بازدید 24096

شکنجه شیطانی دختر دانشجوی مقیم کانادا در تهران

کد خبر: ۹۵۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 22 January 2020

دختر مقیم کانادا وقتی توسط پسر تهرانی به رستوران دعوت شد نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.

به گزارش خراسان، مرد جوان با فریب دختری تحصیل کرده او را به خانه اش کشاند و تسلیم نیت شوم خود کرد. جوان فریبکار دیروز پای میز محاکمه ایستاد و اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

شکایت دختر مقیم کانادا

رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت دختری جوان به نام سپیده آغاز شد. این دختر که با حالتی آشفته به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده بود پرده از سرنوشت عجیب خود برداشت و از مردی جوان به نام مهران شکایت کرد . سپیده وقتی در مقابل افسر تحقیق قرار گرفت ، گفت: من مقیم کانادا هستم و به تازگی به ایران آمده ام. وی افزود: چند روز قبل در خیابان سوار خودروی پسر جوانی شدم که با هم صحبت کردیم او بسیار مودب و قابل احترام به نظر می رسید و همین موضوع باعث آشنایی ما شد.

سپیده گفت: شماره های همدیگر را گرفتیم و با هم در تماس بودیم. او اولین بار من را به رستورانی دعوت کرد من نیز پذیرفتم. از آن زمان به بعد من و مهران چند بار با یکدیگر ملاقات کردیم و آخرین بار وقتی سوار خودرویش شدم مهران به بهانه این که مدارک خودرویش را جا گذاشته است از من خواست تا با هم به خانه شان برویم آن قدر به او اعتماد داشتم که شکی نکردم وقتی به ستارخان رسیدیم از من خواست تا داخل راهروی خانه شان منتظر بمانم هیچ رفتار بدی تا آن زمان از او ندیده بودم اما در آن جا ناگهان به سمتم حمله کرد، دستم را کشید و مرا به زور به داخل خانه برد وقتی فهمیدم چه قصدی دارد با التماس خواستم دست از سرم بردارد اما اصلا گوشش بدهکار نبود تا این که آزارم داد.

سپیده ادامه داد: وقتی از خانه اش بیرون آمدم احساس خیلی بدی داشتم و تصمیم گرفتم شکایت کنم تا این شیطان مجازات شود.

ماموران که مشخصات و نشانی خانه مهران را داشتند با دستور قضایی وارد عمل شدند و خیلی زود مرد شیطان صفت را که اصرار بر بی‌گناهی داشت به دام انداختند.

در دادگاه

مهران در بازجویی ها وقتی با سپیده مواجه شد پذیرفت که با این دختر دوستی داشته است تا این که دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه، دختر جوان به تشریح شکایتش پرداخت و گفت: من کارشناسی ارشد دارم و در کشور کانادا بورسیه بودم که برای سفر به ایران آمدم. من در خیابان با این پسر جوان آشنا شدم و چند بار به ملاقات او رفتم. آخرین بار وقتی با او قرار گذاشتم با اسنپ به حوالی خیابان ستارخان رفتم اما چون پول نقد همراه نداشتم ۵۰ هزار تومان از مهران قرض گرفتم .بعد از این که با مهران صحبت کردم او مرا مقابل خانه شان برد و من از آن جا اسنپ گرفتم تا به خانه مان در فرمانیه برگردم اما مهران به بهانه این که هوا سرد است و بهتر است در راهرو خانه شان منتظر اسنپ بمانم مرا به داخل خانه شان کشاند .او در خانه شان پنج ساعت مرا زندانی کرد و کتکم زد و آزارم داد که پزشکی قانونی کبودی های روی بدنم را تایید کرده است.من از او شکایت دارم.

دفاعیات عجیب

سپس مهران که با قرار وثیقه آزاد بود روبه روی قضات ایستاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت : من یک هفته قبل از این ماجرا سوار خودرو بودم که در حوالی میدان آزادی دختر جوانی را که با تلفن همراه صحبت می‌کرد و فریاد می کشید و گریه می کرد دیدم و برای کمک به او از خودرو پیاده شدم. با او صحبت کردم تا آرام شود و به او آب میوه دادم. او خودش شماره تلفن من را گرفت و یک هفته بعد برای تشکر برایم پیامک ارسال کرد.

وی ادامه داد : دختر جوان از من خواست تا با او قرار ملاقات بگذارم اما قبول نکردم تا این که با اصرارهای او قرار ملاقات گذاشتم و با خودرو دنبالش رفتم. من او را به رستوران بردم. بعد از خوردن شام از او خواستم به خانه اش برگردد اما دختر جوان از من خواست او را تا جایی برسانم .من هم او را مقابل خانه مان پیاده کردم تا با اسنپ به خانه شان برود و 50 هزار تومان هم پول نقد به او دادم. او مقابل خانه ما به انتظار ایستاده بود و چون هوا سرد بود او را به داخل خانه دعوت کردم. من با میل دختر جوان با او رابطه برقرار کردم و صیغه محرمیت خواندم.حتی 300 هزارتومان هم به او پول دادم اما حالا به دروغ ماجرای آزار و اذیت را مطرح کرده است.

با پایان دفاعیات این متهم، دختر جوان وی را دروغگو خواند و گفت : این پسر با دروغگویی هایش قصد دارد از مجازات در امان بماند .او مرا کتک زده و به زور آزارم داده است.

بنابر این گزارش، با پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

تحلیل کارشناس

مهدی انتظامی- آسیب شناس اجتماعی

بی شک دختران یا پسرانی که در دام های به قول امروزی ها شیطانی می افتند از لحاظ روحی آسیب های زیادی می بینند به طوری که با وجود مراجعه به روان شناس باز هم نکات تاریکی در روحیه شان می ماند. همه این سرنوشت های سخت و جبران ناپذیر برخاسته از رعایت نکردن اصول اجتماعی و روابط بین دختران و پسران است.

دختران باید بدانند در روابطشان خطوط قرمزی وجود دارد که اگر به آن پایبند هستند باید مسائل زیادی را رعایت کنند تا هم فریب نخورند و هم تن به سرنوشتی ندهند که تا آخر عمر در زندگی شان تاثیر بگذارد. البته این فقط مختص دختران نیست بلکه پسران هم باید در دوست یابی و پاتوق هایی که در آن حضور دارند حساسیت داشته باشند بارها شاهد اقدامات شومی بوده ایم که پسران به ویژه نوجوانان درگیر آن بوده اند که با کمی آگاهی و احتیاط می توانند خودشان را از این آسیب ها مصون نگه دارند.

در این پرونده یک دختر ایرانی بعد از چند سال دوری از فضای فرهنگی ایران با پسری دوست می شود و اعتماد بین آن ها طوری پیش می رود که به هر بهانه ای زیر یک سقف قرار می گیرند. این جا دخترجوان هم بی تقصیر نیست چرا که همه داده های فرهنگی و عقیدتی بیانگر این است که دختر و پسری غریبه نباید زیر یک سقف تنها باشند چرا که وسوسه ها جلودار هیچ اقدامی نیستند.

این دختر جوان باید بیشتر مراقب می‌بود و نباید با چندین بار ملاقات به پسرجوان اعتماد می کرد. به نظر می رسد دختران و پسران در کانون خانواده و مدارس باید توصیه های مراقبتی را جدی بگیرند و علاج واقعه قبل از وقوع هر اتفاق ناخوشایندی بهترین توصیه است. این دخترجوان که مورد آزار قرار گرفته است به یقین به دلیل تحقیر شدن شخصیتی و لحظات سخت تجاوز دچار آلام روحی بسیاری است. توصیه می شود به روان شناس مراجعه کند تا تاثیر آثار سوء چنین سرنوشتی به مرور زمان از روحیاتش زدوده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
سوار ماشين غريبه نشو . بعضي از دختران جوان براي ازدواج راه هاي نا مناسبي را انتخاب مي كنند .
با ديدن يك ماشين شاسي بلند اب از لب و لوچه ولو ميشه و ..... !
جناب کارشناس پس فقط دختر مقصر بوده وپسر هیچ تقصیری نداشته !!!!واگر مورد ظلم وتجاورزی قرار بگیرد خودش تقصیر دارد !!!!!عجب تحلیلی !!!! پس کسی که مورد ظلم قرار گرفته اصلا نباید شکایت کند چون خودش حواسش راجمع نکرده !!!!!!
به احتمال بسیار زیاد پسر دروغ می گوید و به زور به دختر تعرض کرده است! کدام دختر است که ندیده و نشناخته و با میل خود بروند صیقه هم خوانده شود و پول هم بگیرد، آن هم چنین دختر پولداری!!! جمع کن بابا دروغگو!!!
اگر اشد مجازات برای این مردها تعیین میشد به طور حتم اینگونه جرمها کاهش پیدا میکرد. توی کشور عربی دست دزد را قطع میکنند و دزدی به شدت کمه. مشکل کشور ما اینه که محاکمه سخت برای تعرض به اشخاص در نظر گرفته نشده
قدیما یه دستگاهی بود به اسم دروغ سنج!

شاید به دردتون بخوره
حرف های دختره خیلی بوداره!!
رای که هنوز صادر نشده، چطور آقای کارشناس حق را به دختر دادند؟
شایدم پسره راست گفته باشه، چرا باید فکر کنیم یک دختری که تازه از کانادا برگشته بخ جای دیدار با آشنایان و دوستان باید تو خیابون با یک پسر طرح رفاقت بریزه و طی دو روز انقد بهش اعتماد کنه که بره خونشون؟!
افراد شیطان صفت برای اینکه نشان بدهند دختر خودش با پای خودش امده خانه ان فرد و با رضایت روابط برقرار کرده از این نقشه ها برای دخترهای ساده لوح زود باور می کشند وانها براحنی صید می شوند ولی قانون نباید به سادگی از کنار این معضل بگذره وان فرد خاطی را مجازات درخوری بدهد که بازدارنده باشد وگرنه هر روز شاهد این گزار شها در جامعه خواهیم بود
و پسر چه غلطی بکند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان