بازدید 14918

گاف‌های توئیتی یک وزیر

وزیر ارتباطات یکی از فعالان توئیتر و اینستاگرام است و بسیاری از نظرات و خبرهایش را در شبکه های اجتماعی با مردم در میان می گذارد اما به نظر می رسد چندی است این اظهارنظرها و سورپرایزها نه تنها مورد استقبال قرار نمی گیرند که تاثیر منفی هم دارند.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 06 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، در حالی که قرار است در روزهای آینده شاهد پرتاب ماهواره ظفر به فضا باشیم که یک دستاورد و اتفاق بزرگ ملی محسوب می شود، وزیر جوان تصویری از لباس فضانوردی را منتشر کرد که جنجال های فراوانی هم به همراه داشت.

البته جهرمی در واکنش به شوخی ها و جنجال های این توئیت در مراسم گردهمایی فناوران فضایی گفت: «عکس امروز از لباس فضانوردی، تصویری از یک رویا بود. رویای قدم‌زدن بر ماه!».

اما این تنها توئیت بحث برانگیز وزیر ارتباطات نبود. چندی پیش جهرمی در توئیتی وعده یک سورپرایز بزرگ داد که باعث گمانه زنی های مختلفی در بین کاربران شبکه های اجتماعی شد. برخی پیش بینی رفع فیلتر تلگرام را داشتند، برخی از رایگان شدن پهنای باند سایت های داخلی می گفتند و البته برخی احتمال پرتاب ماهواره را می دادند اما در نهایت هیچ کدام از این ها نبود و سورپرایز وزیر رونمایی سرویس پست با پهپاد بود که از بدو اعلام هم با حاشیه همراه شد که مهم ترینش مجوز نداشتن استفاده از این پهپادها بود. اما مسئله انتخاب اسم برای این پهپاد هم به لطف آذری جهرمی با حواشی همراه بود، او در توئیت دیگری از کاربران خواست برای پهپاد پست پلاس اسم پیشنهاد کنند و هر اسمی که بیشترین لایک را گرفت برای این پهپاد انتخاب شود اما بیشتر جواب ها به این توئیت طنز یا توهین آمیز بود و در نهایت اسم «پپه»با 8900 لایک برگزیده شد! که در نهایت برای پهپاد نام سجاد که پیشنهاد کننده پپه بود برای این پهپاد انتخاب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱
کاش همه سوتی هاشون در همین حد باشه. این سوتی ها رو که هممون داریم.
خیلی دوست داره مطرح باشه ولی راه رو اشتباه میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
تو اون عکس همسر ایشون هستن با اون حجاب افتضاح؟حالا چرا از وزارت خلع نمیشه؟
والا همسر بنده در یه شهرک دور از شهر اصلی ، امسال استخدام شده تو اموزش و پرورش با حقوق یه تومن بصورت حق التدریس و بیمه ناقص و معلم ابتدایی دبستان دخترانه هست، تو گزینش به حجابش گیر سه پیچ داده بودن که باید چادر مشکی سر کنی همه جا حتی تو مهمونیای خصوصی و لباس رنگی نپوشی حتی تو عروسی دختر خاله ات و حالا همسر وزیر خیلی راحت و ازاد موها بیرون و بدون جوراب و روسری گلمنگولی
دارن تلیت کله پاچه میل میفرمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
نه عزيز جان
اون همسر صاحبخانه است (نفر وسط). وزير مهمانشان شده بوده بطور سرزده
اطمینان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
سلام؛ خانم شل حجاب حاضر در کنار سفره، همسر وزیر جوان نیست. بلکه خانم خانواده میزبان است
نمیشه گفت که جوونه و این کاراشو بزاریم رو جوونیش. اما میشه گفت وزیره و میخواد بگه دست آوردی نمیتونیم داشته باشیم...
آقای جهرمی هرچند گاه می خواهد خودی نشان بده حتی اگر هم شده مبالغه
آخی ؛ تو رو خدا وزیر جوان نهار دارند نان و ماست میخورند !!! یه شماره حساب اعلام کنید تا مردم کمک کنند که چلو خورشتی بخورند !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
دوستان بزرگواربدون مطالعه و ... تصویرمربوط به حضور وزیرجوان در خانه یکی از زوجهایی است که گویا در مسیرسفربه اونجاازش دعوت کرده بودن بره اونجا. من اصلادل خوشی از این وزیربی تخصص و بی تجربه ندارم ولی گفتم این نکته را یادآوری کنم که انصاف رعایت بشه.
تا قبل از رونمایی از لباس فضایی، توییت‌ها و حرف‌هاش جنبه داخلی داشت و البته مورد تمسخر و استهزاء داخلی قرار می‌گرفت ولی رونمایی از لباس فضایی خیلی بد بود و باعث شد دنیا به ما بخنده و مورد تمسخر دنیا قرار گرفتیم.
قبلا" به شعور ملت احترام می گذاشت و بعد ها حس غرور بر او مستولی گشت و دیگر شعور مردم را به سخره گرفته!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان