بازدید 3181

نتانیاهو باردیگر مدعی الحاق شهرک‌ها به دیگر مناطق اشغالی شد

نتانیاهو باردیگر در سخنانی مدعی شده که پس از پیروزی احتمالی در انتخابات پارلمانی پیش رو، شهرک‌های یهودی‌نشین را به دیگر مناطق الحاق خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 06 February 2020

نتانیاهو باردیگر در سخنانی مدعی شده که پس از پیروزی احتمالی در انتخابات پارلمانی پیش رو، شهرک‌های یهودی‌نشین را به دیگر مناطق الحاق خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شده که الحاق شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری به دیگر اراضی اشغالی فلسطین را بعد از انتخابات سراسری پیش‌رو اجرا خواهد کرد.

نتانیاهو این ادعاها را در جریان سخنرانی انتخاباتی خود اعلام کرده است.

نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی که این روزها به دلیل پرونده قضایی خود به شدت تحت فشار قرار دارد، مدعی شده بلافاصله پس از پیروزی احتمالی در انتخابات، حاکمیت تل آویو را بر تمام مناطق یهودی در کرانه باختری و دره اردن اعمال خواهد کرد.

انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی قرار است برای چهارمین دور متوالی و پس از عدم تعیین نخست وزیر این رژیم به دلیل نتایج بسیار نزدیک دو حزب رقیب «لیکود» و «آبی و سفید» در ۱۲ اسفندماه امسال برگزار شود.

این اظهارات نتانیاهو همزمان با جنجال‌ها بر سر رونمایی از طرح آمریکایی ترامپ درباره فلسطین صورت می‌گیرد که در آن الحاق شهرک‌ها و مناطق اشغالی پس از ۱۹۶۷ به دیگر مناطق به رسمیت شناخته شده است، اگرچه این طرح با واکنش‌های منفی جهانی و محکومیت تداوم اشغال‌گری رژیم صهیونیستی روبرو شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل