بازدید 3210

بازگشت مس به مسیر رشد

کد خبر: ۹۵۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ 04 February 2020

قیمت مس در LME روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۲۵ دلار افزایش داشته و به پنج هزار و ۵۹۵ دلار رسید که بیشترین قیمت در چهار روز گذشته را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در معاملات بورس فلزات لندن ۰.۵ درصد رشد نسبت به روز جمعه ۱۱ بهمن ماه داشته و در این روز به پنج هزار و ۵۹۵ دلار رسیده است، این فلز در روز دوشنبه افت ۳.۲ درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه ۱۴ بهمن ماه، با افزایش ۱۴ دلاری نیز نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۰.۳ درصد رشد داشت و پنج هزار و ۶۰۲ دلار اعلام شده است، قیمت سه ماهه فلز سرخ ۳.۶ درصد افت را نسبت به هفته گذشته داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه، با کاهش ۹۲۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۱۸۰ هزار و ۷۲۵ تن به ۱۷۹ هزار و ۸۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد در روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز جمعه کاهش ۱۱ دلاری داشته و با این میزان کاهش در روز دوشنبه برابر با هفت دلار بر تن رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار