بازدید 5271

سرنگونی پهپاد اماراتی در شرق مصراته

نیروهای دولت وفاق ملی (غرب لیبی) از سرنگونی یک پهپاد اماراتی در شرق شهر مصراته خبر دادند.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 28 January 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نیروهای دولت وفاق ملی به ریاست «فائز السراج» امروز سه‌شنبه اعلام کردند که یک پهپاد اماراتی را در شرق شهر مصراته سرنگون کرده‌اند.

شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش کرد که نیروهای دولت وفاق ملی یک فروند پهپاد اماراتی را که در حمایت از نیروهای شرق لیبی تحت امر ژنرال خلیفه حفتر به مصراته واقع در شرق طرابلس حمله کرده بود، سرنگون کردند.

از سوی دیگر وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه(دیروز) خواستار اعمال مجازات علیه کشورهایی شد که تحریم تسلیحاتی لیبی را نقض کرده‌اند.

«هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان گفت که بدون شک نیاز زیادی به اجرای تصمیماتی که اخیرا در نشست‌های مربوط به اوضاع لیبی اتخاذ شد، وجود دارد.

روز دوشنبه (دیروز) نیز نیروهای دولت وفاق ملی گفتند که نیروهای تحت امر خلیفه حفتر با حمله به منطقه «ابوقرین» واقع در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شرق طرابلس، آتش‌بس را نقض کرده‌اند.

۱۲ ژانویه (۲۲ دی) با ابتکار ترکیه و روسیه پس از گذشته حدود ۱۰ ماه درگیری بین نیروهای شرق و غرب لیبی در طرابلس، آتش‌بس اعلام شد و پس از آن کنفرانس بین‌المللی در برلین برگزار و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس بر استمرار این آتش‌بس تأکید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر