بازدید 6715
۲

فرجام دوستی‌های اینترنتی، تباهی است

رئیس پلیس فتا استان یزد با تشریح روابط عاطفی در فضای مجازی، گفت: کاربرانی که ارتباطشان با انگیزه ازدواج است، باید توجه داشته باشند که فرجام این رابطه تباهی و بیشتر بر عشق ورزی کور استوار است.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 09 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ «علیرضا ابوطالبی» با بیان این‌که دوستی‌های اینترنتی عشق ورزی‌های کور کورانه است، اظهار کرد: دلبستگی‌های بوجود آمده در دوستی‌های اینترنتی در دراز مدت ممکن است باعث سوء‌استفاده افراد فرصت‌طلب شود و در تجربه این دوستی‌ها، فرصتی برای انتخاب و شناخت صحیح دختر و پسر از یکدیگر به وجود نمی‌آید.

وی با توجه به آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی در کشور، توصیه کرد: دختران و پسران جوان که اغلب برای سرگرمی وارد چت روم های مجازی می‌شوند، باید به این نکته توجه داشته باشند که این شبکه‌های اجتماعی علاوه بر سرگرمی، خطراتی هم دارد که باید به آنها توجه کنند.

رئیس پلیس فتا استان یزد، گفت: کاربرانی که ارتباطشان با انگیزه ازدواج است، باید توجه داشته باشند که این رابطه بیشتر بر عشق ورزی کور استوار است و عقلانیت در این گونه تصمیم گیری‌ها وجود ندارد، از سویی دوستی‌های اینترنتی نه تنها مشکلی را برای پسران و دختران حل نمی‌کند، بلکه اگر این روابط به ازدواج بینجامد، در زندگی مشترک سوء‌ظن و بی‌اعتمادی را برای دو طرف به همراه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به هویت‌های کاذب در فضای مجازی به هیچ عنوان با افرادی که در شبکه‌های اجتماعی دوست شدند و اطلاعات کافی از آنها ندارند قرار ملاقات‌های حضوری، خصوصا در اماکن خلوت نگذارند و به منزل و باغ که از سوی این افراد دعوت می‌شوند نروند و بهتر است والدین خود را در جریان دوستی‌های خود در شبکه‌های اجتماعی بگذارند .

به گزارش ایسنا و به نقل از پلیس فتا، سرهنگ ابوطالبی خاطرنشان کرد: پلیس فتا از کلیه کاربران می‌خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خب ایشون با تباه شدگان مراودت دارند پسندیده تر آن بود که ایشان کلی گویی در این باب را به جامعه شناسان واگذار می کرد کما اینکه چندین نفر را می شناسم که از طریق اینترنت آشنا شدند و سپس ازدواج کردند و بچه دارند
۱۵ سال قبل اینترنتی دوست شدیم
پنج سال یعد با اینکه همه مخالف بودن اذدواج کردیم.
و هر دو ادامه تجصیل دادیم ...دو فرزند داریم وخوشبختیم ، وهمیشه با افتخار اعلام میکنیم که دوستی ما از نت شروع شد.وبسیار خوشحالیم که دوست اینترینتی بودیم واذدواج این اتفاق افتاد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار