بازدید 5522

خشم رونالدو از تقدیم صدرنشینی یووه به اینترمیلان

کد خبر: ۹۵۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 10 February 2020

کریستیانو رونالدو شنب شب در دیدار یوونتوس و ورونا نمایش خیلی خوبی داشت، اما این موضوع مانع از شکست تیمش نشد و نشان داد بانوی پیرو در بهترین روز‌های خود به سر نمی‌برد. توتو اسپورت به وضعیت ستاره پرتغالی اشاره کرد و نوشت: رونالدو عصبانی است و خشم خود را نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه ایتالیایی آس در ادامه نوشت که مهاجم یوونتوس با هواداران خداحافظی نکرد و قبول نکرد تا با طرفدارانش عکس بگیرد. این موضوع ناراحتی بازیکن پرتغالی را نشان می‌داد. او پس از بازی گفت: نتیجه مورد دلخواه‌مان نبود، اما باید به تلاش سخت خود ادامه دهیم تا بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

رونالدو ۱۰ هفته پیاپی است که گلزنی می‌کند و توانسته است در سه بازی دبل کند و در یک دیدار هت تریک به نام خود ثبت کند. با این حال این گل‌ها همیشه برای پیروزی کافی نبوده است. یوونتوس در این مدت سه شکست و یک تساوی را تجربه کرد که موجب شد یازده امتیاز از دست بدهد.

Image result for رونالدو + یوونتوس

شزنی، دروازه‌بان لهستانی یوونتوس عصبانیت مهاجم پرتغالی را تایید کرد و گفت: او نیز مانند همه ما عصبانی است، چون خوب نیست در چنین بازی‌هایی شکست بخوریم. او برای پیروزی تمام تلاش خود را می‌کند. در همه بازی‌ها گلزنی می‌کند و در مقابل ما خوب نیستیم.

یوونتوس جایگاه نخست را به اینتر واگذار کرد که یک‌شنبه شب فاتح داربی میلان شد. هر دو تیم ۵۴ امتیازی هستند، اما شرایط یوونتوس مانند سال‌های گذشته نیست. اینتر نسبت به تیم مائوریتسیو ساری گل‌های بیش‌تری به ثمر رسانده و دروازه‌اش کم‌تر باز شده است. رونالدو همیشه در بدترین لحظات خوب عمل می‌کند که موجب می‌شود به تیم انگیزه بدهد. یوونتوس کم‌تر از یک ماه دیگر باید در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف میلان برود، در سری آ. ایتالیا برابر اینتر قرار خواهد گرفت و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را پیش رو دارد که مقابل لیون بازی خواهد کرد. باید دید رونالدو خشم خود را برابر حریفانش با گلزنی نشان می‌دهد یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار