بازدید 4177

موضع سازمان بازرسی کل کشور در قبال انتخابات فدراسیون فوتبال

موضع سازمان بازرسی کل کشور این است که ثبت نام به معنای تایید و اجازه ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال نیست و هر کس خواسته می‌توانسته راحت ثبت نام کند، اما این ثبت نام به معنای تایید و اجازه ورود به انتخابات و فرایند رای جمع کردن نیست.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 10 February 2020

سازمان بازرسی کل کشور می گوید ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به معنای تائید صلاحت کاندیدا‌های فدراسیون فوتبال نیست. این جمله بیش از هر فردی، می تواند ادامه فعالیت بازنشسته ها در فوتبال و در راس آن حیدر بهاروند را تهدید کند.

به گزارش تابناک ورزشی، درباره بعضی از نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال این بحث وجود دارد که آن‌ها به دلیل بازنشستگی، به لحاظ قانونی نمی‌توانند وارد فدراسیون شوند منتهی امروز یکی از سایت‌های خبری پربیننده اعلام کرد که برای مثال حیدر بهاروند، مجوز‌های لازم را از نهاد‌های مربوطه گرفته است و علیرغم بازنشستگی، مشکلی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت!

این خبر در حالی منتشر شده که طبق اطلاعات غیررسمی، سازمان بازرسی به صورت ویژه، انتخابات فدراسیون فوتبال را زیر نظر گرفته است و این احتمال وجود دارد که بعضی از کاندیداها، به دلایل قانونی، شانس حضور در انتخابات را از دست بدهند. موضع سازمان بازرسی کل کشور این است که ثبت نام به معنای تایید و اجازه ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال نیست و هر کس خواسته می‌توانسته راحت ثبت نام کند، اما این ثبت نام به معنای تایید و اجازه ورود به انتخابات و فرایند رای جمع کردن نیست.

ثبت نام کنندگان از دیروز تا ۲۸ بهمن وقت دارند برای ارائه ده امضای اعضای مجمع به دبیرخانه فدراسیون فوتبال اقدام کنند و اگر این کار را نکنند، از انتخابات کنار گذاشته می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی