بازدید 14266

نوسازی و بازسازی کابین آسانسور های قدیمی

کد خبر: ۹۵۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 15 February 2020

نوسازی و بازسازی کابین آسانسور های قدیمی

ضرورت بازسازی آسانسور های قدیمی

آسانسور از تجهیزات پر کاربرد در هر ساختمان می باشد که همه گروه های سنی از آن استفاده می کنند با نگاهی به وضعیت اسانسور های کشور این نکته بسیار مشهود است که حدود 40 درصد آسانسور ها بیش از 25 سال عمر دارند. بدیهی است قطعات وتجهیزات مورد استفاده در آسانسور دارای عمر مشخصی می باشد حتی در صورت استفاده از بهترین قطعات و نگهداری مناسب امکان بهرمندی از تجهیزات تا زمان مشخصی مسیر می باشد.

در این مورد یک استثنا وجود دارد: "کابین آسانسور"

ساختار کابین آسانسور در بسیاری از موارد از ورق گالوانیزه تشکیل شده است و چنانچه در موقع نصب درست نصب شده باشد می تواند کاربرد ابدی داشته باشد. آن چیزی که در کابین آسانسور قدیمی می شود و یا آسیب می بیتد دکور آن می باشد.

در سالهای دور دکور کابین آسانسور از چوب و شیشه استفاده میشد امروزه با اضافه شدن استیل های طرحدار و رنگی این امکان بوجود اومده که دکور کابین های سانسور از جنس استیل باشد.

با توجه به اینکه کابین آسانسور یکی از لوازم گران قیمتی می باشد که در آسانسور نصب می شود لذا تعویض آن هم از نظر اجرایی و هم از نظر اقتصادی به راحتی امکانم پذیر نمی باشد لذا بازسازی کابین آسانسور می تواند در این زمینه بهترین گزینه باشد.

نوسازی و بازسازی کابین آسانسور های قدیمی

فواید بازسازی کابین آسانسور

آسانسور های قدیمی از نظر زیبایی فاقد زیبایی بوده از لحاظ فنی فاقد ایمنی کافی می باشد.بازسازی می تواند این امکان را برای مجتمع شما بوجود آورد که ضمن حس خوب زیبایی و امنیت برای مسافر القا شود .

  • تجدید اعتبار آسانسور

بررسی میزان اعتبار یک ارزش بسیار آشکار جهت گرایش به امر بازسازی کابین آسانسور می باشد. علاقمندی به تجدید اعتبار آسانسور هرگز به معنی تجمل گرایی نیست بلکه روشی برای افزایش اعتبار ساختمان می باشد.

تصور کنید شما مالک یک هتل می باشید عدم رضایتمندی مهمانان مجموعه شما از آسانسور را در نطر بگیرید تا ذهنیت شما در این خصوص تغییر کند. این مثال برای مجتمع شما نیز صدق میکند .

  • سود حاصل از احساس مثبت مسافرین به زیبایی آسانسور

وقتی شما به ارزش ساختمان خود می افزایید تاثیر مثبتی در نظر افراد جدیدی که به ساختمان تردد می نماید حاصل شده و نیز احساس خوبی نزد ساکنین قبلی ایجاد می نماید.

  • افزایش نرخ اجاره و یا فروش واحدها

آسانسور به منزله قلب ساختمان می باشد هیچ کدام از سیستم های دیگر در ساختمان دارای این مقدار تاثیر در رضایتمندی ساکنین از مجتمع نمی باشد . راه حل های بازسازی کابین آسانسور می تواند القای ایمنی در استفاده از آسانسور باشد.

در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم که در هر بازدید باید از طرف پیمانکار آسانسور چک شود

عملکرد شاسی احضار: به کلیه طبقات رفته و از عملکرد صحیح شاسی احضار اطمینان حاصل نمایید.

تمیز بودن سیل: در هر بازدید باید سیل درب تمیز شود این مورد میتواند از بسیاری از خرابی های احتمالی جلوگیری کند.

عدم وجود سر و صدا: آسانسور در موقع حرکت نباید سر و صدای غیر معمول داشته باشد.

روشنایی کابین آسانسور: روشنایی داخل کابین را چک کنید نباید کمتر از 50 لوکس باشد.

کنترل تهویه: کابین آسانسور باید دارای تهویه مناسب باشد تا در موقع حبس افراد دزر داخل کابین مشکلی از این جهت بوجود نیاید.

کنترل آینه: اینه رو مورد بازرسی قرار بدهید تا از استحکام آن اطمینان حاصل نمایید.

درباره شرکت استیل کاران

ما در گروه استیل کاران از سال 1383 به صورت نخصصی در ضمینه بازسازی کابین آسانسور های قدیمی در محل فعالیت میکنیم.

این شرکت دارای صدها طرح مختلف و هزاران نمونه پروژه انجام شده در سطح شهر تهران می باشد استیل کاران این افتخار را دارا می باشد که با بیش از 50 شرکت مطرح آسانسور در ایران همکاری دارد.

فعالیت های دیگر این شرکت

روکش کردن درب آسانسور در محل

استیل کاری

برای دیدن گالری به سایت steelkaran.com مراجعه نمایید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی