بازدید 1434

سهام‌داران کدام شرکت‌ها سود بیشتری کردند؟

کد خبر: ۹۵۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 04 February 2020

معاملات بازار سرمایه با رشد سهام شرکت‌های بزرگی از جمله مخابرات ایران، بانک ملت، گروه مپنا، کشتیرانی جمهوری سالامی ایران، پالایش نفت تهران و بانک تجارت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۳۱۸ واحد صعود رقم ۴۴۰ هزار و ۱۹۹ واحد را ثبت کرد این درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن ۴۹۳ واحد کاهش داشت و به رقم ۱۴۵ هزار و ۴۹ واحد رسید. همچنین معامله‌گران ۹۳۱ هزار معامله انجام دادند که ۴۷ هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال ارزش داشت که نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

امروز مخابرات ایران، بانک ملت، گروه مپنا، کشتیرانی جمهوری سالامی ایران، پالایش نفت تهران و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر بورس گذشاتند.

بانک‌های تجارت، ملت و صادرات ایران، سایپا، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه معادن و فلزات لیست نمادهای پربیننده بورس را تشکیل دادند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با هشت واحد رشد در رقم ۵۵۴۵ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۴۶۴ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال انجام دادند که نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب آهن اصفهان و تولید برق نیروی دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس و صنایع ماشین‌های اداری ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر فرابورس گذاشتند و سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، قاسم ایران، س. توسعه و عمران استان کرمان، سیمان لار سبزوار و بانک دی نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر