بازدید 103047

پشت پرده شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ یک نشست محرمانه بین مقام ارشد ایرانی با مسئولان امارات

همزمان با اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از یک نشست محرمانه منتشر شده که نشان می‌دهد، هدف قرار دادن سردار سلیمانی نه به خاطر کشتن یک پیمانکار آمریکایی توسط نیرو‌های عراقی و نه برای محاصره سفارت این کشور در بغداد توسط مردم عراق بوده است، بلکه هدف قرار دادن او از جلسه محرمانه‌ای آغاز شده که در ابوظبی احتمالا بین سردار سلیمانی و مقام‌های اماراتی انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 14 February 2020
پشت پرده شهادت حاج قاسم سلیمانی؛یک نشست محرمانه بین مقام ارشد ایرانی با مسئولان امارات
 
تحریریه تابناک جهان؛ همزمان با اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از یک نشست‌های محرمانه منتشر شده که نشان می‌دهد، هدف قرار دادن سردار سلیمانی نه به خاطر کشتن یک پیمانکار آمریکایی توسط نیرو‌های عراقی و نه برای محاصره سفارت این کشور در بغداد توسط مردم عراق بوده است، بلکه به این خاطر بوده که با وساطت سردار سلیمانی و دیدار‌های محرمانه‌ای که در امارات برگزار شده، قرار بر این بوده که فرایند تنش زدایی بین امارات و عربستان با ایران به وساطت عراق و پاکستان، سرعت بگیرد. مقام‌های آمریکایی و اسرائیلی پس از اطلاع از پیشرفت این مذاکرات محرمانه بر این اعتقاد بوده اند که پیشرفت فرایند تنش زدایی بین ایران و این کشورها، ائتلاف منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل با کشور‌های منطقه علیه ایران را دچار فروپاشی خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»؛ مقام‌های ایران و امارات در ماه سپتامبر مذاکرات محرمانه‌ای برای کاهش تنش در منطقه آغاز کرده بودند. نیویورک تایمز می‌نویسد، این دیدار‌ها به دور از چشم مقامات آمریکایی برگزار شد، اما متعاقبا نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا به جزئیاتی از این دیدار دست یافتند. مقامات امنیتی آمریکا از این بابت از این دیدار محرمانه احساس نگرانی کردند چرا که معتقد بودند کاهش تنش بین ایران و کشور‌های منطقه می‌تواند ائتلافی را که آنان در منطقه علیه ایران تشکیل داده اند، دچار فروپاشی کند.

ترامپ و نتانیاهو این نشست محرمانه را عقب نشینی ائتلافی در منطقه می‌دانند که قصدش انزوای ایران است. در این گزارش همچنین آمده است که اسحاق جهانگیری، معاون اول روحانی در ماه اوت این موضوع را بررسی کردند که آیا می‌شود در ازای رفع تحریم‌ها با آمریکا وارد گفت‌وگو‌هایی شد یا خیر.
 
علاوه بر این در کنار امارات متحده عربی که خود را آماده تنش زدایی با ایران می‌کرد، عربستان سعودی هم از طریق پاکستان و عراق در صدد تنش زدایی با ایران بود؛ تنش زدایی که در سمت ایران هم قاسم سلیمانی، مسئول دستیابی به آن از طریق عراق و پاکستان با دو کشور امارات و عربستان بود. محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران هم اخیرا اعلام کرده که هر هفته یک دیدار با حاج قاسم سلمیانی داشته است و ضمن تبادل اطلاعات، سیاست های لازم را با همدیگر هماهنگ می کرده اند و اظهار امیدواری کرده که این هماهنگی پس از شهادت سردار سلیمانی همچنان ادامه داشته باشد. لازم به ذکر است، بر عهده داشتن نقش های دیپلماتیک توسط مقام های رسمی نظامی و امنیتی کشورها، موضوعی پذیرفته شده است؛ چه اینکه در بسیاری از اوقات، مشاوران یا دبیران امنیت ملی و یا مقامات نظامی در هماهنگی به وزارت امور خارجه در اکثر کشورها، ماموریت هایی دیپلماتیک را  بر اساس نقشی که به آنان سپرده شده بر عهده می گیرند.
 
اما همزمان با تلاش‌های منطقه‌ای برای تنش زدایی، زمانی که مایک پمپئو در اکتبر وارد اسرائیل شد، یوسی کوهن رئیس موساد به او گفت، ایران در حال نابود کردن ائتلاف منطقه‌ای است که ما علیه آنان ایجاد کرده ایم و متعاقب این دیدار‌ها و دو ماه پس از این دیدار، سردار سلیمانی مورد هدف قرار گرفت و این گفت‌وگوها متوقف شد.

پیش‌تر ایران اعلام کرده بود سردار سلیمانی، زمانی که در عراق مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید، در یک سفر دیپلماتیک در عراق بود. او در ایران سفر می‌خواست پیام ایران را از طریق نخست وزیر عراق به مقام‌های عربستانی برساند که با شهادت او، تلاش شد این فرایند متوقف شود، چون آمریکایی‌ها می‌دانستند که هر گونه تلافی ایران علیه شهادت سردار سلیمانی لاجرم در منطقه رخ خواهد داد و طبیعتا کشور‌های منطقه هدف ایران قرار خواهند گرفت و این به صورت خودکار تنش کشور‌های منطقه را با ایران بیشتر می‌کرد و فرایند تنش زدایی کامل متوقف می‌شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹۴
نگید بابا اینجوری که بدتره مگه ما وزیر امورخارجه نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
ساکت بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
ساکت شو
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
این ها بدون هیچ مدزکی بیان شدند و ارزش خبری ندارند!!! ضمن اینکه واقعا احسنت به آمریکا که حتی از نشستهای فوق محرمانه خبر داره، و نکته آخر اینکه همه جای دنیا مسئولین رسمی سیاسی کشورها مذاکره میکن
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
بنده بعنوان یک کارشناس روابط بین ملل و خارجکی باید بگویم امارات یکی از معدودکشورهایی ست که قیمت ارز متاثر از همه کالاها بخصوص بناگوش و پاچه و سیرابی است لذا ما با توجه به اشتراکات های گسترده بهتراست که خرید ازروی ناو و کشتی و فوتبال و شنا یک مدل ورزش دستجمعی رفته بودیم زیارت ریاست. نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
بعضی هنوزچهلم سردارقاسمی نگذشته صحبت ازمذاکره باقاتلانش داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
به اینگونه اخبار که نمیتوان اعتماد کرد
ولی حتی اگر درست هم هست ، خوب چرا ما نباید تنش زدایی با کشورهای منطقه را دوباره دنبال کنیم ؟
اگر واقعا اسرائیل متضرر می گردد ؟
خوب بسم الله، با منطقه و دنیا کنار بیایید !؟
و دست از دادن شعارهای تند و مرگ و لعن و نفرین بردارید !؟
و کشور را عادی و علمی و منطقی اداره کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
ساکت شو
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
آخه این چه توجیهیه؟ سیاستها که با اشخاص کم و زیاد نمی شوند! .اگر امریکا می خواهد مانع سیاست تنش زدایی ایران شود باید با راهکار و سیاست این کار را انجام دهد نه با ترور یک شخص....تابناک جان بگرد توجیه دیگری پیدا کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اگر وزیرامورخارجه کشورکاره ای بو که بشار اسد بدون اطلاع وزارت امورخارجه کشور نمیامد به دیدن رهبر معظم. که بدنبال آن اقای ظریف استعفا دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
هنوز نمی فهمی که واسطه ها پیغام می فرستند؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اصلا این تحلیل رو قبول ندارم. مگه سیاست های منطقه ای ایران فقط توسط سردار سلیمانی مرحوم تدوین می شد. اتفاقا ایشان مجری سیاست های منطقه ای کشور بودن. به عنوان یک سرباز کارش رو انجام می داد. اینکه بگیم امریکایی ها گفتن ما سردار سلیمانی رو حذف کنیم دیگه همه چی تموم میشه این صرفا یه خواب و خیال نییست. اگه واقعا ایران همچین سیاستی رو دنبال می کرد، اولا که می تونست به جای سردار سلیمانی از طریق وزارت خارجه این کار رو می کرد، بعدش هم همین الان هم می تونه یه مقام دیگه رو برای مذاکره بفرسته.به نظر من طرح ترور سردار سلیمانی رو امریکایی ها از بعد از حملات ارامکو، پهباد و نفت کش ها در دستور کار قرار دادن. اون موقعه همه می گفتن امریکایی ها جرات نداشتن جواب بدن، اما من همون موقع گفتم که اینا دارن برنامه ریزی می کنن. پس هشیار باشید اما متاسفانه گوش شنوا نبود.
احمد
| Norway |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
کاملا با شما موافق هستم زیرا این نوع ملاقات ها و مذاکرات باید مستقیما زیر نظرر وزارت امور خارجه و
شخص وزیر خارجه انجام گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
ظریف خودش چندماه پیش خطاب به عربستان گفت اگر منو قبول ندارین با سردار قاسم سلیمانی مذاکره کنین.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
با عرض پوزش از سایت محترم نابناک، باید گفت که اینچنین اخبار و تحلیل ها توهین مستقیم به خون پاک شهید سلیمانی و همچنین تحمیق مخاطبان است، زیرا
اولا، چگونه با آنهمه ادعا راجع به عزت و شرف انقلاب اسلامی، دست به دامن امارات شده ایم تا بین ما و شیوخ سعودی، میانجیگری کند؟ آنهم بصورت محرمانه و توسط سردار رشید اسلام، قاسم سلیمانی
ثانیا، مگر کشور ما وزیر امور خارجه ندارد که در چنین مذاکرات خفت باری شرکت کند؟ چرا پای سپهبد سلیمانی را به میان
کشیده اند؟
ثالثا، این یک دلیل بسیار مسخره و غیر قابل قبول است که آمریکا بعلت ناخشنودی از برطرف شدن تنش بین ایران و عربستان، سلیمانی را شهید کرده است، چون در سالهای قبل نیز بارها دو طرف نسبت به رفع تنش اقدامات موفق آمیزی داشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اولا خیلی از موقع ها مذاکرات بین تیم های امنیتی و نظامی ها و یا افراد علمی-فنی برگزار شده و سیاسیون فقط نتایج آن را رسمی و تبدیل به قانون میکنند

در جواب برخی دیگران، برخی از دیدارها باید محرمانه تر از آچه باشند که برنامه را وزارت خارجه یک کشور بداند....
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
تو روزنامه نیویورک تایمز هم نوشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
پس وزیر نداشتیم ما میگم چرا وضع این شکلی میشه سیاست با نظامی گری به جای نمی رسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
قبل از اینکه نظر بدی بد نیست مطالعه کنی اسمش روش نشست محرمانه
مگه وزارات خارجه مسول دیپلماسی کشور نیست ؟؟؟
چرا فرمانده نظامی نیروی قدس مذاکرات دیپلماتیک رو انجا م می ده؟
ظریف حق داشت استعفا بده .تصمیمات اساسی کشور جای دیگه ای گرفته می شه
اصلا دولت کاره ای نیست فقط نقش ضربه گبر و فحش خوردن و داذره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
تو این مملکت چی سر جاش هست آخه؟ یادمه اون زمان رییس وقت قوه قضاییه بیشتر از اینکه نسبت به عملکرد ضعیف قوه خودش پاسخ بده ، بیشتر در پی کوبیدن برجام بود!!!
اعتمادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
حرف بیراه نزن،بین سردار ودکتر ظریف هماهنگی وجود داشت،تو هم خیلی شانس اوردی از زلزله تیرانا جون سالم به در بردی.افتتتتتتاد!؟
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اولا که انگار خواب موندی زم رو خیلی وقت که گرفتن،بعدش هم تو متن اشاره شده که با وزارت امورخارجه کاملا هماهنگ شده بوده پس متولی قضیه وزارت خارجه بوده و نقش پیام رسان رو داشته ایفا می کرده،در ضمن دانشمند عزیز، چون همین قضیه نشون میده اگه قرار بوده قضیه در سطح دولتها و وزرای مورخارجه شکل بگیره که طرفهای مذاکره کننده خودشون تمایلی به این قضیه نشون نمیدادن چون حتما میدونستن امریکاییها مخالفت میکردن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
وقتی هیات دولت از تو دفترش بیرون نمیاد،توقع ندارید که بشینند تا ایران زمین بخوره؟ نباید منتظر باشیم تا کی مسئولین دولتیمون حوصله داشته باشن یه کاری رو انجام بدن. نباید کار رو زمین بمونه وگرنه با این معطلی ها کشور زمین میخوره کما اینکه گاهی به خاطر این شل و ولی مسئولین زمین خوردیم و عقب موندیم
وزارت خارجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
نه ما مسعودشون هستیم. مسول داداشمه
ناشناس
| Pakistan |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
برو زیر پتو... یخ نکنی
عجب از این سیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
عجب عجب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
حالا که اسد رفتنی نیست پس بهتره نیروی هوایی روسیه، جبهه النصره و متحدانش رو در ادلب بمباران به میزان زیاد بکنه و به ارتش سوریه کمک کنه تا این جنگ تموم بشه و حضور کشورها در سوریه تموم بشه چه قانونی و چه غیر قانونی
عربستان به دلایل بیشمار قصد مذاکره با ایران رو نداره و این اقدامش هم یه کار موزیانه برای باج گرفتن از آمریکا است.در حقیقیت این مذاکرات به نوعی برای تحریک آمریکا برای انجام یک اقدام نظامی برعلیه ایران هست.اینکه شما توان ضربه زدن به ایران ندارید پس ما با این کشور صلح میکنیم.عربستان قصد دارد تنش بین ایران و آمریکا رو به یک نقطه بدون بازگشت برسونه چون منافع خودش رو کاملا در این تنش ها تعریف کرده و قطعا در غیاب این تنش ها به حاشیه رانده خواهد شد و بعضا ممکن هست مماشات با این کشور در دنیا به پایان برسد.از طرفی از بازگشت ایران و آمریکا به میز مذاکرات به شدت احساس وحشت می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
عربستان بیخود کرده مگه دست خودشه. گاو شیرده
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خخخخ
سعودی و باج از امریکا بیخیال بابا
احتمالات را بجای حقیقت باز گوید نکنید شهادت سردار بخاطر حمله به سفارت آمریکا بود آنها هرگز نمی گذارند بیش از این تحقیر شوند
اﺳﺘﻌﻤﺎﺭ ... اﺳﺘﻌﻤﺎﺭ اﺳﺖ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
خیار هم بادنجان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
استکبار و زورگویی ، هم داخلی و خارجی ندارد !؟
در هر صورت بد و ناشایست و ظالمانه است
پشت پرده را همه میدانند .

انگلیس به خاورمیانه باز میگردد
آمریکا از عراق میرود ولی عربستان را ترک نمیکند
روسیه در باتلاق سوریه سرگرم می ماند
ترکیه با اردوغان همیشه در جنگ خواهد بود تا اسراییل به کارش ادامه دهد چون اردوغان عامل اسراییل است
حضور ایران در منطقه کمرنگ میشود
عراق تجزیه میشود
.....
....
..
همه و همه در راستای اهداف غرب به رهبری استعمار جدید انگلیس در جهان در کنار آمریکا و اسراییل

\
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
یکی میگفت تنها کشوریکه هنوز فکر میکنه انگلیس قدرت استعمارگری دارد ایران است. دوست عزیز انگلیس زوارش در رفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
نوسترآداموسی واسه خودتا
بگو یک کیلو اسفند برات دود کنن
احمد
| Norway |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
احسنت صد در صد با شما موافقم
نه،
احتمالا بهانه ای که ترامپ برای امریکایی ها آورده است مانور مشترک چین و روسیه و ایران بوده اما واقعیت این است که ترامپ یک هوادار اسرائیل است (اگر صهیونیست نباشد) و از اعتبار امریکا برای حفاظت و کمک به اسرائیل استفاده کرده و می کند رفتار دست به عصای کشورهای عربی در مواجهه با اسرائیل بخوبی موید این است. آن کشوری که در انتخابات امریکا دخالت کرد، نه روسیه بلکه اسرائیل بود این را همه می فهمند اما گویا کسی جرات بیان آن را ندارد.
پیشنهاد: اگر با دمکرات های امریکا ارتباط دارید پیشنهاد دهید این جمله را شعار انتخاباتی نامزد نهایی خود کنند:
"اجازه دهید امریکا را پس بگیریم"
"Lets Take Back America"
این ائتلاف ها علیه ایران بارها شکل گرفته و بارها هم شکست خورده و امریکا با این کارش بیشتر در مخمصه گرفتار شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
آمریکا نمی تواند غلطی بکند اگر خائنان داخلی خیانت نکنند
بیشتر توهم به نظر میرسه تا واقعیت.
مگه آمریکا از ایران خواسته بود از دیوار سفارت عربستان بالا بره که الآن مانع برقراری ارتباطشون بشه ؟ چه تحلیل آبگوشتی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
حالا که این مشکل پیش اومده آمریکا نمی ذاره رفع بشه. حالیت شد؟؟
ایران....جایی که وزیر خارجه و رئیس جمهور نه در داخل کاره ای هستند و نه در خارج....
اگر ما قصد تنش زدایی در منطقه را داریم، پس چرا عده ای از تریبونهای رسمی مرتب علاوه بر مرگ بر آمریکا و... همچنین شعار مرگ بر ال سعود و غیره را سر میدهند.
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
برادر
پلیس بد مردم
پلیس خوب دولت که متاسفانه کارش رو بلد نیست برا خیلی کارا
منبع خبر کجاست؟ همینجوری الکی نن بسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
یک دموکرات ضد ترامپ که نخواست نامش فاش شود
رویا پردازی جالبی نبود
اینایی که میگن مگه وزیر خارج دیپلمات نیست چرا مایک امریکایی هرجا میخواد میره جمع کنید بابا
اهمیت اقدامات شهید سلیمانی و اهمیت او را برای برای دشمن شماره یک ایران در حد یک تحرک دیپلماتیک تقلیل ندهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
قطعا حاج قاسم سیاست و سیاست خارجه را می فهمید و در جهت سیاست خارجی مورد نظر نظام جمهوری اسلامی تلاش می کرد اما اولا:ادعای تلاش ایشان برای حل اختلافات ایران و عربستان در غیاب حاج قاسم مطرح می شود و قابل اعتنا نیست.
همش درسته. پیشنهاد می شود از تمام این نظریات گزارشی جمعبندی شود و برای وزارت امور خارجه ارستل گردد
دیپلماسی قائم به شخص نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
فعلا که همه چیز همینطور بوده و هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
کاملا درسته
پشت پرده خودروسازان داخلی و واردات آزادانه بنجولهای چین توسط خودروسازان چیست ؟؟؟

امارات هم فهمید اما شما ..... ؟!؟؟؟!
عربستان و امارات برای توطئه علیه جان سردار تله گذاشته بودند.
چرا تابناک مراقب کامنت هایی که منافقین در کمین نشسته در مدرسه پدر بزرگ ها از تیرانا می فرستند نیست و این کامنت های به شدت مخرب را بازتاب می دهد. منافقین از سازمان سیا برای ادامه زندگی ننگین خود حقوق دریافت می کنند که همین کارها را بکنند یکیش هم قرار دادن کامنت زیر حقایق مطرح شده در خبرها می باشد, تابناک این رو بفهم اندکی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
به ۱۲۱۸
شما هم توهم توطئه داره خفه اتون میکند
و حتی یک نظر کمی مخالف را
فوری به منافقین تیرانا نشین نسبت می دهید !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
برای اینکه محبوبیت سلیمانی به مذاق خیلی ها خوش نمیاد.حسادت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
نباید نظرات مخالف به منافقین نسبت داده شوند. ضمنا مردم ایران هیچوقت منافقین را جزو ایرانی ها نمی دانند . نگرانی شما بابت کامنت های با پرچم غیر ایران بی مورد است
محمد
| - |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اگه شماها بفهمین که اینهایی نظر مخالف نظر شما دارند، خود مردم ایران هستند، نصف مشکلات کشور حل می شود. ولله و بالله مردم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
دوست عزیز ، هموطن گرامی و متوهم
لطفا این حقیقت کوتاه را بپذیرید که ممکن است مردم ایران نظراتی مخالف نظرات شما داشته باشند و این نظرات محترم و قابل اعتنا می باشد.
صد بار گفتم در و باز نزارید گرگه میاد مثبت و منفی ها رو می خوره. (مُردیم از این همه دموکراسی)
دوم اسفند نزدیک است
سادیسی ها آماده باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
شما دلار سبز از پمپئو می گیری ما هم ساندیس مملکت رو می خوریم ....
سلام به همه : در کشور ما همه حکومت دارند . برای بعضی از این حکومت شهادت است . برای بعضی مقام و زندگی است . نتیجه عاقبت کار است . ما که اییجا نظر میدهیم در واقع داریم حکمرانی میکنیم . حکم ما یک علامت ( سیگنال ) است که به هر حال اثر گذار است . راستش من خودم به شهادت طلبی و درخواست صریح آن ایراد میگیرم . و معتقدم مراقبت از جان برای رزمندگان لازم است . ولی به تجربه معلوم شده تا جان بر کف نباشی از ترس به زمین می چسبی . واسطه شدن برای برهم زدن ائتلاف شیطان کار هر کس نیست . اگر ایشان مامور به این کار بوده حتما در توانائیش بود . همانطور که عاقبت بخیری ایشان و ضربه به پایگاه آمریکا ارزشش از نتیجه ماموریت سردار کمتر نیست . با پناه به قرآن افکار خود را سالم کنیم . دورود بر سردار پیروز
نیویورک تایمز در استانه انتخابات میخواسته ترامپ را خراب کنه. همین
وزیرخارجه داریم
کلا ساکت ت ت
داداچا دعوا و بی احترامی ممنوع
فراینده تنش زدایی

فراینده یعنی چی؟
تابناک هیچ بعید نیست این کامنت ها رو اون ور آبی ها درج کرده باشند اگرکه نه باید تاسف خورد به حال این ا. نمی دونند سیتست خارجی منهای تااشهای محور مقاومت یعنی هیچ. بازوان منطقه ای ایران دست آقای ظریف نیست. این ها رو اگر نمی دانند توجیه کن.
کسی نخواهد بفمهد چه میشود کرد. خدا شاف بده.
اقایانی که فله ای نظر میدهند یک نکته را در نظر نمی گیرند که در مذاکرات بزرگ معمولا نفرات خبره برای ارزیابی طرفین با هم مذاکره میکنند و بعد مباحث در جلسات تصمیم گیرها مطرح میشود . چطور که حتی برای یک تفاهم نامه هیچوقت بنن دو رئیس جمهور بدون هماهنگی ها و مذاکرات اولیه صورت نمیگیرد . یک مثال ساده . وقتی فردی در صددد ازدواج است همینطور نیست که بره در خونه طرف زنگ بزنه بگه اومدم با دخترتون ازدواج کنم و همونجا هم سند ازدواجشو بدن زیر بغلش بره دنبال زندگیش. اول با یک فرد خبره و معاشر مشورت میکنه و اون هم با شناختی که از طرفین داره قضیه را حلاجی میکنه و با ملاقات با بزرگتره خانواده اشارتی به موضوع میکنه و بزرگ خانواده هم با توجه به شرایط خود و خانواده میگه تشریف بیارید برای معارفه . عزیزانی که بعنوان نظر غیر کارشناسی نظرهای شخصی خود را بدون توجه به زوایای کاری مینویسید و گاها هم یکی را حاکم و دیگری را محکوم میکنید توجه بفرماید که مزدوج شد دو نفر یک پروسه بزرگ و زمانبری است چون خرید کاهو از سبزی فروش محله نیست که اگر مغبون افتاد میریزه بیرون و دیگر به اون سبزی فروش مراجعه نمیکنه .لذا در بیان نظریان حتما انصاف را در نظر بگیریم . و قضایا را سطحی نگاه نکنیم . موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
برادر عزیز در سیستم وزارت خارجه کارشناس ، کاردار ، سفیر و .... در رده های مختلف وجود دارند که با توجه به تخصص هایی که دارند می توانند مذاکرات را پیش ببرند و در سطح بالاتر جناب وزیر محترم خارجه و ریاست جمهور وجود دارند که می توانند نشست های رسمی را برگزار کنند ، این استدلال شما یعنی در سیستم دیپلماسی کشور ادم خبره وجود ندارد
مثل سردار حالاحالاها زمان ميبره كه گيربياد ،مرد تدبير و جنگ وشكست ناپزير، ايرانيان أدماى باهوشي هستن ووطن پرست ،نه عربستان عددى هستونه امارات ،انگليس كه براى هميشه ديگه مرده
شهادت سردار سلیمانی به خاطر تبعیت از فرامین امام رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب و سپس ۴۱ سال مبارزه بی امان با ظلم و جور استکبار جهانی که در راسش آمریکای جهان خوار است بود. طی سال های اخیر هم که این سردار برزگ شهید سلیمانی تمامی نقشه های امریکا, اسراییل کودک کش, ا نگلیس خبیث, عربستان خوار و خفیف را در منطقه نقش بر آب ساخت و با فرماندهی خود در راس مقاومت در منطقه, برای همیشه طومار امریکا و اذنابش را در منطقه در هم پیچید.
با سلام و احترام... برخی از نظرات فازغ از سمت و سویش محترمانه و ارزشمند بود... اما برخی دیگر ...
تابناک، با تعدادی از تحلیلگران در باتلاقی گیر کردیدا...
امیدمان به خداست و مردانی خدایی...
الحمدلله رب العالمین که اهل بیت ع، مربیان عالم هستند و پرورندگان افرادی چون سردار سلیمانی و ...
با قبول اين تحليل فعلا امريكا به اهدافش رسيده
ضمنا اقاي ظريف بهتره با اقاي ولايتي هم هفته اي يه جلسه بزاره
بالاخره ايشون هم يه طرف قضيه هستن !!!
مثبت منفی هاتون پر کشیده! راستی هر چی میخواستم بگم دوستان گفتن دیگه!!!
هرچی زمان میگذره در مرگ بر امریکا گفتن مصمم تر میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
اینقدر بگو تا ببینی چی میشه.... فعلا که اون سوار و ما پیاده و بدبخت.
ای وای از متوهمین
باز یادتون رفت قرصتون را بخورید
چرا باید یک عده انسان غافل بریزن تو سفارت عربستان که چنین تاوانی داده بشه . البته من از همه جا اینو شنیدم که باور میکنم .
البته به نظر من بهتر این بود که عوض موشک زدن به عین الاسد موشکهامونو به سمت عربستان پرتاب میکردیم تموم فتنه از عربستانه
این هایی که پیگیر مثبت و منفی هستند به نظر می رسه همون جریان نفاق خارج و داخل نشین هستند تا با ابزارهایی که دارند بعد از یه نظر موافق نظام که در حقیقت همان حقیقت محض است و به ضرر دشمنان ایران ایرانیان هستند, فورا دست به کار بشند و برای اینگونه نظرها با همان ابزار خاص که امریکایی ها بهشون دادند ۱۰۰ تا ۲۰۰ منفی روانه کنند که یعنی در میان کاربران اکثریت با مخالفان مطالب و تحلیل های موافق نظام اسلامی است. که البته هیچ فایده ای ندارد مهم و مهم همان حضور میلیونی مردم در طرفداری و حمایت از نظام در مناسبت های مختلف است.که حافظ فرمود ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود میبری و زحمت ما می داری.
دوستان عزیز اگه به تاریخ معاصر کشورمان از دوره قاجار تا امروز نگاهی دقیقتر بکنید خیلی از مسائل ومخاطراتی که در روابط بین ایران و کشورهای استعماری داشتیم پشت پرده های عجیب و غریب زیاد داشتیم از قضایای مربوط به نفت و فضای سیاسی دولت‌ها در جابجایی دولت‌ها دست استکبار جهانی وجود دارد اما بدبختی اینجانب که در اون عصر ما از آنها خبر نداریم از قتل قائم مقام و امیرکبیر تا شهادت قاسم سلیمانی انهایت جوری قضایا را جلوه میدهند که ما از اصل موضوع غافل شویم آگاهی و شناخت مان را بالا ببریم
این هم با توجه به توانایی های سردار می تواند درست باشد.
«118»یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا بِطانَهً مِنْ دُونِکُمْ لا یَأْلُونَکُمْ خَبالاً وَدُّوا ما عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ وَ ما تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنّا لَکُمُ الْآیاتِ إِنْ کُنْتُمْ تَعْقِلُونَ ( آل عمران )

ای کسانی که ایمان آورده اید! از غیر خودتان همراز نگیرید.آنان در تباهی شما کوتاهی نمی کنند،آنها رنج بردن شما را دوست دارند.همانا کینه و دشمنی از (گفتار) دهانشان پیداست و آنچه دلشان در بردارد، بزرگتر است.به تحقیق ما آیات(روشنگر و افشاگر توطئه های دشمن)را برای شما بیان کردیم اگر تعقّل کنید.
اگر مسلمانان به آیات قرآن تاسی می جستند و آیات را چراغ راه قرار می دادند قطعا وضعیت آن ها این گونه بد نبود. مسلم کشور های توسعه یافته به دنبال حداکثر منافع خود از طریق اختلاف افکندن در میان کشورهای همسایه بویژه در میان مسلمانان هستند.اگر سران کشورهای اسلامی تنها به آیه فوق توجه می کردند وضعیت آن ها از هر نظر بهتر می شد.
سران این کشورها باید بدانند که صهیونیزم بین المللی به تنها هیچ وجه خیرخواه آن ها نیست که در زمان مناسب به فکر نابودی آن ها خو اهد بود. به همین دلیل هرجا صحبت از تنش زدایی در بین باشد کارشکنی نموده و مانع ایجاد می کند.فاعتبروا یا اولی الابصار ( 2 حشر )
مگه کشور وزیر امور خارجه نداره ؟! که یک سردار نظامی باید پیام دیپلماتیک ببره ؟پس از این همه رای دادن با خوندن این نوشنه به این ایمان رسیدم که حق با اونایی بود که میگفتن رای ما تاثیری نداره.
تا حالا پنداشتم این بود که در حمهوری اسلامی زندگی میکنم ....
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی