بازدید 4438
۱

ارسلان مطهری ۳گل در۵۰دقیقه برای استقلال

کد خبر: ۹۵۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ 01 February 2020

در شرایطی که آبی ها از دریافت گل ناراحت بودند، این ارسلان مطهری بود که یک بار دیگر با ضربه ای دیدنی دروازه حریف را فرو ریخت و بازی را به تساوی کشید. پس از دبل مقابل الریان، این بار حبیب فرعباسی گلر نفت مسجدسلیمان بود که مقابل ارسلان تسلیم شد و این مقدمه ای بود بر پیروزی آبی ها در مقابل حریف سفیدپوش.

به گزارش تابناک ورزشی، ارسلان مطهری که در پنجره زمستانی به استقلال پیوست، در این سال ها چند بار از علاقه خود نسبت به حضور در استقلال پرده برداشته بود و هواداران این تیم نیز نسبت به این انتقال ابراز علاقه کرده بودند و سرانجام در دوران فرهاد مجیدی این اتفاق رخ داد و مطهری به پیراهن استقلال رسید.

وی در دیدار با الریان از دقیقه 75 وارد زمین شد و توانست دو گل به تیم قطری بزند. در دقیقه 83 پاس کات بک بازیکنان استقلال به او رسید و مهاجم شماره 72 آبی ها پس از چرخشی زیبا با یک شوت دقیق دروازه الریان را گشود. گل دومش را نیز در دقیقه 91 و در موقعیتی تک به تک به ثمر رساند تا شروع بسیار خوبی با تیم جدیدش داشته باشد.

نکته جالب اما خوشحالی های ارسلان مطهری است که با دیگر بازیکنان تفاوت زیادی دارد. او یک گیتار فرضی را در دست می‌گیرد و در استیج انتزاعی‌اش برای خود می‌نوازد و پایکوبی هوادارانش را به تماشا می‌نشیند. حالا باید دید تا پایان فصل او چند بار این خوشحالی را انجام خواهد داد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک سوال برام پیش اومده مگه سر انتقال غیرقانونی ارسلان مطهری و شکایت ذوب آهن این بازیکن بصورت معلق در نیامده بود ؟ باز حتما موسوی دست به جیب شده بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان