بازدید 17816

با این نکات طلایی بلیط هواپیما را ارزان تر بخرید

کد خبر: ۹۵۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 04 February 2020

هر چیزی در دنیا، ترفندهای مخصوص به خودش را دارد. حتی خرید بلیط هواپیما هم راه و روش و ترفندهای مخصوص به خودش را دارد که با به کار بستن آن ها، می توان بلیط به مراتب ارزان تری را در بهترین زمان پروازی خریداری نمود. امروز در این مقاله می خواهیم تا برخی از کاربردی ترین ترفندها در خصوص خرید بلیط هواپیما را کاملا به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

با این نکات طلایی بلیط هواپیما را ارزان تر بخرید

آنلاین بلیط هواپیما بخرید

این استراتژی افراد حرفه ای است که به صورت تجربی دریافته اند که بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما و یا خدمات دیگر مسافرتی، خرید آن ها به صورت آنلاین است. زیرا هم وقت طلاست و هم خرید آنلاین، مزایای بیشتری نسبت به خرید حضوری بلیط هواپیما دارد. به صورت آنلاین جستجو کنید و از خدمات بهترین شرکت های هواپیمایی در زمینه فروش بلیط هواپیما استفاده نمایید. برخی از مسافرین به این بهانه از خرید اینترنتی بلیط هواپیما سرباز می زنند که ممکن است اشتباهی در طول این پروسه پیش بیاید که در نهایت به از دست دادن پول و یا پرواز مورد نظرشان منجر شود. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، باید این را بدانید که برخی از شرکت های هواپیمایی و خدمات مسافرتی، در صورت لزوم بلیط را استرداد می کنند و پولی که مسافر پرداخت کرده است را خیلی زود و به راحتی به حسابشان باز می گرداند.

با عضویت در باشگاه مشتریان، از تسهیلات آن بهره مند شوید

حرفه ای ها می دانند که با عضویت در باشگاه مشتریان شرکت های هواپیمایی که معمولا از آن ها بلیط هواپیمایشان را خریداری می کنند، می توانند از تخفیف ها و امتیازات ویژه آن ها برخوردار شوند. البته باشگاه مشتریان ایرلاین خاصی که معمولا پروازهایشان را با آن ها انجام می دهند هم گزینه مهم و خوبی برای آنان است. با این کار هم می توانند هزینه کمتری برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنند و هم از دیگر امتیازات آن ها استفاده کنند.

 شما هم در این قسمت، خیلی مهم است که بهترین شرکت هواپیمایی را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید زیرا با این آینده نگری، خرید ارزان بلیط هواپیما خود مخصوصا در آینده را تضمین کرده اید.

در اینباره جالب است بدانید که برخی از ایرلاین های بزرگ جهان هستند که به مشتریان کثیرالسفر خود، گاهی حتی برای مدتی سفرهای رایگان در نظر می گیرند!

بین خرید بلیط سیستمی و چارتر، سیستمی را انتخاب کنید

به خاطر تبلیغات مختلف، در ذهن افراد بسیاری این جا افتاده است که هر بلیط لحظه آخری و یا چارتری ارزان است و فرصت ویژه ای برای خرید آن است. با این که قانون ارزان تر بودن لحظه آخری گاهی صادق است اما یک حرفه ای به خوبی می داند که خرید بلیط سیستمی خیلی به صرفه تر است. بلیط های سیستمی معمولا انعطاف پذیری بیشتری نسبت به بلیط های چارتری دارند. مسافری که بلیط سیستمی خریداری کرده، می تواند تا در هر صورتی و به هر دلیلی آن را پس بدهد و سفرش را به تعویق بیندازد و به اصطلاح بلیط خود را پس بدهد.  

با این نکات طلایی بلیط هواپیما را ارزان تر بخرید

بهترین شرکت خدمات هواپیمایی را انتخاب می کنند

یک مسافر حرفه ای و کار کشته می داند که یک بار برای همیشه باید از بین بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات هواپیمایی یکی را انتخاب کند و تقریبا برای همیشه، از خدمات آن استفاده نماید. اگر می خواهید همچون یک مسافر حرفه ای بلیط هواپیما بخرید پیشنهاد می کنیم تا به سراغ یک شرکت خوب که خدمات آنلاین فروش بلیط هواپیما هم ارائه می دهد بروید. پیشنهاد می کنیم جایی را انتخاب کنید که خدماتش کامل باشد. هم خرید تور و هم رزرو هتل را علاوه بر فروش بلیط هواپیما پوشش دهد. مقاصد مختلف داخلی و خارجی را پوشش دهد و در ضمن، فرآیند خرید و رزرو محصولات آن اصلا زمان بر نباشد. پرسنل مجرب داشته باشد و در ضمن، از خدمات پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته در هر روز هفته نیز بهره ببرد.

روزهای وسط هفته و به دور از مناسبت های خاص بلیط هواپیما بخرید

یکی از دیگر ترفندهای حرفه ای ها برای خرید بلیط هواپیما این است که زمان خرید خود را برای روزهای وسط هفته و یا به دور از ایام و مناسبت های خاص تنظیم می کنند. واقعیت این است که روزهای اول هفته مثل شنبه و یکشنبه و یا آخر هفته مثل چهارشنبه، پنجشنبه و یا جمعه؛ زمان هایی هستند که بلیط هواپیما مخصوصا برای مقصدهای خاص تفریحی بسیار گران تر فروخته می شوند. همچنین هم زمان با مناسبت های خاص و یا جشن ها، مجددا این افزایش قیمت بلیط وجود دارد. به همین خاطر یک مسافر حرفه ای همواره می داند که بهترین زمان ها برای خرید بلیط هواپیما، روزهای وسط هفته و به دور از ایاد و مناسبت های خاص است.

در این مطلب مهم ترین نکاتی را که یک مسافر حرفه ای در زمان خرید بلیط هواپیما رعایت می کند را برایتان شرح دادیم. یک مسافر حرفه ای، به تجربه این اطلاعات را به دست آورده اما در این جا ما پلی میان شما و تجارب آن ها شده ایم و مهم ترین این اصول را برایتان شرح دادیم. پیشنهاد می کنیم تا در هنگام خرید بلیط هواپیما تک به تک این ترفندها را به کار ببندید و از حالا، یک مسافر حرفه ای شوید! به عنوان توصیه آخر، حتما بهترین شرکت های خدمات هواپیمایی را بشناسید و کلیه خدمات سفرتان را از آن خریداری کنید تا خیالتان بابت همه چیز راحت باشد.

 

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر