بازدید 4038

باتری گوشی اورجینال را از امداد موبایل بخواهید

فروشگاه امداد موبایل - مطمئنا برایتان جالب خواهد بود که بدانید یک باتری خوب چه ویژگی هایی دارد و عمر مفید آن چقدر است؟
کد خبر: ۹۵۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 05 February 2020

یکی از شاهکار های بشر تولید یک باکس با قابلیت ذخیره انرژی است که مطمئنا به یاد دارید که رادیو و چراغ قوه از جمله این باکس ذخیره انرژ ی در زمان های قدیم بوده است که قابلیت شارژ مجدد نداشتند به مرور باتری های ساخته شد که قابلیت شارژ داشتند چراغ قوه ها از جمله آن بودند.

در این جا فروشگاهی را معرفی خواهیم کرد که بتوانید باتری اصلی موبایل را با ضمانت تست از آن جا بخرید: امداد موبایل به آدرس www.emdadmobile.net جایی است که می‌توانید باتری انواع برندهای گوشی را یافته و با اطمینان خرید کنید.

همه چیز در مورد باتری های اورجینال گوشی

با پیشرفت تکنولوژی جهت ارتباط با یکدیگر از راه دور گوشی موبابل ساخته شدند به طرز عجیبی در وارد زندگی مردم شدند و بطوری که در این عصر کمتر کسی را خواهید دید که بدون موبایل باشد

یکی از مهم ترین قسمت موبایل  که انرژی لازم را در اختیار این سیستم قرار می دهد و باعث می شود صبح تا شب با این وسیله سر و کار داشته باشیم باتری موبایل است که انژی لازم برای استفاده از موبایل را در اختیار موبایل قرارمی دهد.

باتری گوشی فروشگاه امداد موبایل

اولین نکته در مورد باتری گوشی این است که گوشی موبایل باید باتری متناسب خود را داشته باشد و این باتری داری ضمانت باشد به عبارتی این باتری باید از خود کارخانه یا واحد تولیدی همان گوشی موبایل باشد. باتری های زیادی در بازار دیده می شود که البته با توجه به این آشفته بازاری موبایل قطعا مورد قلابی یا به اصطلاح فیک فراوان دیده می شود عمر این باتری ها معمولا به یک سال نمی کشد شاید هم کمتر. امداد موبایل در این زمینه فعالیت ویژه ای دارد که برای خرید باتری اورجینال می توانید به آن اعتماد کنید.

امداد موبایل  باتری های اصل اورجینال رابا ضمانت به شما تحویل می دهد.

یک سری عواملی هستند که موجب می شود عمر مفید باتری ما کاهش یابد یا اسیب ببیند چند تا از این عوامل را اینجا ذکر میکنیم

ابتدا باید بدانیم هر شرکت تولید کننده باتری  گوشی لزوما یک محصولی را با طول عمر بی نهایت تولید نمی کند بنابراین هر کدام یک عمر مفید مشخصی دارند.

 نکته بعدی اینه که عواملی هم هستند با رعایت آن ها تا حدودی می توان از اسیب زدن به باتری جلوگیری کرد و استفاده درست از گوشی ، می تواند خیال شما را تا حدودی راحت کند.

باتری گوشی ها دارای عمر مفید مشخصی هستند که با گذشت زمان قطعا برای شما دردسر ایجاد خواهد کرد.

باتری اصلی سامسونگ

می توان گفت گوشی سامسونگ بی شک یکی از برند های پر فروش در ایران است و سری های مختلفی از آن در بازار ایران موجود است .

گوشی سامسونگ به دلیل تنوع و قیمت مناسب همواره از بازار خوبی برخوردار بوده و انواع سری های آن عبارتند از سری اس .سری جی .سری نوت و سری آ که هر کدام به نوعی از فروش خوبی در کشور برخوردار هستند .

باتری گوشی

 اما یکی از لوازم جانبی مهم این گوشی باتری آن است که از اجزای بسیار مهم یک گوشی به شمار می رود .

از کجا و چگونه می توان باتری اصلی سامسونگ را تهیه کرد ؟ در پاسخ باید گفت که با توجه به اینکه در چند سال اخیر بازار موبایل همواره درگیر لوازم جانبی فیک چینی بوده بنابراین نمی توانیم با اعتماد کامل باتری اورجینال سامسونگ را تهیه کنیم. شما می‌توانید از امداد موبایل قیمت انواع مدل های باتری سامسونگ را استعلام کرده و با اطمینان خرید کنید. در صورت عدم رضایت در عرض 7 روز آن را پس دهید.

باتری اورجینال آیفون

از سری گوشی هایی که همیشه بازار آن مورد توجه کابران بوده است گوشی آیفون هست البته با توجه به نوسات اخیرارزی برند آیفون گران ترین  گوشی در میان گوشی ها شده و البته زیاد درگیر کیفیت بالا و قیمت بالای نباشید چون باتری این گوشی هم مثل سایر گوشی ها روزی نیاز به تعویض خواهد داشت و شما در این زمینه دو دل خواهید بود که از کجا و چگونه به خرید  باتری اورجینال آیفون اقدام کنم  باتری اورجینال ایفون را از امداد موبایل بخواهید و با ضمانت باتری اصلی و مناسب گوشی خود را با قیمت مناسب تحویل بگیرید و درگیر باتری های فیک و چینی بازار نشوید امداد موبایل برای شماست.

خرید باتری اصل هواوی از امداد موبایل

از جمله گوشی هایی که در مقابل گران ترین گوشی بازار یعنی آیفون صف آرایی میکند و اخیرا چند مدال از گوشی های هوشمند خود را روانه بازار کرده است موبایل هووای است هواوی برندی چینی اما با کیفیت است بنابراین اگر بخواهیم در مورد باتری هوواوی صحبت کنیم قطعا با برندی سخن خواهیم گفت که کارشناسان برای این برند آینده خوبی پیش بینی میکنند. باتری هواوی نیز از جمله تولیدات برند هواوی است که امداد موبایل در این زمینه شما را یاری خواهد کرد: دسته‌بندی باتری هواوی در امداد موبایل

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی