بازدید 10447

دوبیرا چیست؟

کد خبر: ۹۵۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 25 January 2020

این زمانه یکی از گزینه های باقوه سرمایه گزاری، خرید املاک است. یکی از دلایل جذابیت این نوع سرمایه این است که ارزش دارایی در قبال تورم کاهش نمی یابد و به مرور زمان از بین نمی رود. به هر صورت سرمایه گزاری در املاک می تواند در عرصه بین المللی صورت گیرد به خصوص سود ۵٪ از قیمت ملک سالانه باز می گرداند که بسبار جذاب است. این می تواند به همراه ارایه انگیزه هایی مانند ارایه اقامت یا پاسپورت جذابتر شوند. به هر صورت سایتهای تبلیغات املاک وجود دارند که می تواند در خرید ملک به شما کمک کنند. دوبیرا یکی از این سایتهاست که معرفی آن موضوع این مقاله است.

دوبیرا یا  ,Dobiraیک سایت تبلیغات املاک است که عمدتا در دبی فعالیت می کند، ولی در ۵ کشور دیگر خاورمیانه کار می کند که این ۵ کشور شامل ترکیه، عربستان، کویت، عمان و بحرین است. این سایت پروژه های پیش فروش در دبی نیز کار می کند و می توانید برای پیش خرید ملک با شرکت دوبیرا در امارات تماس بگیرید و مشاروه رایگان بگیرید، این شرکت از انبوه سازان کمیسیون فروش دریافت می کند و از خریداران هیچ وجهی دریافت نمی کند. این سایت لینکی برای آژانس املاک دارد تا آژانس املاکها بنوانند املاکی که در اختیار دارند فیلتر کنند و با آی پب به مشتریان نشان دهند. برای رفاه کاربران این سایت به سه زبان انگلیسی، عربی و ترکی است. به منظور جزب سرمایه گزاران خارجی قیمت املاک را به ۱۱ واحد پول جهان تبدیل می کند که شامل درهم امارات، لیر ترکیه، ریال عربستلن، دینار کویت، ریال عمان، دینار بحرین، دولار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، دولار کانادا، دولار استرالیا و ین چین. مساحت املاک را به سه واحد متر، فوت و یارد تبدیل می کند. تبلیغات در این سایت رایگان است ولی شرکت از فروش فضای بنرو ویدیو، برچسب های اکازیون، و فروش تبلیغات پروژه های پیش فروش مرغوب سود می برد. این سایت بلاگ نیز دارد که اخبار مربوط به املاک و اقتصاد منطقه را نمایش می دهد، بدین دلیل این سایت می توان مکانی ایده آل برای اطلاع یافتن از املاک موجود، پروژه های پیش فروش، اخبار املاک و اقتصادی، بخصوص خدمات رایگان و به صرفه این سایت آن را به مکان ایدآل برای کار است. برای هر واحد ملک یک تک صفحه وجود دارد که مشخصات ملک را با جزییات فراوان نشان می دهد که شامل موقعیت در نقشه، عکسها، مشخصات، امکانان ملک، بیمارستانها پارکها مدارس و دانشگاهها و رستورانهای اطراف آن ملک نشان می دهد و محاسبه گر وام اقصاتی ملک و املاک مشابه را نمایش می دهد. در پایین صفحات جستجو توضیحاتی در مورد امکانات محله آن ملک می دهد.

دوبیرا یکی از شرکت های پیشرو در املاک و مستغلات در شهر دبی است. این وب سایت انواع مختلفی از تبلیغات املاک مانند خانه ای برای فروش ، ویلا برای فروش یا زمین فروشی ، آپارتمان برای فروش ، دفتر فروشی ، فروشگاه فروشی ، فروشگاه های خرده فروشی و هتل ها را ارائه می دهد.

این وب سایت اطلاعات دقیق در مورد املاک فروشی در دبی را ارائه می دهد. این اطلاعات مفید برای خریداران بالقوه که به دنبال یک ملک برای فروش هستند. تبلیغات معمولاً در صفحه اصلی ، از طریق انواع مختلفی از پیوندها که شامل پیوندهای سفارشی ، انجمن ها و طبقه بندی های مختلف است ، یافت می شود

خریدار احتمالی می تواند با کلیک روی لینک آگهی ملک در دوبیا ، املاک را پیدا کند. آنها حتی ممکن است برای مشاهده مشخصات انبوه ساز یا آژانس املاک روی پرونده فروشنده کلیک کنند. مقالات متعددی در مورد محله ها وجود دارند که می توانند درک بهتری از خانه یا ملک به شما بدهند.

دوبیرا تبلیغات در مورد انواع املاک و مستغلات در دبی را برای فروش ارائه می دهد. این املاک از نظر قیمت بسیار مناسب هستند. املاک برای فروش به ۶ دسته تقسیم می شوند: آپارتمان، ویلا، تاونهاوس، پنت هاوس، کاخ، مغازه، دفتر کار و زمین طبقه بندی می شوند.

همچنین آگهی های متعددی برای منازل فروشی با همان قیمت وجود دارد. در صورت جستجو در وب سایت ، می توانید در مورد خانه یا ملک مورد نظر خود مطلع شوید. علاوه بر این ، با منابع مختلفی مانند تبلیغات روزنامه ها ، ایستگاه های رادیویی و حتی از طریق فیس بوک ، یوتیوب ، توییتر و لینکد این در مورد خانه یا املاک مطلع می شوید.

دوبیرا همچنین دارای مکان های بیشماری مانند پالم جمیرا، دبی مارینا، جمیرا، دبی مدیا سیتی، دبی هیلس، جمیرا آی لندیس، داماک هیلس و بسیاری دیگر. این مکان های برجسته ای است که خریداران می توانند درمورد خانه یا املاکی که می خواهند بخرند ، نظر دهند. همه این مکان ها منظره ای عالی از شهر ، سواحل ، کوه ها و فضای سبز را به شما ارائه می دهند.

این وب سایت تبلیغات مختلفی را در مورد خانه های دبی برای فروش به شما ارائه می دهد. وب سایت ها همچنین تبلیغات در مورد ویلاهای پالم جمیرا و آپارتمان های فروشی را به شما پیشنهاد می دهند.

این وب سایت اطلاعات جدیدی در مورد آخرین خانه های فروشی و املاک تبلیغ شده توسط آژانس املاک به روز کرده است. این باعث می شود تبلیغات ملک جذاب به نظر برسد. مهمترین مزیت دیگر وب سایت این است که این امکان را به بازدید کنندگان خود می دهد تا با کمک سرویس رزرو رایگان و فوری رزرو ملک که در هر ساعت از شبانه روز یا به آن دسترسی داشته باشند ، بتوانند از این ملک سفارش بگیرند.

روش های مختلفی برای خرید ملک وجود دارد. شخص می تواند شخصاً به خانه یا ملک مراجعه کند یا می تواند با نماینده تماس گرفته و جزئیات ملک را بدست آورد. نماینده یک فرد باتجربه است که می تواند شما را به مکان مناسب راهنمایی کند و در خرید ملک برای فروش از شخص مناسب به شما کمک کند.

اگر برای یافتن خانه یا املاک برای فروش به برخی از کمکها نیاز دارید ، می توانید با آژانس املاکی ها در دبی نیز مشورت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ورود به وب سایت است و لیستی از اطلاعات تماس نماینده را پیدا خواهید کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی