بازدید 7796
۱

واکنش مجیدی به ادعای دفاع اتوبوسی استقلال در دربی

کد خبر: ۹۵۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 06 February 2020

فرهاد مجیدی  در جمع خبرنگاران در واکنش به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که گفته است استقلال پس از گل دوم اتوبوسی دفاع می‌کرد، گفت: این نظر یحیی بوده است. ما در نیمه دوم تلاش خودمان را کردیم. ما یک هافبک اضافه کردیم تا نفوذ کند. آرش رضاوند در بازی قبلی هم به ما کمک کرد و فکر کردیم می‌تواند به مهاجمان اضافه شود. در یک موقعیت خوب هم فرشید می‌توانست به آرش رضاوند پاس بدهد که این‌طور نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم استقلال درباره گل دوم پرسپولیس و اینکه آیا آفساید بوده است یا نه، خاطرنشان کرد: فیلم بازی را ندیده‌ام. در مورد داوری گفتم که با سرپرست تیم، آقای رمضانی صحبت کنیم و صحنه را ببینیم. کارشناسان داوری در این خصوص نظر می‌دهند.

مجیدی در واکنش به این مسئله که آیا به هواداران این تیم قول قهرمانی می‌دهد، گفت: هیچ قولی برای قهرمانی نداده‌ام، اما برای خوشحالی هواداران استقلال تمام تلاش خودمان را می‌کنیم. سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره زمین خوردنش پس از گلی که به ثمر رساندند، اظهار داشت: بعد از گل‌ها باید مراقب غلامپور باشم که مصدوم نشوم!

وی در مورد اعتراضش نسبت به کیفیت لباس‌های تیمش تصریح کرد: این لباس‌ها کیفیت لازم را ندارد. من که در زمین این لباس‌ها را نمی‌پوشم و حرف بازیکنان را زدم. خواستم کیفیت لباس‌ها بهتر شود و اینکه چه تصمیمی گرفته شود، در اختیار باشگاه است. مجیدی درباره علت تعویض مهدی قائدی گفت: مهدی خسته شده بود، چون خیلی در زمین دویده بود. با اضافه شدن یک هافبک حتی می‌توانستیم پیروز شویم. فکر می‌کنم می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه بازیکنانش پس از پایان بازی به شدت عصبانی بودند و روزبه چشمی و محمد دانشگر حتی بطری آب را به زمین کوبیدند، اظهار داشت: من چنین صحنه‌ای را ندیدم و برداشت شما بوده است. ما چنین چیزی در تیم‌مان نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اتوبوس انیه که ی گل میزنه و بعد بکش زیرش دفاع میکنه میشه بهترین خط دفاعی البته با کمک دوستان و فدراسیون و کمیته انضباطی و داوران و وزیر جان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی