بازدید 4793
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

تمهیدات ویژه برای بازگشت مسافران ایرانی از چین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق پرواز‌های چین برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا در راستای تصمیم اتخاذ شده در جلسه راهکار‌های پیشگیری از ورود این ویروس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 31 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا در پی شیوع و گسترش ویروس کرونا در چین و برخی دیگر از کشور‌های جهان و همچنین پس از هشدار سازمان بهداشت جهانی در این زمینه، عصر روز جمعه جلسه بررسی راهکار‌های پیشگیری از ورود ویروس کرونا به کشور و مقابله با این ویروس به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره تصمیمات اتخاذ شده در حوزه هواپیمایی و پرواز‌های بین المللی به ایسنا گفت: با تصمیم دولتمردان در جلسه بررسی راهکار‌های پیشگیری از ورود ویروس کرونا و مقابله با آن، مقرر شد تا پرواز‌های رفت و برگشت چین به حالت تعلیق دربیاید.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مسافران ایرانی در این کشور چگونه می‌توانند به ایران بازگردند این گونه توضیح داد: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران ایرانی از چین به کشور اندیشیده شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که در شبکه‌های اجتماعی و توسط برخی کاربران نگرانی‌هایی درباره ضد عفونی شدن هواپیما‌هایی که با آن پرواز‌های چینی انجام می‌شود، مطرح شده است و آیا در این زمینه اقداماتی انجام می‌شود، گفت: همه اقدامات پیشگیرانه در در مقابله با ورود ویروس کرونا برای هواپیماها، مبادی ورودی و مسافران انجام می‌شود و این اقدامات ادامه خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس