بازدید 10267

حمله کیهان به اسکوچیچ؛ انتخابی بر اساس دلالی

روزنامه کیهان به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و نقش دلال ها در آن واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ 08 February 2020

روزنامه کیهان به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و نقش دلال ها در آن واکنش نشان داد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد!

به گزارش تابناک ورزشی، این روزنامه منتقد دولت نوشت: آنهایی که اتفاقات فوتبال را از نزدیک دنبال می‌کنند اطلاع دارند که سردبیر یکی از سایت‌های ورزشی که در میان اهالی رسانه معروف است دستی فراخ در دلالی دارد، از دوستان نزدیک اسکوچیچ به حساب می‌آید تا جایی که پس از اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی، یکی از دوستان نزدیکش در صفحه توئیتر خود نوشت: «من کاری به ایجنت‌ها و دلال‌ها ندارم. روزنامه‌نگارانی هستند که هم روزنامه‌نگاری می‌کنند هم دلالی بازیکن و مربی. {شما} اگر پول دلالی وسوسه‌تان می‌کند، لطف کنید لباس روزنامه‌نگاری را از تنتان دربیاورید. بقیه‌اش به خودتان ربط دارد.»

بهتر است مسئولان ورزش و نهادهای نظارتی به پروسه انتخاب اسکوچیچ ورود کنند تا مبادا ضربه سنگین دیگری بر پیکره نحیف شده تیم ملی فوتبال وارد شود. اگر متر و ملاک انتخاب او موارد فنی بوده که حرفی نیست ولی اگر ردپای برخی جریانات در میان است، حتما با آن برخورد شود.

تجربه نشان داده هر جا که ردپای این «دلالانِ خبرنگارنما» بوده، حاصلش چیزی جز شکست و سرخوردگی نبوده. بر همین اساس اگر سرنوشت تیم ملی و احساسات پاک میلیون‌ها هوادار فوتبال مهم است، نباید دست روی دست گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
جز دلالی انتظار دیگری هم نمیرود...
راست میگوید کیهان...
خرج گران شده این هم شغلی رسمی شده است که خدا بفریاد مردم برسد
جمع کن خودت رو! مسخره کردی! به همه چیز گیر میده! اصلا میدونی فوتبال چیه؟
خیلی زود قضاوت نکنید که ایشون مربی خوبی نیست...شاید همین شخص موجب کسب نتایج خوب شود بعدش پشیمان میشید ..خدا را چه دیدید...بجای تضعیف تقویت کنید ...همیشه کیهان از عوامل ناامیدی بوده و فقط حالت تند و انتقادی ذاره
بهتره کسانی که در این نوع انتخاب ها دست دارند امضا بدن درصورتی که نتیجه ای حاصل نشه باید پاسخگو باشند و جریمه بدن.اینجوری شاید نوع قرارداد ها درست بشه.
پاسخ ها
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
چشم
کیهان طی چهل سال اخیر 3بار حرف درست زده که این سومیشه
پاسخ ها
يوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
كيهان در تيتر زني درجه يك است و درسالهاي اخير آنچه من پيگير بودم بالاي 95 درصد تحليل ها درست بوده است هرچند برخي زمانبر بوده
از معدود نظرات منطقی کیهان ، همین است بازار دلالی در فوتبال . واقعا" ما در ایران سر مربی در حد اسکوچیچ نداشتیم ؟ افراد لایق و توانمندی چون آقای دایی یا آقای قلعه نوعی و .... زهی تاسف !
براي اولين بار زنده باد كيهان
و بالاخره یکبار کیهان حرف درست زد!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار