بازدید 6475
۳

عیدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی کارکنان دولت

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی پایان سال کارکنان و بازنشستگان دولت انشاالله در پایان بهمن ماه به حساب آنها واریز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷ 27 January 2020

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی کارکنان و بازنشستگان دولت با حقوق بهمن ماه خبر داد.

به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ساعت ۲۱ سیما درباره مصوبه هیأت وزیران برای میزان حقوق پایان سال کارکنان دولت اظهار داشت: طبق ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری که عیدی هر سال را بر مبنای ۵ هزار امتیاز به تصویب هیأت وزیران موکول کرد، در جلسه عصر امروز یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان برای تمام کارکنان و بازنشستگان دولتی در نظر گرفته شد و به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی با اشاره به اعلام خبر میزان عیدی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: این رقم اعلام شده به دلیل اشتباه تایپی بوده است. البته با توجه به اینکه عیدی بر مبنای ۵ هزار امتیاز محاسبه شده، میزان آن تقریباً حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود اما با عنایت به اینکه میزان رشد حقوق در سال جاری ۲۰ درصد در نظر گرفته شده بود، هیئت وزیران نیز بر مبنای همین میزان افزایش، میزان عیدی را یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی پایان سال کارکنان و بازنشستگان دولت انشاالله در پایان بهمن ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با یک میلیون و دویست چند کیلو می توان آجیل و لباس برای خانواده و عیدی به بچه ها و اطرافیان تدارک دید ؟ آقای تدبیر و امید !!!
جای شرم و خجالت داره با این همه تورم و گرانی .تازه افتخار هم میکنند به این مبلغ
من دانشجومعلم ترم آخرم نسبت به الانم راضیم ولی میدونم دراینده با این پولا جلو زن و بچم شرمنده میشم امیدوارم دراینده شأن و مقام معلمی که مهمترین عاملان تغییر فرهنگ و پیشرفت هستن برای همه مشخص بشه و متناسب با لیاقتشون دستمزد بگیرن.معلم حقوقه دکتر و مهندس رو بگیره صددرصد نخبه ها وارد این حیطه میشن و کشور پیشرفت میکنه.با آرزوی موفقیت برای همه ی معلمان دلسوز و فداکار
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی