بازدید 12360

پیش بینی 200 شعبه اخذ رای در حوزه شهرستان زاهدان

کد خبر: ۹۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 08 February 2020

فرماندار زاهدان گفت: ۲۴۴ شعبه اخذ رای در حوزه شهرستان زاهدان پیش بینی شده که ۲۰۰ شعبه در زاهدان و بخش مرکزی و ۴۴ شعبه در حوزه نصرت آباد و کورین مربوط به شهرستان خاش است.

ابوذر نخعی در گفت وگو با ایسنا افزود: از این تعداد شعبه ۱۷۹ شعبه ثابت و ۲۱ شعبه سیار است و در هر شعبه اخذ رای به طور میانگین ۲۲ نفر شامل اعضای شعب، بازرسین نظارت، نماینده فرماندار و نیروهای نظامی و انتظامی حضور دارند.

 

وی در ادامه بیان کرد: در هیات های اجرایی از ۱۳۵ نفر سه نفر انصرافی، ۲ نفر رد صلاحیت و ۱۳۰ نفر تایید صلاحیت شدند و در هیات های نظارت نیز ۶۵ نفر رد صلاحیت، ۳۱ نفر عدم احراز و هشت نفر انصرافی بودند.

 

فرماندار زاهدان گفت: این انتخابات نسبت به ادوار گذشته تفاوت‌هایی دارد به عنوان مثال داوطلبین ثبت‌نام شده در مجلس نهم ۵۳ نفر بود که در مجلس دهم به ۱۰۳ نفر و در مجلس یازدهم به ۱۳۵ نفر رسیده که نشان از یک رشد تقریبا ۳۰ درصدی نسبت به دور قبل دارد.

 

نخعی گفت: تعداد افرادی که در سنوات قبل دارای سابقه نمایندگی بودند و در این دوره نیز ثبت‌نام کردند در مجلس نهم سه نفر، مجلس دهم سه نفر و مجلس یازدهم ۶ نفر هستند.

 

فرماندار زاهدان در پایان بیان کرد: در این دوره چهار نفر لیسانس، ۱۰۶ نفر فوق‌لیسانس و ۲۵ نفر دکتری ثبت‌نام کردند و در رشته حوزوی نیز کسی شرکت نکرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار