بازدید 4398

واژگونی خودروی سواری در بزرگراه باکری

کد خبر: ۹۵۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 03 February 2020

واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید باکری خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش مهر، رخداد این حادثه ساعت ۲۲:۴۵ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه ۹۴ را به محل حادثه در بزرگراه شهید باکری مسیر شمال به جنوب، خیابان نیرو اعزام کرد.

محمد طالش خان افسر آماده منطقه یک عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری در حال حرکت بود که به علت نامعلوم، ناگهان از مسیر اصلی خود خارج شده و از ارتفاع حدود ۳ متری به داخل یکی از خیابان‌های منتهی به بزرگراه شهید باکری به صورت واژگون سقوط کرده بود.

وی افزود: راننده و سرنشینان خودرو سواری پیش از رسیدن نیروهای عملیات توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل کابین خودرو خارج شده بودند.‌

طالش خان تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان آن (پسر ۱۸ ساله) از ناحیه مچ دست آسیب دیده بود که برای مداوای بیشتر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع و از نشت بنزین جلوگیری کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات بیان کرد: نیروهای عملیات بلافاصله با ایمن سازی کامل محل حادثه و جلوگیری از بروز دیگر حوادث احتمالی، با استفاده از جرثقیل، خودروی واژگون را به حالت اولیه بازگردانده و به محلی ایمن انتقال دادند.

علت وقوع این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور در حال بررسی است.

واژگونی خودروی سواری در بزرگراه باکری

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر