بازدید 10011
۴

ارسال نمونه آزمایش کرونا از دو بیمار چینی به تهران

تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نمونه آزمایش کرونا از دو بیمار چینی در تبریز، به تهران فرستاده شده و منتظر اعلام جواب از سوی آنان هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 31 January 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدحسین صومی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت بیماران چینی در بیمارستان‌های شهر تبریز گفت: همانطور که در فضای مجازی نیز پخش شد، این دو زن چینی ۳۷ ساله پس از سفر خود به جمهوری آذربایجان دیروز وارد ایران و تبریز شده بودند.

وی ادامه داد: این دو فرد دارای تب و علائم آنفولانزا بودند که پس از بستری شدن، آزمایش‌های پزشکی روی آنها انجام گرفته و آنفولانزای نوع بی تشخیص داده شد.

صومی افزود: البته آزمایش‌های مربوط به ویروس کرونا از این افراد گرفته شده و به تهران فرستاده شد که منتظر اعلام نتایج از سوی آنان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تاکنون ویروس کرونا در ایران شناسایی نشده است، ادامه داد: از مردم می‌خواهیم مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا در این خصوص با مشکلی برخورد نکنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
طبق معمول آنقدر کتمان میکنیم تا این بیماری در کشورمون به صورت انفجاری سرایت کنه- تو کشور چین -تعداد کشته ها کم هست -چون کنترل میشه و جدی گرفته میشه
مسئولین چرا مساله این ویروس رو جدی نمیگیرین؟؟
چرا اجازه دادین این دو نفر بیان ایران؟؟؟
همه چیز رو به شوخی و مسخره گرفتین.
کی این ها رو راه داده مگخ عقلتون رو از دست دادید
کلا ایران مقصد گردشگری رایگان شده است از توضیح بیشتر معذورم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی