
بیان ازبورس ایران یادبگیرندکه درهرشرایطی حتی جنگ وویروس وزلزله و بحران مالی جهانی و حمله موجودات فضایی وغیره هم نه تنهاسقوط نمیکنه بلکه روزانه ۱۰-۲۰ هزارواحدرشدمیکنه خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
حمله موجودات فضایی رو خوب آمدی :))))
واقعا ایران هر چی سختی داره یک طرف این روحیه خاص شوخ طبعی و شیرینی ایرانی هم یک طرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
مملکت گل و بلبل
امروز شنبه ۲۶ بهمن دلار ۱۴۱۵۰ و سکه ۵۲۰۰۰۰۰ تومان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
تازه این نرخهای قبل ازانتخاباته ببینیدبعدش چه خواهدشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بعد انتخابات هیچ تغییر رو شاهد نخواهید بود، بجز گازوئیل که یه ذره قرار بشه 1500 تومن
یکی از این موشکهای نقطه زن بزنید تو سر این دلالهای بیرحم خودرو البته ببخبر که مردم از دستشان راحت شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
دلال کجا بود همش زیر سر خودشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
موشکها نمیکشه که، مرگ مغزی میشن، تازه تخت های بیمارستان هم اشغال میکنن
اینکه کاملا مشخص بود نزدیک انتخابات ارزان میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
شما ساکن نارمک هستید؟؟؟؟
چی ارزون شده؟
راهکار ساماندهی بازار خودرو :
1- خصوصی سازی واقعی(نه خصولتی)
2- آزاد سازی وارادات و آزاد سازی قیمت توامان(بهانه رییس بانک مرکزی مبنی بر ارز بری وارادات پذیرفته نیست. راهکارهای تشویقی وجود دارد که سرمایه گذاران خارجی را با ارز آنها برای واردات خودرو به ایران تشویق و در مقابل ریال به آنان پرداخت شود. کما اینکه زمزمه هایی شنیده شده مبنی بر اینکه بعضی از افراد خارج از کشور اعلام آمادگی نموده اند)
3- مالیات بر عایدی سرمایه
قطعا با انجام فوری این موارد توسط یک شورای فرا دولتی کام مردم شیرین خواهد شد. مسئولین گرامی خودروسازی به یکی از ارکان نارضایتی عمومی تبدیل شده. تاکید میکنم ارکان. لطفا اینقدر دست دست نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
هر سه تا بندی که فرمودید، دقیقاً خط قرمزه
گوشی های سامسونگ و ال جی بسیار خوب هستند بنابراین امریکا می خواهد مردم ایران را محروم کند . این گوشی را می توان از بازارهای کشورهای همسایه گرفته شده است . و نرم افزار لنوکس را در این گوشی ها قرار دهید .
با این قیمتا و وضع مالی مردم من نمی فهمم از کجا میتونن با این قیمتا خرید کنن؟!
کجای این کاهش قیمت است وقتی که قیمت ها هف وهشتاد تا میلیون می ره بالا و دو وسه میلیون می آید پایین آیا این کاهش قیمت است ؟ لطفا واقعیت ها را باز گو کنید نه ..................
لطفا اگر کسی درباره شرکت آکنتور خبری داره بگه ...
آکنتور چی شد؟؟
سهم سهامداران خرد آکنتور چی شد؟؟
حالا که دلالها خودرو ها را ریختند بازار از مصرف کننده ها خواهش داریم نخرید تا مجبور بشن زیر قیمت کارخانه بفروشند
اگر وارد بورس شوید میتوانید از افزایش سرمایه های شرکتهایی که سرمایه خود را به روز نکرده اند و افزایش سرمایه تجدید ارزیابی معاف از مالیاتند نیز استفاده کنید که یکی از دلایل رشد بورس همینه
خانه بالای 10 سال کلنگی است قیمت نمیخورد....... .فقط زمنش قیمت میخوره .این قیمتها حبابی و الکی است .مردم پول بابات خانه ای که نمی ارزد نمیدهند .باش تاصبح امید بتابد ....قیمتها به زیر یک میلیون نزول خواهد کرد که قیمت واقعی مسکن است .بقیه همه اش حباب است .دلال بازی .........ببین همین خواهد شد یا نه ....
قیمتهای توهمی مسکن هیچ وقت خریدار پیدا نخواهد کرد!
تا حد امكان سعي كنيد كارتان به شكايت كشيده نشود كه هيچ كسي به شكايت شما رسيدگي نخواهد كرد
اخوی ۱۳ ابان کجا رفت. دلار ۱۱ تومن رو فقط دو سه ماه شارژ داشتی. چه هنری. افرین افرین. خسته نباشی جون.
اگه خسته شدی. بهت خسته نباشی میگیم. شبه عیدی.
مبادا سود بانکی رو بالا ببری. فقط دلار رو بالا ببر. تا دندون های ملت سرویس شن
لطفا از مشتریان شرکت رامک خودرو هم گزارش تهیه کنید. سه ساله که خودرو خریدن ولی نه خبری از خودرو هست و نه می تونند پولشون رو بگیرن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار