بازدید 16360
بازتاب؛

واکنش‌پرسپولیس به افشای‌قراردادبازیکنانش:شرمنده‌ایم

تاسفبار است که عده‌ای با دادن اطلاعات ناقص به یک رسانه در آستانه دربی، کارهایی کرده اند که حاشیه‌ساز شده است. این نوع اطلاع رسانی به واسطه اینکه میزان بدهی‌ها اعلام نشده و بعضا ایراداتی دارد، به منزله تلاش برای تخریب بازیکنان تلقی می‌شود
کد خبر: ۹۵۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 04 February 2020

باشگاه پرسپولیس در پی افشای ریز قرارداد بازیکنانش، اطلاعیه‌ای صادر کرد و از بازیکنان خود معذرت خواست. در این بیانیه مشخص نشده، چه افرادی به این اسناد دسترسی داشته اند که رسانه ای کرده اند!

به گزارش «تابناک ورزشی» و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن بیانیه این باشگاه عیناً در زیر می‌آید: باشگاه پرسپولیس متاسف است عده‌ای که به مبالغ قرارداد‌ها و پرداختی‌های فصل گذشته دسترسی داشته‌اند، با انتشار میزان پرداختی فصل گذشته و طرح ادعا‌های غلط، مبنی بر تسویه صد در صدی در آستانه دربی به حواشی دامن زده و موجب رنجش بازیکنان تیم شده‌اند و دیشب نیز در اقدامی فرافکنانه با دادن اطلاعات جدید به همان رسانه، اقدام به انتشار مبالغ قرارداد و پرداختی‌ها کرده، اما نگفته‌اند سرخ‌ها چه میزان طلب دارند.

واکنش پرسپولیس به افشای قرارداد بازیکنانش: شرمنده ایم

از نگاه باشگاه و جامعه فوتبال آپشن‌های قرارداد هم جزیی لاینفک از تعهدات یک باشگاه به بازیکنان است و عدم پرداخت آن‌ها یعنی بدهی به بازیکن.

عدم تسویه مطالبات فصل قبل سرخ‌های افتخارآفرین به رغم دبل قهرمانی آن‌ها در فصل گذشته که به واسطه قهرمانی‌های قبل از آن به سختی و زحمت فراوان حاصل شده، مایه شرمندگی باشگاه نزد بازیکنان است و تاسف بار است که عده‌ای با دادن اطلاعات ناقص به یک رسانه در آستانه دربی دست به اقداماتی زده‌اند که حاشیه‌ساز شده است. این نوع اطلاع رسانی به واسطه اینکه میزان بدهی‌ها اعلام نشده و بعضا ایراداتی دارد به منزله تلاش برای تخریب بازیکنان تلقی می‌شود، نه شفاف‌سازی.

مدیریت کنونی باشگاه تاکید دارد، چنین اقداماتی به واسطه ذکر نکردن میزان مطالبات آپشن‌های قرارداد به منزله تخریب بازیکنان زحمت‌کش و حاشیه‌سازی برای تیم تلقی شده و باشگاه در قبال آن نه تنها سکوت نکرده بلکه اقدامات لازم و برخی شفاف‌سازی‌ها را بعد از دربی انجام خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس متاسف است که برخی با این ادعا‌های ناصحیح موجبات رنجش بازیکنان را فراهم ساخته‌اند. آن‌ها باید بدانند سرخ‌های با غیرت که هفت قهرمانی متوالی را کسب کرده‌اند هرگز تخریب شدنی نیستند و در قلب هواداران جای دارند و هواداران نیز خوب تشخیص می‌دهند، این اقدامات با چه اهداف و نیتی صورت می‌گیرد.

مدیریت کنونی باشگاه که ۳۵درصد از قرارداد‌های این فصل را پرداخت کرده در این شرایط اقتصادی با توجه به سه عامل بدهی‌های کلان سال‌های گذشته و به ویژه فصل قبل، صرف شدن بخشی از درآمد‌های این فصل اسپانسرینگ و درآمد‌های باشگاه در سازمان لیگ برای فصل گذشته و افرایش هزینه‌ها نتوانسته به تعهدات خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی قبلی و کنونی عمل کند و همین مشکلات عاملی شده تا مطالبات فصل قبل سرخ‌ها هنوز تسویه نشده و فقط پاداش چهار برد به آن‌ها پرداخت و بر خلاف قول و قرار‌ها باشگاه نتواند در شروع نیم فصل دوم میزان پرداختی‌های این فصل را همچون بسیاری از تیم‌ها به پنجاه درصد برساند و به همین دلیل، هم مکرر از صبوری آن‌ها تیم تقدیر و تشکر کرده است. افرادی هم که اطلاعات هدفمند و ناقص به این رسانه داده‌اند عملا اقدام به تخریب بازیکنان کرده‌اند، نه شفاف سازی. چرا باید مبالغ قرارداد‌ها منتشر شود؟ چرا میزان بدهی‌ها به بازیکنان اعلام نشده؟

اصول حرفه‌ای ایحاب می‌کند این رسانه هم با ذکر نقل قول از افراد این ادعا‌ها را منتشر نماید تا هر فردی که ادعایی مطرح می‌کند، پاسخگوی اظهارات خود باشد کما اینکه مدیرعامل باشگاه شفاف و صریح در قبال این ادعا‌ها توضیحات لازمه را داده و تاکید کرده که تسویه با بازیکنان بابت فصل گذشته یک ادعای صد درصد کذب است و انتشار مبالغ قرارد‌ها و پرداختی‌ها بدون ذکر دقیق بدهی‌ها در آستانه دربی یک اقدام حاشیه ساز است.

باشگاه تاکید می‌کند، بیان برخی جزییات پرداختی‌ها به کاپیتان تیم در روز تولدش یا دیگر بازیکنان که مطالباتی از فصل قبل دارند، در حالی صورت گرفته که باید از زحمات سید جلال حسینی و سرخ‌ها که از ارکان قهرمانی‌ها بوده‌اند، تقدیر شود و این هجمه‌ها در آستانه دربی جای تاسف بسیار دارد.

باشگاه پرسپولیس اعلام می‌دارد، در پی رایزنی‌های انجام شده روز چهارشنبه بخش دیگری از قرارداد‌ها را پرداخت می‌کند، اما با وجود این باز هم بابت مطالبات فصل قبل و پاداش برد‌های این فصل دیونی به بازیکنان دارد و می‌کوشد صبوری و معرفت ستودنی آن‌ها را جبران کند.

باشگاه به واسطه بدهی‌ها، پیش خور شدن درآمد‌ها و افزایش هزینه‌ها در این شرایط اقتصادی با چالش‌های سنگینی مواجه است و روز‌های بسیار سختی را در پیش روی خواهد داشت، اما به همان اندازه سخت تلاش خواهد شد تا بتوان مرحله به مرحله این چالش‌ها را مرتفع کرد.

در چنین شرایطی طرح ادعا‌های غلط و حاشیه‌سازی علیه سرخ‌ها آن هم در آستانه دربی اقدامی باور نکردنی است که متاسفانه برخی افرادی که به قرارداد‌ها و پرداختی‌های فصل قبل دسترسی داشته‌اند مرتکب شده و موجب ناراحتی بازیکنان تیم شده‌اند، اما این اتفاقات هرگز نمی‌تواند همدلی‌ها را از بین ببرد و اتفاقا می‌تواند منجر به افزایش انگیزه‌های بازیکنان برای برتری در دربی شود و میزان علاقه هواداران به بازیکنان محبوب خود را بیشتر می‌کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
همیشه پنهان کاری می کنند
در حالی که همه تیم ها با مشکلات مالی شدید و بی سابقه دست و پنجه نرم میکنند، آیا تیم پیروزی به چاه نفتی چیزی وصل هست که بی ملاحظه و با خاطر آسوده ، هر سال ده ها میلیارد تومن فقط خرج بازیکن می کند و بیشترین تعداد بازیکن خارجی و گران ترین بازیکنان را در اختیار دارد؟! واقعاً عجیبه. تابناک لطفاً پیگیری کنید و افشا کنید که پشت پرده این همه هزینه سرسام آور در تیم پیروزی چیه!
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
تیم دوچرخه سازان که بیشتر خرج کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
این تیم 4 تا بازیکن خارجی فوق العاده گران داره. فکر نمیکنم هیچ تیمی در ایران تا به حال به طور همزمان 4 تا بازیکن خارجی داشته. برای منم سواله که تیم ملی از داشتن مربی خارجی محروم شده اما این تیم خیلی سخاوتمندانه و بدون احساس کمبود مالی این همه هزینه میکنه و پرداختی بازیکنان و مربیانش هم همیشه سر موقع بوده. همین 2 هفته پیش بود که انتقال گل محمدی از شهر خودرو به پرسپولیس 12 میلیارد تومن برای این تیم آب خورد. اونم با فشار از بالا! سازمان بازرسی چرا ورود نمیکنه؟ مجلس کجاست؟!
سیرتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اول اینکه اسم تیم پرسپولیس هستش نه پیروزی
دوم اینکه به چاه نفت وصل نیست
سوم اینکه به مقدار ارز آوری تیم توجه داشته باشید
سرانجام اینکه مقدار هزینه ای که سایر تیم ها برای بازیکنان خارجی کردند در مقابل این هزینه ها چیزی نیست
یاد بگیریم منصف باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
بله چاه نفت بیت المال از طریق لوله وزیر محترم ورزش...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فضول رو بردن جهنم گفتم هیزمش تره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اولا که پرسپولیس
دوما که همه ی تیمها همچین هزینه هایی دارن
و سوما اینکه پشتونه این تیم هواداراش هستن
با کدومش مشکل دارین شما ؟
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
مگه انتظاری بغیر از این از تیم حکومتی میره؟
ناشناس
| Italy |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
تیم پیزوری از کجا پول اورده تازه با پررویی میگه چرا افشا کردید و همچنان حرف ... میزنه
باشگاه پرسپولیس دولتی است
هزینه اش از بیت المال می باشد
بنابراین تک تک ایرانیان، چه به فوتبال علاقه داشته باشند یا نه، حق دارند بدانند که بیت المال در چه راهی خرج شده
چه باشگاه پرسپولیس یا استقلال باشد ، و چه هزینه های دیگر
بنابراین، باشگاه نباید کسی را برای افشای قراردادها مواخذه کند
لطفا جزئیات قرارداد در پرسپولیس، استقلال و تیم ملی ، یا حتی سایر تیم های دولتی را اعلام کنید
این حق من است !!!!!
خوب لطفا مبالغ باشگاه استقلال رو هم درج کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دريافتي اعضا تيم پيروزي خيلي بيشتر از استقلالي هاست چون وزير ورزش هواشون رو داره
عذرخواهی برا چی؟ اینقدر همیشه پنهان کاری کردن که برای یک بار شفاف سازی معذرت خواهی میکنن. همینه که اوضاع مملکت اینجوریه
جان اقاي وزير سلامت باد كه هواي تيم دلخواهش را دارد
مردم نون ندارند بخورند بعد این فوتبالیستها انقدر پول یا مفت میگیرند.
باز دوباره هوچیگریهای بعضی طرفدارای ....... شروع شد. شما لطفا فکر بدهیهای تیم خودتون باشید و اینقدر فرافکنی نکنید. تازه باشگاه پرسپولیس اگر چاه نفت هم داشته باشه نوش جونشون. تا .....شود هر انکه نتواند دید. لطفا این پیام رو سانسور نکنید
چش بعضی در بیاد پرسپولبس بازم قهرمانه
پاسخ ها
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
نهايت ادب يك پرسپوليسي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
صدای ... نمی آد لنگ صداش در نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
به لطف وزارت ورزش، پيروزي هميشه قهرمانه
جمع کنید این فوتبال فاسد و رانتی با تیمهای دولتی استقلال و پرپسپولیس را، مسابقات بی نهایت با بی عدالتی برگزار میشه، چرا از این پولها به ملوان و شاهین بوشهر نمیدن، بیت المال برای اونا رنگی تره؟
باشگاه پرسپولیس دولتی است !
من دوست ندارم از سهمیه من حتی یک تومن خرج اینها بشه هر کی بده مدیونه و باید جوابگو باشه/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری