بازدید 4205

زخمی شدن ۱۸ فلسطینی در تظاهرات علیه "معامله قرن"

رسانه‌های فلسطینی از زخمی شدن هجده نفر در جریان تظاهرات علیه معامله قرن خبر دادند.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ 30 January 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، مناطق مختلف کرانه باختری امروز صحنه تظاهرات و راهپیمایی فلسطینیان در محکومیت معامله قرن بود.

بر اساس این گزارش ۱۸ فلسطینی به ضرب گلوله جنگی و مشقی و یا بر اثر استنشاق گاز‌های اشک‌آور شلیک شده از سوی نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

فلسطینیان ضمن تأکید بر مواضع یکپارچه خود در مخالفت با "معامله قرن" از شهروندان خواستند برای ابراز انزجار خود به خیابان‌ها بیایند.

درگیری بین نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی پس از برگزاری یک راهپیمایی در ورودی شمالی دو شهر "رام‌الله" و "البیره" در کرانه باختری آغاز شد و در جریان آن نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت معترضان گلوله‌های جنگی، مشقی و گاز‌های اشک‌آور شلیک کردند. جوانان فلسطینی نیز با پرتاب سنگ و به آتش کشیدن لاستیک‌ها به مقابله با آن‌ها پرداختند.

همچنین درگیری‌هایی بین شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی در اردوگاه العرب و شهرک سعیر در شمال شرق الخلیل به وقوع پیوست.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا ظهر روز سه‌شنبه به وقت محلی طی مراسمی با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی از طرح آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» رونمایی کرد.

این معامله ننگین خشم گروه‌های فلسطینی، مسلمانان مناطق مختلف جهان را در پی داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار