بازدید 5376

توقف حرکت قطار‌های مسافری مسکو و چین

راه آهن روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد حرکت قطار‌های مسافری به صورت موقت در بخش‌های خاصی از مرز‌های دولتی میان فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین برای تحت کنترل درآوردن شیوع ویروس کرونا محدود شده است.
کد خبر: ۹۵۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 31 January 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، راه آهن روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد حرکت قطار‌های مسافری میان روسیه و چین برای تحت کنترل درآوردن شیوع ویروس کرونا به صورت موقت به حالت تعلیق درآمده است.

در این بیانیه آمده است: «حرکت قطار‌های مسافری به صورت موقت در بخش‌های خاصی از مرز‌های دولتی میان فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین محدود شده است.»

با این حال، خط آهن بین المللی مسکو- پکن همچنان فعال است.

راه آهن روسیه تأکید کرد بلیط‌های استفاده نشده برای قطار‌های لغو شده که در دفاتر فروش روسیه خریداری شده اند، بدون هیچ گونه هزینه‌ای قابل استرداد است.

مقامات چینی در ۳۱ دسامبر، سازمان بهداشت جهانی را در مورد شیوع یک ویروس ناشناخته التهاب ریه در شهر ووهان کردند. این شهر یکی از مراکز تجاری و بین المللی چین با ۱۱ میلیون جمعیت است. در ۷ ژانویه، کارشناسان چینی عامل عفون که ویروس کرونا ۲۰۱۹ (nCoV) است، تشخص دادند.

بر اساس آخرین آمار، ۹ هزار و ۹۶۲ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۲۱۳ نفر کشته شده اند. ۱۸ کشور نیز به جز چین درگیر این ویروس شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار