بازدید 33433
۳

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 5 بهمن 98/ افزایش 250 تومانی نرخ دلار در صرافی های بانکی

بازار ارز در حالی اولین روز هفته را آغاز می کند که پس از روزهای با ثبات در نرخ گذاری ارز توسط بازارساز، امروز شاهد رشد شاخص ارزی هستیم. به نظر می رسد عوامل غیراقتصادی و سیاسی، بر روند تقاضا در بازار تاثیر گذاشته و شاهد رشد قیمت ها در بازار امروز هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 25 January 2020

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 5 بهمن 98/ افزایش 250 تومانی نرخ دلار در صرافی های بانکی

تابناک اقتصادیبازار ارز در حالی اولین روز هفته را آغاز می کند که پس از روزهای با ثبات در نرخ گذاری ارز توسط بازارساز، امروز شاهد رشد شاخص ارزی هستیم. به نظر می رسد عوامل غیراقتصادی و سیاسی، بر روند تقاضا در بازار تاثیر گذاشته و شاهد رشد قیمت ها در بازار امروز هستیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز شنبه پنجم بهمن ماه 98 بازار ارز، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو هستیم. به گونه ای که در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 13100 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13250 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که نسبت به پایان هفته گذشته، 250 تومان رشد داشته است.

همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ 14600 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 14750 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز پنج شنبه، همانند دلار، 250 تومان گران تر شده است.

در کنار نرخ های اعلام شده، هم اکنون در بازار آزاد، دلار و یورو به ترتیب به نرخ های 13520 و 14950 تومان رسیده اند که نسبت به آخرین روز هفته، افزایش داشته است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز از جمله یورو و پوند کاهش و قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه پنجم بهمن ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۹۲ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۹۲۹ ریال و هر یورو نیز با ۲۳۹ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۳۱۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۲۳۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۹۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۴۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۹۶ریال، روپیه هند ۵۸۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۳۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۱۶۹ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۳۰ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۰۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۹۶۱ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۵۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۳ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۷۳ ریال، روبل روسیه ۶۷۷ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۲۴ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۶۷۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۸۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۸۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۳ ریال، کیات میانمار ۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۶۲۸ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۷۱ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۸۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۷ هزار و ۴۷۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۱۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۹۰۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۲۹ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۵۵۹ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۹۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزارو  ۹۰۶  ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۶۲۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۲ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

♦ برای اطلاع از جدیدترین قیمت دلار در بازار امروز تهران، به کانال «تابناک» در تلگرام بپیوندید

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اقای همتی
اینم از کنترل ارز صرافی .
حاصل 250 تومن ناقابل افزایش نرخ دلار از اخر هفته قبل تا اولین روز در صرافی. دلار ازاد هم که خدادتومن.
عجب ثباتی اقای همتی عامل گراننی بانک مرکزی برسید به داد مردم
دلار قیمت واقعی آن ۲۰ هزار تومان است و چمدانی نمیشود دلار آورد ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل